۸
۳۵۰
یادداشت وارده

آقای زنگنه حواستان به ما هست؟!

جالب اینکه بخشنامه های مشابه آن در سایر سازمان ها اجرایی شد، ولی به قول معرف سر کارکنان وزارت نفت بی کلاه ماند، حال سوالی که باید از وزیر محترم پرسید این است که آقای وزیر مگر هر کس نسبت به آن چه که امضاء می کند متعهد نیست؟ چرا بخشنامه ای را امضاء کردید که قادر به اجرایی کردند آن نیستید؟
آقای زنگنه حواستان به ما هست؟! - میز نفت
آقای زنگنه حواستان به ما هست؟! - میز نفت
تعدادی از مخاطبان ميزنفت با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری - تحلیلی، از بازی بخشنامه های کارکنانی در بدنه صنعت نفت گلایه کرده و از وزیر نفت خواسته اند نسبت به تعهدات خود پایبند باشد. در این یادداشت می خوانیم:

خوب بخاطر دارم زمانی که دکتر روحانی آقای زنگنه را برای وزارت نفت معرفی کردند، موجی از بدبینی در کارکنان این وزارتخانه به وجود آمد، اغلب این نگرانی ها در بین کارکنان صنعت نفت جنوب، بالاخص در میان کارمندانی که دارای سابقه کار بالا بودند مشهود بود چراکه  مهندس زنگنه خاطره خوبی در حافظه تاریخی آنان به یادگار نگذاشته بودند. بعد از کسب رای اعتماد وزیر کهنه کار از مجلس، شاید تنها چیزی که  باعث شد کارکنان این صنعت به وضعیت پیش آمده دل خوش کنند، اعتمادی بود که دولت تدبیر و امید در مردم و کارکنان این صنعت بوجود آورده بود. اظهارت آقای زنگنه هم مبنی بر تغییر نگرش خود به صنعت نفت کمی فضا را آرام کرد.


*یکسان کردن مزایا
اما وزیر کهنه کار پس از ورود به وزارت نفت در اولین اقدام خود مزایای کارکنان شمال و جنوب را یکسان کرد، اقدامی که هیچ پشتوانه کارشناسی نداشت؛در همه شرکت های نفتی دنیا، حتی در سازمان های داخلی، کارکنان به میزان کار در بدترین شرایط آب و هوایی، خشن ترین، سخت ترین و پر خطر ترین و در کنار آن محرومترین محیطی که در آن مشغول به کار هستند مزایای  حقوقی دریافت می کنند ولی به دستور وزیر محترم، رویه ای که از قبل در این وزارتخانه حاکم بود و در تمامی دنیا از این شیوه برای نگهداشت نیروی انسانی  استفاده می شود کنار گذاشته شد.

نتیجه این بخشنامه دلسردی کارکنان متخصص صنعت نفت جنوب و سیل گسترده مهاجرت این متخصصین از جنوب به شمال بود تا به نوعی  شاهد تاثیرات این بخشنامه در جنوب باشیم؛حتما شما هم قبول دارید هیچ انسانی دوست ندارد در سیستمی کار کند که در آن تبعیض وجود دارد.

سوالی که در اینجا بایستی از وزیر محترم پرسید این است که ایشان با چه توجیه کارشناسی بخشنامه ای را صادر کردند که نتیجه آن کوچ نیروی انسانی متخصص از مناطق سخت عملیاتی و کم رنگ شدن نیروهای زبده در این صنعت بود؟


*پایه حقوق
اقدام دوم وزیر محترم نفت در قبال کارکنان این صنعت، امضاء بخشنامه ای بود که طبق آن به اندازه تخصص کارکنان، پایه حقوق حقوق آنان افزایش می یافت.  اکنون پس از گذشت نزدیک به دوسال از امضاء این بخشنامه هیچ امیدی به اجرایی شدن آن نیست و اغلب کارکنان بعد از گذشت این مدت به این باور رسیده اند که در دوران وزارت مهندس زنگنه چنین خیری به آنها نخواهد رسید، بخشنامه ای که علاوه بر امضاء وزیر نفت به امضاء رئیس جمهور نیز رسیده بود،

جالب اینکه بخشنامه های مشابه آن در سایر سازمان ها اجرایی شد، ولی به قول معرف سر کارکنان وزارت نفت بی کلاه ماند، حال سوالی که باید از وزیر محترم پرسید این است که آقای وزیر مگر هر کس نسبت به آن چه که امضاء می کند متعهد نیست؟ چرا بخشنامه ای را امضاء کردید که  قادر به اجرایی کردند آن نیستید؟


*حذف سمت ها
اقدام دیگری که شیخ الوزاء در اوایل امسال در مورد نیروی انسانی انجام دادند، حذف گسترده سمت های خالی  این وزارت خانه نفت بود، اقدامی که صدای مدیران نفتی را نیز درآورد، چرا که این دستور باعث بوجود آمدن چالش نیروی انسانی در این صنعت مادر شد به طوری که مدیران نفتی پس از این اقدام یک جانبه مجبور به رایزنی و ارائه توجیه کارشناسی ، برای بازگشت مجدد سمت های حذف شده شدند. بعد از گذشت چندین ماه برخی از این سمت ها مجددا احیاء شدند.

نکته جالب این بود که اغلب سمت های خالی مربوط به مناطق عملیاتی با کمترین حقوق و مزایا بود. به دلیل تبعیضی که در این وزارت خانه وجود دارد، هیچکس حاضر به کار در این سمت های سازمانی نیست و تنها افراد جدید الاستخدام و آنهم بالاجبار در این سمت ها گمارده می شوند که آنان نیز به امید رسمی شدند در این سمت های سازمانی مشغول می شوند، تا بلکه روزنه امیدی ایجاد شود تا بعدا بتوانند سمت های سازمانی بهتری را بدست بیاورند.

سوالی که در اینجا از وزیر محترم پرسیده می شود این است که آقای وزیر شما با چه توجیه کارشناسی در دوران زمام داری قبلی خود، این سمت سازمانی را ایجاد کرده بوید و اکنون با کدام اقدام کارشناسی اقدام به حذف این سمت های سازمانی کردید؟


*اضافه کاری
آخرین ضربه ای که (البته اگر آخرین باشد) وزیر کهنه کار نفت بر سرکارکنان این وزارت خانه آورد، کاهش اضافه کاری کارکنان این صنعت میزان 20% بود، مطمئنا هر یک از کارکنان متخصص عملیاتی که در مناطق  سخت، خشن و پر خطرعملیاتی مشغول به کار هستند، حتی پول خون خود را دریافت نمی کنند چه برسد به اینکه مزایای تخصص خود را دریافت کنند. تنها روزنه امید  آنان به همان اضافه کاری است که برای امرار معاش خود مجبور هستند به دلیل نیاز عملیاتی در محل کار خود بمانند.

اکنون با بخشنامه صادره از سوی وزیر نفت و با وجود مخالفت مدیران عملیاتی مبنی بر اجرای شدن آن، بالاجبار این بخشنامه اجرایی شد تا بار دیگر اثبات شود که در این وزارتخانه خرد جمعی معنایی ندارد و صدای کارکنان خدوم هیچگاه شنیده نمی شود.

حال با توجه به ضربه هایی که بر بدنه نیروی انسانی این وزارت خانه وارد شده است، به ما بگویید جایگاه نیروی انسانی در وزارت نفت کجا قرار دارد؟ کارکنان این وزارتخانه تا چه زمانی بایستی هر چند وقت یکبار شاهد اقدامات کارشناسی نشده و یک طرفه باشند؟ هر چند که می دانیم گوش شنوایی برای شنیدن این حرف ها وجود ندارد و اغلب سرگرم اجرایی کردن قراردادهای نفتی، بازی قیمت نفت، جذب سرمایه گذار و ... هستند و تنها زمانی به مقوله نیروی انسانی فکر می کنند که بخواهند بر علیه آن بخشنامه صادر کنند و بدنه قوی این وزارتخانه که متکی به نیروی انسانی هست را ضعیف کنند.

آقای زنگنه؛ اگر شما وزیر جوانی و بی تجربه ای بودید، ما کارکنان این صنعت فکر می کردیم که شما برای کارآموزی وارد این صنعت شدید ولی جنابعالی به انداره کافی تجربه دارید و پخته هستید. فکر نمی کنیم به دنبال خرد جمعی در مقوله نیروی انسانی باشید و فکر می کنیم نگاه شما به این صنعت یک نگاه بازرگانی است نه یک نگاه استراتژیک.

اگر فکر می کنیم همه حرف های جمعی از ما کارکنان این صنعت کذب است با ایجاد یک نظر سنجی، نگرش کارکنان نسبت به خود را محک بزنید و چنانچه فکر می کنید حرف های ما ولو خیلی کم منطقی و درست است، لا اقل کاری کنید که وضعیت نیروی انسانی بدتر از این نشود که این آروزی محال همه ما نفتی هاست.
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۴۲
کد مطلب: 12022
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


قدیمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی ایشان به مجلس معرفی شدند و رای اعتماد آوردند ،با توجه به سابقه ایشان در نفت و نظر لطفی که به کارکنان نفت داشتند،پیش خودم گفتم :" بدبخت شدیم"
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا جای حق نشسته
آقای زنگنه شما جواب کارکنان نفت و خانواده هاشون رو خواهید داد.
پرسنل عزیز و زحمت کشن نفت و گاز دارن با جون دل در سخترین شرایط کار میکنن و اون وقت اینجوری باهاشون بازی میشه.
سجادی
Iran, Islamic Republic of
1- عدم بازنشستگی با 30 سال سابقه
2- انتصاب مدیران بالادستی و پایینی نامناسب
3-تصمیمات نابجا در اوپک
4- کاهش چشمگیر فاصله حقوق شرکت نفتی ها با سایر کارمندان غیر نفتی
5- کرسنت
و.....
از اقدامات تاریخی ایشان است.
... اقای زنگنه ابروی دولت را بر باد می دهد و تا اخرالزمان در ذهن نفتی ها می ماند و چه بسا نفرین ما بر ایشان کارساز شود
علی
Iran, Islamic Republic of
وزیر بی توجه به نیروی انسانی
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
ما تنها آرزوی که داریم، این است که اتفاقی پیش بیایید که آقای زنگنه از این وزارت خانه بروند، بدبختمان کرد، ایشان برای شخم زدن این وزرات خانه آمده اند، بیچاره ما نفتی ها که گیر ایشان افتادیم. زنگنه دست از سر کچل ما بردار
United States
واقعا که واقعیت رو گفتید
United States
تحلیل بسیار خوبی بود و درد دل بسیاری از کارکنان صنعت نفت جنوب است. ما نیز سیاستهای اقای زنگنه را محکوم میکنیم
کارمند فلات قاره
Iran, Islamic Republic of
تمام نظرات دوستان را با جان و دل قبول داشته و از همکار عزیزمان که زحمت کشیده و این متن کامل و جامع را تهیه کرده تشکر می نماییم. البته انتصابهای بی جا در کل وزارتخانه از بالا تا پایین هم به این مشکلات بیفزایید.مطمئنا جناب وزیر نه می بینند و نه می شنوند.
United States
با تشکر از تهیه کننده مطلب فوق و تشکر از عصر نفت. فکر نمی کنم گوشی برای شنیدن وجود داشته باشد و انتظار دریافت جواب کارشناسی هم غیر ممکن هست. بنابراین این توقع داریم که استیضاح وزیری که منشأ آثار نامطلوبی در صنعت نفت می باشد هرچه سریعتر صورت پذیرد
جنوب
Iran, Islamic Republic of
سیستم نفت رو داره بهم میریزه زنگنه
Iran, Islamic Republic of
منظورت سیستم مفت خوری و حقوق زیاد هست؟ مردم دارن از بیکاری گرسنگی میخورن و با ماهی 500 هزار تومن زندگی میکنن. مگه نفت ارث پدرتون هست. راضی نیستید به سلامت جایگزین زیاد هست.
Iran, Islamic Republic of
شما اصلا کار کردن تو این صنعت رو دیدید تو این شرایط بودید که حالا اومدید اینطوری توهین میکنید.
Russian Federation
سلام هنوز خیلی زوده جوجه ای مثل تو در باره نفت نظر بده جوجه فکلی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
این وزارت نفت روز به روز بدتر میشود به لطف وجود شما
سیامک سلطانی
Iran, Islamic Republic of
کار در سخت ترین شرایط آب وهوایی وگرمای کشنده جنوب بدون لحاظ شدن شرایط سخت و زیان آور مانند سایر مشاغل (حتی آموزش وپرورش هم شامل این شرایط میباشد بدون درنظر گرفتن محل خدمت معلمین ) شامل نشدن 30 سال سابقه برای بازنشستگی و متقابلا" افزایش سن باز نشستگی . کمترین اضافه حقوق سالیانه و پاداش نسبت به سایر وزارت خانه ها . کمترین اضافه کاری و کمترین مزایا و کمترین امکانات رفاهی . انجام سخت ترین و بیشترین حجم کار در واحد های عملیاتی با قدیمی ترین و فرسوده ترین ماشین آلات بالای 50 سال کارکرد با حداقل نیروی انسانی متخصص به دلیل تعطیلی آموزشگاههای شرکت نفت در سطح مناطق نفت خیز جنوب و استخدام قطره چکانی . اینها گوشه ای از رفتاربا پرسنل رسمی وزارت خانه ای است که بیشترین درآمد را دارد و بودجه سایر وزارتخانه ها را هم تامین میکند تا بهترین امکانات را برای کارکنان خود فراهم کنند ( پرسنل ارکان ثالث که دیگر عملا خود را برده میدانند) . آقای وزیر ما کار کنان مناطق نفتخیز بخاطر عشق وعلاقه ای که به کار خود و احساس مسئولیت در برابر کشور خود داریم همچنان با همان انگیزه به کار خود ادامه میدهیم لطفا" این حداقل دلخوشی را از ما نگیر .
مجید
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از کسی که زنگنه رو از... به نفت آورد
United States
موافقم
جاويد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ما باید چیکار کنیم تا ایشون برن؟
م
Iran, Islamic Republic of
الهي امين
نریمان
Iran, Islamic Republic of
اومدن این آقا فقط بدبختی برا کارکنان بود وبس،،،ای کاش تو مملکتی که میکین آزادی هست حداقل برا این وزیر همه پرسی بزارین
Iran, Islamic Republic of
گویا فقط قرار است روحیه کارکنان خراب شود
هیچ کس
Iran, Islamic Republic of
اعتصاب برادر من
علی
فقط کاری که میتونیم اانجام بدیم اینه که دیگه به روحانی رای ندیم.دندیم. من خودم قبلن طرفدار دولت امید بودم اما دیگه الان بدم امده از کابینه مخصوصن وزیر نفت
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
اكثر همكاراي ما به كشورهاي عربي رفتن واسه كار ،بقيه هم ميرن اگر اوضاع همينجور باشه
شاهرخ صادقی
Iran, Islamic Republic of
منفیترین وزیرنفت
سیروس
Iran, Islamic Republic of
..اصلا نیروی انسانی براش مهم نیست..نیروی انسانی رو .... تصور میکنه
Iran, Islamic Republic of
درود وسلام به بزرگ مردان صنعت ...الخصوص مردان سخت کوش فلات قاره والخصوص سکوهای نفتی ...که واقعا باچنگ ودندون دارن این صنعت می چرخونن .اون بادست خالی .اگه این وزیر محترم یه کم این بچه ها رادرک میکرد واگه خودش به جای این بچه ها درجای دورافتاده کارمیکرداین بدبختیها رانداشتیم ای کاش خودش یه روزی سروکله اش پیدابشه..بفهمه کاراقماری دورازامکانات رفاهی ودورازشهردیاریعنی چی...اخه این آقا اگه یه کم سختی میکشید دردمارامی فهمید
Iran, Islamic Republic of
👍🏼👍🏼
احمد
Iran, Islamic Republic of
ما که نیروهای ارکان ثالث هیچ امید. وانگیزه ای برای کار کردن ندارم چون که با سابقه زیاد وحقوق کم از کار کردن زده شدم این وزارت بزرگترین ظلم در حق ماها که نیم بیشتر کار بر روی دوش ارکان ثالث می باشد حتی یک قدم در جهت ارتقاع شغلی ومعیشتی وامکانات رفاهی برنداشته اند وزیری بی توجه به نیروی سخت کوش وزارت نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
میترا
فقط دعا می کنیم ایشان برای دور بعد دیگر در راس وزارت نفت نباشند. شما هم دعا کنید
ممبینی
Iran, Islamic Republic of
چیزی که شاهد آن هستیم دلسردی بیش از پیش کارکنان صنعت نفته. که این موضوع در آینده ای نه چندان دور ضربه های جبران ناپذیری به پیکره این صنعت خواهد زد که امیدواریم این اتفاق نیوفته. امیدوارم این وزیر محترم هرچه سریعتر فکری به حال این موضوع بکنه
وحيد
Iran, Islamic Republic of
اه دل ما کارکنان را زنگنه به زودى پس ميده .چوب خدا صدا نداره
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا آقای وزیر قول دادید پس از صدارت تغییررویه دهید و متاسفانه بدقول شدید و مدیران قدیمی مخالف را خیلی زود برکنارکردید و هیچ قدم مثبتی برای افزایش حقوق مادی و رضایتمندی نیروی زحمتکش نفت برنداشتید، واقعا باید شرمنده نیروی انسانی باشید، انشاالله بخود بیایید و قدم مثبتی برای نفت بردارید، حداقل با اجرایی کردن بخشنامه حقوق ، نام نیکی از خود بجای بگذارید، انشاالله
Iran, Islamic Republic of
توهم ژنرالی باعث شده است که وزیر نفت کارکنان وزارت خانه خود را مانند ارتش تصور کنند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شرایط کاری در مناطق عملیاتی جنوب به گونه ای هست که هیچ كس حاضر نیست با شرایط سختی کار ، استرس و خطراتی که شبانه روز در كمین ما هست کار کند . آمار تقاضای انتقالی و حوداث و نواقص جسمی ناشی از کار در مناطق عملیاتی خود گواه مستدلی بر این موضوع می باشد . شرایط کاری من و همکارانی که در مناطق عملیاتی کار می کنند به گونه ای است که حق زندگی نداریم علاوه بر اینکه خودمان ،خانواده خود را نیز فدای شرکت کردایم . به طوریکه همه خانواده های عملیاتی با مشكل روحی و روانی مواجه هستند . دستمزد وزیر نفت برای ما بدبختی بود و فلاکت، زنگنه خدا ازت نگذره
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما.امیدوارم کارکنان خدوم وزارت نفت به حق واقعی خود برسند .
سید
Iran, Islamic Republic of
شما درست میفرمایید،بنده کارمند در هلدینگ پتروشیمی هستم،متاسفانه بدلیل کار با مواد شیمیایی مریض شدم و خانوادم شاهد پرپر شدن من هستند و بدلیل ممنوعیت انتقالی مجبور به ادامه کار در پتروشیمی هستم،چه کسی باید جواب خانواده ام،همسرم و فرزندانم را بدهد؟
جواد
Iran, Islamic Republic of
واقعا وزیری که هیچ توجهی به نیروی انسانی ندارد آقای رییس جمهور باید پاسخگو باشه
بابک
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه همه کارکنان بخاطر این رفتاراتون با کارکنان بی انگیزه شدن و اینجوری نمیتونی تولید رو بالا ببری مگر ایجادانگیزه
رضا
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت لطف کنند احترام به حقوق کارمندان را از وزیر بهداشت یاد بگیرند,
مهران
Iran, Islamic Republic of
از ماست که برماست، حتی اگه بدترین ادم روی زمین هم مسئولمان شود ، اعتراض همین همکاران ،بقول معروف اینست که لطفا تعداد مامورین رو زیاد کنید تا زیاد تو صف نمونیم....
کورش
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه چکار کنیم ...
پویا
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه نیروی انسانی، خصوصا در مناطق عملیاتی جنوب را با خاک یکسان کردند.
Iran, Islamic Republic of
حقوق کارکنان را در حد پایین نگه داسته که درخور یک خانواده نفتی نیست.
محمدحسین میرسالاری
Germany
باسلام
ای کاش هروزیری راازمیان خبره ترین وباسوادترین نفرات هرحوزه وزرارتی انتخاب میکردند،درآنصورت تمام نواقص مربوط به همه وزارتخانه هابه متخصصین امرش واگذاروحل وفصل میشد،درآنصورت شاهدارتقاع وشکوفایی تمام وزارتخانه‌ها میشدیم. به امیدآنروز
Iran, Islamic Republic of
اشاالله
درود بر شما
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه ، آقایان یقه سفید شرکت نفت ، آقایان بالادست ، آقایان ، آقایان ، ما کارکنان مناطق عملیاتی را ببینید . تعاونی های مصرف شرکت را تعطیل کردید ، الان همه کارمندان دولت تعاونی مصرف دارند ، سالی دو بار با هزار منت دو دست بویلر سوییت می دهید کارکنانتان در محل کار بپوشند ، دیگر کارمندان دولت سالی دو دست کت و شلوار آنچنانی میگیرند ، وام های مسکن و دیگر وام های آنچنانی با بهره کم برای دیگرانی است که هیچ تولیدی ندارند ، درمانگاه کهنه و بی امکانات را بین آحاد ملت به مشارکت گذاشته اید و ما از درمانگاه ها و امکانات بهداشتی دیگران بی بهره ایم ، حتی فرزندان متولد نشده مان باید چوب نفتی بودنمان را بخورند و سونوگرافی سلامت و آزمایش خون سلامت نیاز ندارند ، برخی از شرکت های تابعه حتی جشن پیروزی انقلاب را برای کارکنانشان برگزار نمی کنند و صرفه جویی کرده همان را هزینه مهمانی دادن به دیگران می کنند ، روز ملی شدن نفت انگار اصلا وجود ندارد ، خانه های سازمانی را به نهادهایی می دهید که هیچ ربطی به نفت ندارند و کارکنانتان در منازل استیجاری در روستاهای دور افتاده جنوب خانواده را اسکان می دهند ، ما نیمه عمرمان را دور از زن وفرزند در دریا و بیابان ها با آهن و آتش می جنگیم ، دیگران برای تحصیلات عالیه کارمندانشان هزار جور تشویق در نظر گرفته اند و شما کارمندان مشغول تحصیل را هزار جور تنبیه می کنید ، اگر به شرکتی خارجی چشم و نظر داشته باشیم خاین به ممالک محروسه ایران هستیم ،کرایه کشی کنیم یا کاسه گدایی به دست بگیریم تا شما را خوش آید ؟؟؟!!!؟؟؟!!!؟؟؟!!!
نفت غرب
Iran, Islamic Republic of
علی اقا واقعا دمت گرم که حرف دل همه ما نفتیهارو زدی..این اقایون مدیران یقه سفید فقط زمانی دست از سر ما برمیدارن که کاسه گدایی دستمون بگیریم یا بیفتیم ب مسافرکشی اونم تو تایم استراحتمون که درحق شرکت خدایی ناکرده کوتاهی نشه!!!
اقاجون بخدا دادمون ب هیچ جا نمیرسه...
محسن
درود برشما.
حالا ما که فارغ التحصیل بدبخت ارشد نفتیم چه گلی سرمان بریزیم. من که الان کارگری ساختمان میکنم
همکاری از جزیره خارگ
United States
تا زمانی که آقای زنگنه وزیر نفت هست ؛ هیچگونه امیدی به توجه به مسائل انگیزشی نیروی انسانی نیست . زمانیکه ایشان رای اعتماد گرفت قول داد که جبران کند و ما امیدوار شدیم ولی کاری نکرد . الان نیز در تاریخ 18/11/94 طی نامه ای به آقای وزیری هامانه چنین عنوان کرده که به نیروی انسانی توجهی بشه ولی ما که سوابق 8 سال وزیر نفتی قبلی ایشون را به یاد داریم ، چشممون آب نمیخوره که اقدام مثبتی صورت بگیره . آخه چیزی که نداد هیچ ، اصافه کاری ها را هم کاهش داد .تازه انتظار دارند تولید هم افزایش یابد . !!!
رضایی
... روحیه پرسنل را نابود کرده اند
محمد
Iran, Islamic Republic of
بررسی جامعی بود. دستتان درد نکنه. فقط ای کاش از مشکلات پرسنل شرکتهای خصوصی شده صنعت نفت هم میگفتید
اکبر
Iran, Islamic Republic of
رفتار زنگنه درمورد حقوق کلی کارکنان تغییر نخواهد کرد.نمونه آن بخشنامه تعدیل مدرک تحصیلی حین خدمت کارکنان است که آهسته آهسته درحال اجراشدن است.اجرای مصوبات کمرشکن علیه حقوق کارکنان مثل مصوبه 1061 هیات مدیره شرکت ملی نفت دردوران زنگنه اول و...پارسال غالب وزارتخانه افزایش 35 درصدی داشتند مثل وزارت دادگستری امثال هم سازمانهای ستادی نهاد ریاست طبق اعلام همین نهاد افزایش حقوق ومزایای 35. درصدی داشتند.به قول معروف بنام ما به کام دیگران از مزایای فروش نفت ما کارکنان فقط نظاره گر افزایش تصاعدی حقوق بقیه وزارت خانه ها هستیم.
سکوی ابوذر
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خانواده ام متاسفم که برای هیچ نیمی از بهترین لحظات عمرم را بیهوده و با تفکر ساختن آینده ای خوب برایشان تلف کردم و و حال پس از سی و هفت سال کار بدون انگیزه ؛باخفت و با بدنی که تنها به درد گور میخورد باید باید با شرمندگی به آغوششان برگردم؛ واقعا برای برای مسئولانی که باعث و بانی این وضعیت نه تنها برای من بلکه همه همکاران غیوری که به عشق اینکه یک لقمه نان حلال برای خانوادشان ببرند از دل و جان مایه گذاشته اند متاسفم؛
منطقه عملیاتی
Iran, Islamic Republic of
سلام.نمیدونم چی بگم.اون از وضع بد منابع انسانی .این از وضع بد حقوق و دستمزد و هر روز کاهش مزایا.جلوگیری از تعدیل مدرک و کاهش اضافه کاری...بار مالی افزایش حقوق فقط برای نفت نه برای وزارت کشور و بانک ها و وزارت دادگستری و محیط زیست و وزارت آموزش پرورش و وزارت دفاع و وزارت بهداشت و .... خیر سرمون ما بودجه این مملکت و داریم میدیم.جناب ژنرال فکرمون کنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
ارزان شدن نفت را دلیل اجرایی نشدن بخش نامه افزایش حقوق میدانند،خوب اگه اینطوریه پس چرا دیگر ارگانهایی که درآمد ندارند افزایش را اعمال کرده اند
همکار سکو
Iran, Islamic Republic of
با سلام.جناب آقای زنگنه پرسنل نفت از قدیم الایام وضعیت مالی خوبی داشته اند و این به شرایط کار و سختی های مربوط به کار ارتباط دارد.کسانی که اعتراض دارند بایستی در آزمون شرکت می کردند تا به وضعیت شایسته مالی دست یابند.پس جای اعتراض دیگر ارگانها باقی نمی ماند.اما وزیر محترم شما چقدر به فکر ما شایستگان هستید؟
رضا محمدی
Iran, Islamic Republic of
از گفتن درد کارکنان ممنون هستم. آقای زنگنه خسارت کرسنت و خسارت گازی ترکیه و... که معلوم نیست عمدی یا سهوی است، شما ژنرال از دسترنج تک تک کارکنان پرداخت میکنید.
مهدي رستمي
Iran, Islamic Republic of
دوران صدارت مهندس زنگنه دوران تلخي براي صنعت نفت مي باشد در كنار بي ارزش كردن سرمايه انساني و بي توجهي و يا بهتر بگويم ضربه زدن ايشان به اين صنعت ما در اين دوران فعلي ايشان شاهد پيشرفت ملموس در اين صنعت نبوديم تمايل ايشان به خارجي ها و پوچ شمردن زكاوت و تخصص جوانان اين مرزو بوم نگراني هاي فراواني هم در بدنه نيروي انساني و هم در بخش خصوصي ايجاد كرده است. اينجانب به عنوان يكي از نمايندگان بخش خصوصي در دوران شدت تحريم دست اين صنعت را گرفتيم تا ايران عزيز ضربه اي از ناحيه تحريم احساس نكند با چنك و دندان هر چه كه داشتيم وارد به كمك اين صنعت آمديم اكنون ايشان با قرار داد هاي انحصاري ما را به حاشيه رانده است و در حقيقت ما نيز مانند كاركنان اين صنعت سرمان بدون كلاه مانده است. من نيز در اينجا همگام با كاركنان غيرتمند اين صنعت با آنها همكلام مي شوم و اميد وارم فرصتي پيش بياييد كه عزيزاني كه به حاشيه رانده شده اند بر كرسي وزارت بشينند و دست صنعت گر داخلي را براي پيشرفت ايران عزيز بفشارند
احمد
Iran, Islamic Republic of
وضعیتمون از این بدتر هم نشه باید خدا رو شکر کنیم . صنعت نفت برای این آقایون مهم نبوده و نیست . چرا همه در حال فرار از نفت ایران و مهاجرت به کشورهای همجوار مثل آذربایجان شدند . هدف اصلی اینها نابودی این صنعته و تعجبی از اقداماتشون نباید باشه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده به اصل ماجرا اشاره کرد
نگاه زنگنه به نفت، نگاه بازرگانی هستش
پس همه چیز فدای سود خواهد شد از جمله نیروی انسانی
محتشمي نيا
Iran, Islamic Republic of
برادر جان دلتون رو به چي خوش كرديد فكر مي كنيد اين اعتراض ها به جايي ميرسه مهندس زنگنه چنان سيستمي را در نفت پياده كرده كه تن ويليام دارسي داره توي قبر ميلرزه
بدتر اون جناب عالي پور مدير مناطق نفت خيز ببينيد در خطاب به وزير گفتند مهندس زنگنه انساني دانشمند هستند بخدا همه دانشمندا با شنيدن اين حرف از دانشمند بودن خودشون خجالت كشيدن
جايي كه مديران ما با تظاهر و تملق با گفتن عبارات همچنين سعي در گرفتن صندلي هاي رياست يكي پس از ديگري هستند عملكرد وزير نيز بيش از اين نخواهد بود
وصيت من به اين آقايان اين است كه اگر اين صندلي ها ماندگار بودند اصلا به شما نميرسيد
چيزي كه در اين صنعت ماندگار است نيروي انساني مي باشد و شما مهمان اين صنعت هستيد
اگر براي اين كاركنان خدوم نميخواهيد كاري انجام دهيد پس لا اقل عليه آنها عمل نكنيد
رسول
Iran, Islamic Republic of
خوبه كه يارانه هامون دست وزير نفت نيست
و الا در اولين فرصت يارانه همه نفتي هارو قطع مي كرد
باز اين بابت خدارو شكر مي كنيم
شرکت نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
با سلام . و تشکر از چاپ این دردنامه همکاران محترم . عرض کنم که همانطور که سایر دوستان گفتند بنده هم امیدی به بهبود اوضاع تا زمانی که آقای زنگنه درصدارت هستند نمی رود . بهتر است همگی دست به دعا برداریم . مانند دعای باران . شاید فرجی حاصل شود.
سعيد
شايد جناب زنگنه هم حق داشته باشن.ما كه جاي ايشون نيستيم كه مشكلات مديريتي رو بدونيم،ولي زمان رستم قاسمي اوضاع خيلي خيلي بهتر بود،گرچه دولت اقاي روحاني هميشه از دولت قبل انتقاد ميكنه.
سعيد
من ديگه به اقاي روحاني راي نميدم،درسته برجام اجرا شد،ولي تا جايي كه به شخص من(و احتمالا همه كاركنان نفت) مربوط ميشه اوضاع مالي بدتر شده.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید تولید بیشتر که نخواهد شد روز به روز کمتر هم میشود . هیچ انگیزه ای در کارکنان وجود ندارد مگر خودتان لباس کار بپوشید و آچار بدست شوید چون دیگر کسی برای وزارتخانه شما دل نمیسوزوند . دقت کردید جناب وزیر نفت بیشترین موج انتقال از مناطق عملیاتی براه افتاده و بی انگیزگی به اوج خود رسیده . به نظر شما قبل تر شرایط کار در مناطق سخت تر نبود پس چرا الان همه کارکنان متقاضی انتقال هستند . واقعا فکر میکنید به این موضوع ها ؟ شاید میگویید موافقت نمیکنیم یا تعهد کار در منطقه از شاغلین میگیریم .
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر در دوران قبلی وزارتشون همین شیوه رو داشتند و ما شنیدیم اینبار زمان احراز وزارت قول تلافی دادند ،ولی ما این قول رو بد فهمیدیم در حالیکه فکر کردیم میخوان روش رو عوض کنند ایشون تصمیم به تلافی اعتراض به شیوه دور قبلی وزارتشون با از بین بردن بیشتر حق کارکنان صنعتی که چرخ اقتصاد کشور رو میگردونن داشتن .
شهرام
Romania
با سلام فقط آرزو میکنم یه روزی آه این مردم گریبانگیر برخی ها شود
حمید
Germany
بنظر میرسه ، جناب مهندس زنگنه ، خواسته و یا ناخواسته بدنبال ایجاد نارضایتی در بدنه نفت هستند. که با توجه به سابقه قبلی مدیریت ایشان در نفت که باعث حذف شرکت تعاونی، کوچک کردن و حذف دانشگاه صنعت نفت و ... ، همچنان باید منتظر ضربات مهلک ایشان بر کارمندان این وزارتخانه باشیم. کارکنانی که بار اصلی مسوولیت اقتصاد مملکت را بر عهده دارند باید برای امرار معاش خود ، به خواری و ذلت بیفتند.
محسن
وزیر نفت باید از بدنه خود نفت باشه .
حسین ملکی
Iran, Islamic Republic of
سلام
کشوری که کل برنامه ریزی بودجه کشورش روی نفت رقم میخوره و کارکنانش با یک شغل ریسک پذیر(عملیاتی ها)مانند یک جراح سر و کار دارند باید حقوق و مزایای آنها نیز بیش از سایر ارگانها باشد نه اینکه آقای وزیر هر روز از آن بکاهند این کارها باعث بی انگیزگی میشود
United States
خدا کنه زودتر استیضاح بشن
من
Iran, Islamic Republic of
اگه اصولگراها رای بیارن ۶ ماه نشده دخلش رو میارن. ولی اگه اصلاح طلبها بیان باید حداقل تا دو سال دیگه تحملش کنیم.
ایمان رضایی
Iran, Islamic Republic of
کاش يه فکری به حال ما کارکنان پیمانکاری هم بشه
همکاری از پتروشیمی اراک
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه ، شما کارکنان را با تجهیزات فروختید آنهم بدون هیچ ضمانتی ، کارکنانی با بیش از بیست سال تجربه کار در این صنعت را نفتی نمیدانید. حل مشکلات ناشی از اشتباهات خودتان را به گزد دیگران می اندازید. به کجا چنین شتابان آقای وزیر؟؟؟
مهدي رسولي
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود تيتر اين دردنامه اين طور نوشته مي شد :
" آقاي روحاني آيا حواستان به زنگنه هست ؟! "
پتروشیمی شازند اراک
Iran, Islamic Republic of
هرچند که بعید میدانم این نظرات به سمع و نظر جناب آقای زنگنه برسد ، ولی امیدوارم مشاورین محترم ایشان حداقل نیم نگاهی به سوالات و نظرات کارکنانی که از 10 الی 27 سال سابقه کار در شرکتهای پتروشیمی داشته و دارند بیاندازند و پاسخی قانع کننده و قابل قبول ارائه دهند :
الف - قوانین جاری حاکم بر شرکت های واگذار شده نفتی نظیر پتروشیمی شازند اراک و اصفهان چیست ؟
ب - چرا قوانین صندوق بازنشستگی نفت با توجه به تغییر ماهیت شرکتهای واگذار شده نفتی نواقص خود را به نحوی که بتواند به کارکنان و بازنشستگان و بازماندگان این شرکتها سرویس دهی نماید ، تغییر ننموده است .
ج - چرا هیچ نهاد نظارتی در وزارت نفت از وضعیت نیروهای متخصص شرکتهای واگذار شده نفتی ، خبر ندارد ؟ مگر به صرف این که این صنایع و شرکتها واگذار شدند ، صاحبان جدید ایشان حق دارند هر بلائی بر سر بیت المال و کارشناسان این شرکت ها که سال ها با بودجه وزارت نفت دارای تخصص های فراوان و بسیار ارزشمندی شده اند بیاورند ؟ آیا حدود و صغور و حداقل ها و خط قرمزهائی برای ایشان نباید تعیین میشد ؟
د - آیا اگر بر فرض محال، وزارت نفت هم طبق اصل 44 شرکتها و پرسنل نفتی خود را به صورت یک طرفه به صاحبان جدید نموده باشد ، چرا ماده 21 قانون خدمات کشوری در مورد تعیین تکلیف ده ها هزار نفر از نیروهای واگذار شده در این شرکتها به صورت کامل باجرا نیامده و سلیقه ای عمل شده است ؟ و اگر این کارکنان از سال 82 زیرمجموعه سازمان خدمات کشوری بوده اند ، چرا تا به حال از خدمات صندوق بازنشستگی نفت استفاده می نموده اند ؟
ه - چرا هیچ قرارداد جدیدی با این کارکنان پس از واگذاری انجام شده تاکنون بسته نشده است ؟ و ملاک برخوردهای سلیقه ای در هر شرکت بر مبنای چیست ؟
ی - چرا علیرغم مکاتبات عدیده و اعتراضات مختلف در سطح کشور و برگزاری تجمعات و ... در جلوی وزارت نفت و مجلس ، هیچکس پاسخگوی این مشکلات به کارکنان زحمتکش و خدوم شرکتهای واگذار شده نفتی نیست ؟ آیا این به منزله توهین به این عزیزان که سالهای سال و جوانی خود را به پای این صنایع ریخته اند نبوده و نیست ؟ آیا ایشان پاسخگون حقوق از دست رفته خانواده های ایشان در روز قیامت می باشند یا خیر ؟

با تشکر ، کارمند 27 سال سابقه پتروشیمی شازند اراک
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه تکلیف پرسنل پتروشیمی های که واگذار شده در صنعت نفت را مشخص کنید من دیروز به استخدام نفت در نیامد هام بلکه سال 69 استخدام شرکت شدها م و شما چگونه اینطور رفتار میکنید مثلا در نظام اسلامی شما وزیر هستید
داود
Iran, Islamic Republic of
اگر قرارداد کرسنت که امضای اقای زنگنه در زیر ان است کمی اطلاع رسانی شود مردم خواهند گفت صد رحمت به قراردا‌دهایی مثل ترکمنچای.
حمید دولتشاهی
Iran, Islamic Republic of
همکاران گرامی خدا قوت...من کارمند پتروشیمی اراک هستم و با بیست و هشت سال سابقه الان نگران وضعیت بازنشستگی و درمان ...آقای وزیر میفرمایند پتروشیمی های خوراک مایع محکوم به فنا هستند همانطور که مرگ برای آ دمها اتفاق میفته...لذت بردید از این استدلال؟...حدود پنج هزار نفر به طور مستقیم در مجتمع ما کار میکنند و هزاران شاغل پایین دستی،حالا اینهارو با تعداد افراد تحت تکفل در نظر بگیرید و ببینید آقای وزیر چگونه بذر امید پخش میکنن...سرمایه ی اصلی نفت پرسنل متعهد،متخصص و از جان گذشته ی اون هستن اما درک این مطلب برای بعضی ها سخت و دشواره...با آرزوز سلامتی همه ی همکاران عزیز...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حمید جان ، گل گفتی . راستی راستی که باید حرفت را با آب طلا روی ابریشم نوشت و توی اطاق وزیر نفت آویزان کرد .
مهدی
Germany
سلام باید به وزیر محترم نفت گفت بعمل کار برآید به سخندانی نیست.
ایشان دو سال پیش در همایشی در دانشگاه شریف قول بهبود شرایط و ترمیم حقوق را دادند ولی متاسفانه. ...
کورش
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زنگنه
بد نیست یک دوره کاراموزی زیر نظر وزیر تازه کار بهداشت بگذرونید
چرا همه سازمانها و ارگانها افزایش بودجه دارند ولی وزارت نفت که 80 درصد بودجه مملکت رو میده باید هر روز از سر و ته حقوق کارکنانش بزنه
یک روز کاهش حدودا 40 درصدی اضافه کار
بعد عدم اجرای مصوبه افزایش حقوق
کاهش پاداش های بهره وری و ....
آقای وزیر داری ما رو متقاعد می کنی که بگیم خدا پدر و مادر احمدی نژاد رو بیامرزه
ابراهیم
Germany
من اگر بخواهم خانه ام را بفروشم، ناموسم را با خودم خواهم برد.
کارکنان ناموس وزارت نفت هستند. و فروشی نیستند.
آقای وزیر شما حق ندارید قرارداد ما را یکطرفه لغو کنید.
علی
Germany
در زمان ایشان بورسیه دانشگاه نفتی که بنده بودم قطع شد در زمان ایشان پتروشیمی اراک خصوصی شد و در زمان ایشان سرنوشت ما به دست وزارت کار سپرده شد
اینچنین بد زندگانی مرده به
حسین
Iran, Islamic Republic of
یکی از حضرات بالادست بیاد ببینه پالایشگاه آبادان چه جهنمی شده!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
خانواده نفت نگران چي هستن؟
آيا حقوق و مزاياي كمي دارن؟
ايا به فكر كارگران زحمت كش هستن
United States
همون قدر که حقوق میدن همون قدر کار کنید واسشون
علی
Iran, Islamic Republic of
نفت در یک کلام رفت در مورد چی بحث میکنید حقوق ما از بقیه ارگانها کمتره مایه ننگه اضافات شایعه بود .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اخه تو چکاره ای نخود
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر من الان که شما کارگر هستید ما مقصریم؟موقعی که شما داشتی بجای درس خوندن عشق و حال میکردی ما به سختی درس میخوندیم،من بعد از فوت پدرم رفتم دانشگاه از طریق تدریس کامپیوتر امرار معاش میکردم و خرجم را در میاوردم،با رتبه اول دانشگاه فارغ التحصیل شدم و چندین جا با آزمون دعوت به کار شدم،زحمت خودم و لطف خدا بود،داداش من خودت خواستی کارگر باشی....
محسن
Iran, Islamic Republic of
برادر من شما مقصر نیستی قربونت منم کارگرم توی همون وزارتخانه ای که شما کار میکنی اونم توی بدترین و دورافتاده ترین جاش خیلی هم بدتر از شرایط شما به درس خوندنتم نناز که شاید دوبرابر شما من توی دانشگاه درس خوندم ولی اضافه کاری شما معادل کل حقوق دریافتی منه اونم با ۱۵ سال سابقه کار اقماری میدونی یعنی چی؟ اگه میخوای کامل لمس کنی یه سری به جزیره سیری بزن ببین کارگراي قرارداديش چند میگیرن.نفت فقط مال شماست؟
Iran, Islamic Republic of
زشته این حرفا. منم این کارا رو کردم و از بهترین دانشگتهم فارغ التحصیل شدم. جالبه که همه کارمندای نفت میگن فلانی با پارتی اومده بعد میفهمی پارتیه خودش کلفت تره
بیژن
Iran, Islamic Republic of
نگران این باش که پول توجیبی جنابعالی از زحمات بچه‌های صنعت نفت کلید میخوره حالا یه کمی فکر کن اگر زحمت های کارمندان شرکت نفت نباشه یارانه 40تومنی هم نمیتونی بگیری داداشم
Iran, Islamic Republic of
نه بابا نکنه نفت ارث پدر کارمندان شرکت نفت بوده. والا اگر این صنعتو کامل میدادن دست خارجیها با مفتخوری خیلی کمتر از اینها تولید بیشتر هم داشتیم. شما هم تشریف ببرید نبوغتون جای دیگه استفاده کنید. چندتا از این نخبه های نفتی میشناختم مهاجرت کردن و شغشون شده بود پیتزااا دلیوری. بسه انقدر منم منم
محمد
Romania
اقاي زنگنه آبروی شرکت نفت روبرديد.تنهایی چیزی که میتونم بگم اینکه انگیزه رودرميان کارمندبه صفررسونيدوبااين شیوه وروزبه روزراندمان کارپايين می آید.به اميدروزيکه که مدیران بالياقت که نيازات نفرات روبدونن روی کاربيايند
Oily
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
یه نکته ای که وجود داره اینه که وضعیت معیشت نه فقط تو جنوب که تو خود تهران و بقیه جاها هم وضعیت قابل قبولی نداره. تهران. جنوب. شمال. سرخس و .... فرقی نداره. مخصوصا واسه زیر ده سال سابقه ها خیلی ضعیفه. البته قبول دارم تو مناطق عملیاتی عمق فاجعه بیشتره!
امیدوارم از بقیه سازمانهایی که درامدزایی هم ندارن ولی به منابع انسانی بها میدن یاد بگیرن. کارکنان با شرایط مساوی بقیه جاها وضع بهتری دارن. امیدوارم دوستان تصمیم گیر همه جانبه به موضوع نگاه کنند.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
تمامی تصمیمات آگاهانه هستش
و من شرمسار از اینکه ایشان وزیر صنعت نفت هستند
پل صراط همدیگر را میبینیم جناب آقای مهندس زنگنه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه تمام مطالب واقعیت دارد، وخدا میداند آخر و عاقبت صنعت نفت به کجا خواهد رفت..... صبر کارکنان صنعت نفت به پایان رسیده است
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما کارکنان نفت شاغل در پتروشیمی رو که با تجهیزات فروختن و آقای زنگنه در جواب اعتراضات ما گفته اند که:شما نیروهای ما نیستید...
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه زودتر به داد این کارکنان زحمت کش برس لیاقت اینها این نیست
حقشون بده
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوران سیاه پرسنل نفت زمان وزارت زنگنه بوده و هست.نگاه ایشان به پرسنل ابزاری است.
عادل
Iran, Islamic Republic of
فقط میدنم این کارا اخر عاقبت خوبی نداره و به ضرر صنعته
نیروی ناراضی نمیتونه خوب کار کنه
احمد دیوجان
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه،کردی ما رو منگنه
محسن
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید شاهد چرخیدن مدیران از سمتی به سمتی دیگر باشیم.چرا مسیول بی کفایت برکنار نمی شود
داریوش
Iran, Islamic Republic of
سلام اززمانی که زنگنه وزیر شد کلا وزارت نفت ازبين رفت
سید
Iran, Islamic Republic of
زمانی که استخدام شدیم، یک قرارداد دو طرفه بین پرسنل و وزارت نفت به امضای دو طرف رسید. ولی حالا همین وزیر محترم زده زیر همه چیز و میگه من شما رو نمیشناسم. وزیری که اینجوری هوای پرسنل رو داشته باشه وضعیت وزارتخانه مشخصه.
قباد
Iran, Islamic Republic of
درد دل شما همکاران به درد خودتان میخورد بهترین راه تجمع جلو مجلس وخواستار استیضاح وزیر نفت بشیم بهترین کار تشکیل کمپین استیضاح وزیر نفت ونامه به رهبرفرزانه میباشد
افشين
Iran, Islamic Republic of
اگه نميتوني براي پرسنل كاري كني لطفا استعفا بده
پتروشیمی بندر امام
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای زنگنه فقط یک روز (نه بیست و پنج سال )در جنوب مثلا در پتروشیمی بندر امام و در سایت آن کار میکرد و این برخورد با او میشدقطعا الان یکی از معترض ترین پرسنل نسبت به وزیر وقت نفت بود .
ولی من الان شرم دارم که به چنین وزیری حتی اعتراض بکنم ......
عملیاتی
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس زنگنه با حق والناس چه
مکنید؟
ستاره
United States
انگار تمام سیاست های ایشون تخریب اوضاع معیشتی کارکنان بوده وهیچ پرونده مثبتی نداره باید گفت روحانی ایشون رو ازکجا پیداکردو با چه رابطه ای سرکارگذاشت فقط میخواهم بگم اگه ایشونو نخواهیم کی رو باید دید هرچند تواین وزارت خانه با این وزیر همه هیچ معنی نداره وایشون فقط خودشو میبینه
حاجی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیرچرا به وضعیت پرسنل نفت رسیدگی نمی کنیدتا کی می خواهید روی اعصاب پرسنل و خانواده هایشان راه بروید؟بدانید نفرین پرسنل و خانواده هایشان پشت سرتان میباشد وبه زودی تاوان کارهایتان را پس خواهید داد. مدتی است استرس رابه این پرسنل زحمتکش وارد کرده ایدازخداوعذاب آن بترسیدکه دامن ظالم راخواهدگرفت.
رضا
Romania
آخر خطی آقای زنگنه....
Iran, Islamic Republic of
انشاا...
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
با گذشت 27 روز از ماه بهمن کارکنان ارکان ثالث شرکت انتقال گاز هنوز حقوق دی ماه را دریافت نکردند ضرب المثل سیر خبر از گشنه ندارد میباشد .
هنوز سه ماه مانده به اخر سال بودجه تمام شد باید تاسف خورد سر اون مدیری که نتونه برنامه‌ریزی برای بودجه داشته باشد .

اتحاد کنید بچه‌های صنعت اگر آقای روحانی ایشون رو عوض نکند در انتخاب آینده پروژه عبور از روحانی را بچه‌های صنعت نفت کلید بزنند خودتون رو دستکم نگیرید.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هرچه سریعتر فکری به حال پرسنل نفتی بشه با این شرایط روزبروز انگیزه کارکنان نفت که در گرمای طاقت فرسای جنوب با مواد سمی کار میکنند کمتر می شود
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید بحال وزارت نفت گریست
صادق
Iran, Islamic Republic of
من یه کارمند رسمی وزارت نفت هستم که به دلیل سیاست های اشتباه در حال حاضر اسیر این شرکت های واگذار شده به بخش دولتی (پتروشیمی تندگویان) شد ه ام .این کجاعدالت هست که من بعد از 15 سال سابقه نتونم به شهر خودم و به شرکت های دولتی انتقالی بگیرم . اقای زنگنه پتروشیمی رو به حال خود وا مگذار
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
واقعا واسه این آقا متاسفم که خودش از نفتو و مشکلاته ما رو میدونه بعد هیچگونه پشتیبانی نمیکنه
در حالی که بقیه وزارت خونه ها حقوقا کارمنداشو چندین برابر میکنه ما روز به روز حقوقمون ضعیفتر میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
...آیا تاوان ندانم کاری وزیر و دولت قبل را کارکنان خدوم و مظلوم نفت باید پرداخت کنند؟واقعا لحظه ای به خانواده این عزیزان فکر نمی کنید!که در چه شرایط اضطراب آوری به سر می‌برند؟ پس رای ما به تدبیر و امید اشتباه بوده ؟ !
علی
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت مرد,از کدوم شرکت نفت صحبت می کنید.
هیچ
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مملکت و صنعتی که نفر عملیاتش توی بدترین شرایطه محیطی و آب و هوایی 12 ساعته کاری رو بدون یک وعده غذا سر کنه...
مهدي
Iran, Islamic Republic of
استعفا لطفاً...
هیچ
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه صنعتی رو که نفر عملیاتش تو بدترین شرایط محیطی و آب و هوایی 12 ساعته کاری رو بدون یک وعده غذا سر کنه...
سیاوش
Romania
آقای زنگنه.با اومدنت هیچی رو که سرو‌سامون ندادی هیچ‌ کارای گذشتتو‌با بی اهمیتی به بالایشگاه آبادان ... آخه با شکم پر میشینید...واسه مناطق نفت خیز و پخشها و کلاً برای نفت تصمیم های...بگیری..من ۱۰ ساله تو پالایشگاه آبادان دارم کار میکنم نفر پیمانکارم و بعنوان نوبتکاری توی یکی از مکانهای عملیاتی و مهم پالایشگاه به عنوان استاد کار مشغولم آخه کجای دنیا ۱۲ ساعت کار یه وعده غذای گرم نداره.اصلا ما رسمی نیستیم انسان چی انسان نیستیم؟؟؟ به پیمانکار میگیم میگه کلا قرار داد پالایشگاه غذا نداره واسه شما.گیرم از طرف شما نباشه آقای وزیر اما پس شما اونجا چه کاره اید؟ هیچ قانونی هیچ نظارتی ندارید؟ چندر غاز حقوق میدید ۱ ملیون.بعد باید این پولو برای یک ماه معاش زندگیم نگه دارم و از اسم و شهرت شرکت نفت پز بدم.پاداشای ملیونی اپک و هر دو ماه پاداش وزارتی که برای رسمیا میاد.ما کار کنان پیمانی سهمی نداریم ازش؟ میدونم اینا به گوش و نظاره شما نمیرسه اما باید خالی میکردم خودمو و واقعیتها رو میگفتم.اقای زنگنه آقایی که اسم وزیر روی شماست شمایی که با تایید شما از سوی دولت روحانی سر کار اومدی و باز اشک خییلیا در اومد که باز شما و‌باز بی مهری شما....درست کن این وضعیت نا به سامان رو
جلال
Iran, Islamic Republic of
عصر نفت عزیز ، ظاهراً هر نظری که بر وفق مرادت باشد برای مشاهده قرار میدهی و هرکدام که نباشد را هم ...
ده ها هزار کارمند رسمی وزارت نفت که از ده سال الی بیست و اندی سال از عمر و جوانی خود را در شرکت های مختلف نفتی سپری نموده و سال هاست که باعث افتخار آفرینی همین وزیر محترم نفت شده اند ،چندین روز است که به جای آن که همچون گذشته در تلاش و کوشش برای گرداندن چرخهای عظیم صنایع نفتی و گاز و پتروشیمیائی کشور باشند ، در اعتراض به وضعیت نابسامان خود و نگرانی های بوجود آمده که در اثر تصمیمات ناصواب و یک طرفه وزیر نفت گرفته شده است ، دست به اعتراض و تجمع در جلوی وزارت نفت و مجلس گرفته اند و با مراجع به مراکز مختلف سعی در رسانیدن صدای مظلومیت خویش به گوش هریک از مسئولین کشور می باشند .
جناب آقای وزیر محترم نفت و سایر مسئولین وزارت نفت ، سال ها تجربه و تخصص کارشناسان و متخصصین خود را به دست کسانی سپرده اند که فقط و فقط به سود خود می اندیشند و بس .
از شما مسئولین فهیم و دست اندرکار رسانه خواهشمندیم که در راستای رسالت رسانه ای خود ، صدای مظلومیت ما را به گوش وزیر و سایر مسئولین محترم کشور برسانند تا شاید گوش شنوائی پیدا شده و به وضعیت نابسامان ما رسیدگی نماید.
مهندس بهره بردار
Iran, Islamic Republic of
آقای بصورت پیمانکاری و با دوز کلک و پارتی بازی اومدی سرکار خب اگر عرضه داشتی وزارت نفت کلی آزمون استخدامی برگزار می کنه و کرده خب از عرضه ت استفاده میکردی و.جذب شرکت میشدی الان هم بیش از اون چیزی که فکرشو می‌کنی دارن بهت میدن و خدا رو شکر کن.اینقدر از حق و نا حق نگو چون با حق خوری آمدی شرکت.لطفا کمتر زیر آبی بارید.باتشکر
امید
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تعداد خیلی زیادی از پرسنل با وجود تمام لیاقتها و تخصص ها یی که دارند بصورت کاملا مغرضانه از تبدیل وضعیت جا ماندند ٬ البته با سوابق بیش از ۱۷ سال و کمتر
جناب وزیر یعنی جدن این همه نارصایتی و ناراحتی را نمیبینی ٬ چرا فقط دلتون به مدیریت ناعادلانتون خوشه ٬ اخه تا کی ؟ نیروی انسانی گوشت قربونی باشند ؟؟؟؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
کاش هر چه زودتر بره
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه وزارت خانه هایی مثل آموزش و پرورش و بانکها حقوق کارمندانش را اضاف می کند،چطور نفت کمبود بودجه دارد و برای چنین وزارت خانه ها کمبود بودجه نیست؟
نفت
Iran, Islamic Republic of
ب حال خودم تاسف میخورم ک یک رای ام رو ب دولت تدبیر و امید دادم و جناب روحانی امثال زنگنه رو ب وزارت گمارد
زنگنه متاسفم برات
محمد
Iran, Islamic Republic of
همکاران گرامی مقصر اصلی اون ریس جمهورتونه که این اقا رو برا وزارت معرفی کرد و نماینده های نامردی که بخاطر منافع شخصی وحزبی تو مجلس به زنگنه رای دادن مطمعن باشید که این آقا از بالا ساپورت میشه وخیالش راحته که هیچکس بازخواستش نمیکنه که اینطوری حق ما رو پایمال میکنه !!من بیست سال سابقه دارم ولی قرار دادی نشدم درصورتی که شرایطش رو داشتم ..
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعاً چه فکری کرده این آقا که منابع انسانی رو به سخره گرفته...
خجالتم خوب چیزیه
جزیره خارگ
Iran, Islamic Republic of
این آقا فقط به فکر فروش نفت هست به هر قیمتی که بگه من واسه مملکت مفیدم، والا کمتر شناختی از نیروی کاری و شرایط کاری داره، همین آقا در دوره های قبلی کارش بازهم از اضافات و درصدهای متعلقه زده بود فقط واسه اینکه بگه من صرفه جوبی میکنم، تمام تعاونی های نفت تو شهر هارو تعطیل کرد در صورتیکه حتی کوچکترین ارگان هم فروشگاه داره، حالام که جلوی اضافات رو که گرفته هیچ از اضافه کاریمونم داره کم میکنه، آقای عزیز این همه در این مناطق عملیاتی زجر میکشیم نمیفهمیم خانواده هامون چه میکنن، همش سختی که بعد امثال تو به جای تشکر هر روز بیشتر ظلم میکنن، حتی هوابی واسه تنفس نداریم حتی هوا...

همه ارگانها با پول ما اضافات به پرسنلشان دادن اونوقت به خودمان که رسید پول نیست
خارگ محروم
Iran, Islamic Republic of
بخدا اینجا هوا هم هوای تنفسی نیست، تمام پرسنل نفت و گاز در جاهای مختلف زحمت میکشند حتی خانواده عزیزشون رو هفته ها رها میکنن که به شرکتشون خدمت کنن
سکوهای نفتی
Iran, Islamic Republic of
یه دوستی تعریف میکرد که در یکی از جلسات که زنگنه برگزار کرده بوده حضور داشته که در اون جلسه در مورد حقوق ها هم صحبت میشه
ایشون از طرف پرسنل نفت اعتراض میکنه که خود زنگنه بر میگرده میگه اونا خودشون اعتراضی ندارند تو نگرانشونی...
آره دوستان اگر معلمین حقوق گرفتن و اضافات بدلیل اعتصابشون بود
تا نفهمن که میفهمی کار خودشان را میکنند.
Sobhansedighy
Iran, Islamic Republic of
با سلام و ادب احترام
به استحضار برسانم ۳۶سال ازانقلاب گذشت تو مهمات اسلحه سد سازی..این همه کارخانه بروز راه افتاد..خب چطور میاید سهام ایران زمین رو میگذارند و به همکار میدید ولی بمیریدتا کارخانه تولید پمپ ابرآ ی ژاپنی بخرید..و..حداقل اینقدر وابسته به فرانسه نباشید!کارخانه مار و توتال ساخت با تحمیل کردن کلی توربین دست دو و..انصافا آقای زنگنه چرا قطعه خود کالا میخرند و شرح کار مینویسن پیمانکار میاد و قطعاتو سر درمیاره و تمام کارو پرسنل شرکت براشون انجام میدند بعدم پولشو ۸ابرابر از شرکت میگیره شما تو روزنامه ها اعلام میکنید ما نه دزدیم نه خائن لطفا نگاهی جدی به این رانده اطرافتان بکنید..از حقوق کم مناطق عملیاتی و اقماری قافل شید همه دزد پرورش دادید!!
Slovakia
وزیر محترم چقد میتونه اینقد نسبت به نیروی انسانی خدوم خودتون که در بدترین شرایط آب و هوا و انواع آلودگیهای صنعت نفت که منجر به خیلی ازسرطانها وشب نخوابیدن هایی که تولید نفت و گاز را متوقف نمیکنه وباعث میشه پوزش نصیب شما بشه بی رحم باشید. تو رو خدا دست از اذیت کردن نیروهای خدوم نفت خصوصا عملیات بردارید تا کی میخاید این رفتارتان رو ادامه بدید اخرش به کجا چنین شتابان. ..
محسن
Iran, Islamic Republic of
زنگنه رفتني است چون واقعا در بدنه وزارت نفت منفور شده..
مخصوصا به دليل بازي كه سر اجراي ماده 10 دراورده...
یه بدبخت
Iran, Islamic Republic of
اگر این وزیر راست میگه مرد و مردونه بیاد مناطق عملیاتی
وحید
Iran, Islamic Republic of
وزیر تو شرایط اقماری نبوده و در مناطق عملیاتی نبوده و واقعا منابع انسانی براش مهم نیست
عبداله
Iran, Islamic Republic of
عمر شرکت نفت به پایان رسید ...
تو را به خدا اين فونت و سايز يخش نظرات رو عوض
امير
گل گفتي به خدا
تو رو بخدا اين فونت و تيتر بخش نظرات سايت رو عوض كنيد كور شديم به خدا
احسان
Iran, Islamic Republic of
مهندس برق شاغل در عملیات و نگهداری و کار ما در بیابان گرم و بد اب و هوای اهواز است
بخاطر حقوق پایین و تبعیض بین نیروی ستادی و عملیاتی، انگیزه کار اصلا ندارم و صرفا گذران وقت
علی
Iran, Islamic Republic of
بهتره به ایشون دشمن کارکنان نفت گفت تا وزیر نفت
نفتی
Russian Federation
از اینکه بیش از نصف عمرم را در این صنعت مشغول بکار بودم واقعا برای خودم متاسفم.
پرسنل ازجان گذشته
Satellite Provider
زمانی که بودجه مملکت ازنفت تامین میشد وارگانهای دیگه ازبودجه نفت امرارمعاش میکردن ،حال که صنعت نفت دربستربیماری وکمبود بودجه مواجه هست چرا از اون سازمانهایی که وضعیت بهتری از صنعت مادارن استفاده نمیشه
انسان بیکار
Iran, Islamic Republic of
فقط نورچشمی ها وارد سیستم نفت میشوند . فقط کمرهمت به نون دادن به شرکتهای خارجی بسته . تولید وارزش نفت به پایین ترین سطح رسانده . آنچه در طی دوسال عاید خانواده نفت وکشور شده فقط شعار بدون عمل است وافتتاح دست آوردهای دولت قبل . با کمال تآسف بازنشستگانی را به بهانه تخصص با حقوق کلان بکار گرفته شده که باحقوق هر نفر میشود چهار جوان مهندس نخبه بیکار گیری و ظرف شش ماه در کنار همین متخصصین دانش و تجربه را انتقال و فرا گیری نمود تا چهار خانوار امرار ومعاش نمایند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا ديگه نميشه اسم اين شركت رو گذاشت نفت بلكه بايد گذاشت شركت رفت
حمیدرضا.فلات
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شرکت نفت با وجود زنگنه شد شرکت رفت.توش خودمونو کشته و بیرونش مردم رو.روزی که زنگنه از وزارت نفت بره باید تو وزارت شیرینی پخش کنن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
کاش یک دکتر ظریف هم در نفت داشتیم تا ما رو از شر تحریم های آقای زنگنه راحت کنه, واقعا اقدامات ایشان روحیه باعث تضعیف روز افزون پرسنل شده
مختاری
Iran, Islamic Republic of
فقط دم بانک مرکزی گرم که وام ۲۵۰ میلیونی مسکن میده وهر سال که اضافه میشه مابتفاوت آن رو پرداخت میکنه .وام ۲۰۰ میلیونی ضروری میده واونم هر سال که زیاد میشه بقیشو می پردازه ،کارانه سالی سه بار میده ،اضافه کاری هم میده ،قبل از عید اضافاتشو اعمال میکنه وبعد از عید هم اضافات میده .حالا ما رو سکو های نفتی کار میکنیم وبعلت بی پولی هر سال ایام عید ،جهت ماندن سر کار از همدیگه سبقت میگیریم تا شاید بتوانیم از خجالت کشیدن نزد فرزندانمون فرار کنیم مثلا ما مهندس این مملکت با ۲۵ سال سابقه کار اونم روسکوهای نفتی که میگن خیلی حقوق میگیرن ،واین شده سرنوشت ما.ما پرچمدار تولید در سخت ترین شرایط کاری هستیم وبا کمترین امکانات ..خدا را شکر از این همه عدالت واین همه پی گیری جناب وزیر برای احقاق حقوق ما .خدایا از عمر ما بکاهو بر عمر وزیر بیافزا .آمین
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ما پیمانکاران باماهی ۱۲۰۰۰۰۰ داریم کار میکنیم با ۳۰ سال سن نمیدونیم چه غلطی بکنیم نه زتی نه زندگی بخدا خیلی اختلافه حقوقیه بین کارکنان رسمی وپیمانکار
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر من شما با پارتی آمدی و شدی نیروی پیمانکار،بخدا با توجه به روابط عمومیم و سابقم نتونستم برادرمو حتی بعنوان آبدارچی بیارم شرکت،انتظار حقوق مهندسی نداشته باش
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیری تفاوت بین کار در مناطق جنوب و سکو های نفتی با مناطق شمال را نداند از او هیچ انتظاری نیست
. ..کاری که احمدی نژاد با مملکت کرد تو با نفت کردی
علی
Iran, Islamic Republic of
وزیر بی توجه به سرمایه انسانی. به امید صدارت شخصی غیر از زنگنه در وزارت نفت.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
من برای خودم و پرسنل زحمت کش وزارت نفت بخصوص مناطق عملیاتی فلات قاره وغیره متاسفم ....شایسته سالاری دیگر معنایی ندارد...هدف نابودی منابع انسانی صنعنت نفت بود که محقق گردید
خلیل
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اینگونه تصمیمات در شأن کارکنان محترم صنعت نفت نیست که در تمام طول تاریخ نفت پیوسته حامی کشور بودند چه در زمان جنگ چه در زمان تحریم
---
Iran, Islamic Republic of
این طرز برخورد تنها باعث خالی شدن این صنعت از نیروی متخصص میشود.
جناب آقای وزیر روش خوبی برای نابود کردنه این صنعت انتخاب کردن!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا از ماست که بر ماست یکم جرات معلما تو وجود کارکنان صنعت نفت بود الان حال و روزمون این نبود
امیر
Iran, Islamic Republic of
حتی یک نفر نیست تو وزارت نفت که از آقای زنگنه دل خوشی داشته باشه،ولی به دلیل حساسیت شغلی ما کارکنان نفت مجبوریم صورت خودمون را با سیلی سرخ نگه داریم و به خاطر نظام مقدس جمهوری اسلامی دستمون برای خیلی کارها مثل اعتصاب و تحصن و... بسته است،تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که خودمون و خانواده هامون دیگه به هم فکرهای جناب زنگنه چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری ( دولت تدبیر و امید) رای ندهیم.یا علی
همكار
Iran, Islamic Republic of
آقاي وزير در يك مصاحبه گفتتند كه يكسال ونيم ديگر بيشتر در وزارت نفت نيستند اين مطلب بدين معني است كه ايشان افق ديدشان در همين محدوده زماني تعريف شده همكاراني را نيز كه به خدمت گرفته اند يا بازنشسته هستند يا زمان خدمتشان تمام شده و يا يكي دو سال تمديد شده اند ويا درشرف بازنشستگي هستند بدا به حال كارمندان ومديران بعدي وزارت نفت قطعا كساني كه با علم مديريت آشنا هستند اگر كسي سوپر مدير هم باشد مشكلي را در اين زمان از صنعت نفت نمي تواند حل كند پس بهتر است بفهميم كه ايشان با انتخاب مديرانش هيچ برنامه كوتاه مدت ،ميان مدت ودراز مدتي ندارند و فقط دفع الوقت ميكند پس انتظار درك مالي پرسنل را از ايشان و مديرانشان را نداشته باشيد
على
Iran, Islamic Republic of
زنگنه حيا کن وزارتو رها کن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب آقای مهندس زنگنه.تو رو خدا در این میان یه فکری به حال کارکنان قرارداد مدت موقت بکنید بخدا داریم با فقر دست و پنجه نرم میکنیم نه حقوق درست و حسابی میگیریم که دلمون خوش باشه و نه مزایای دیگه ای شامل نفتکارت و غذای باشگاهی و امکانات بهداشت و درمان صنعت نفت نصیبمون میشه تو رو خدا ماها هم مثل نیروهای رسمی داریم اهداف صنعت نفت رو در پیش میگیریم کمکمون کنید مگه دنیا چقدر دوام داره این چند صباح باقی مانده از عمرمون رو یه مقدار با فکر راحت تر از لحاظ مسائل مال بگذره صواب داره
Iran, Islamic Republic of
زنگه وزیری منفی وکسی که وزارت را چند قطبی کرد تا جایی که دراین وزات تبعیض به حد ی غیر قابل تحمل رساند وزیر فقط اقازاده
حسن
Iran, Islamic Republic of
زنگنه هشت سال اول با برداشتن آموزسگاههای حرفه ای ضربه ای اساسی به بدنه صنعت نفت زد ،همیشه طلبکار نیروی انسانی است انگار این همه دزدی مدیران رده بالای نفتی باعث و بانیش نیروی انسانیه خدا کنه هر چه زودتر استیضا بشه و از وزارت بره
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی . بنده به عنوان یک نفتی به هیچ عنوان در دور دوم ریاست جمهوری شما به شما رای نخواهم داد . وزیر شما آتش بر این صنعت زد
بهمن
Iran, Islamic Republic of
برادر من تو راه آهن کار میکنه با لیسانس و 5 سال سابقه کار با حقوق 2.850 در کنار خانوادش؛ من تو منطقه عملیاتی شرکت نفت کار میکنم با فوق لیسانس و 4 سال سابقه کار با حقوق 3.050 دیگه حرفی نمیمونه...
یه تحصن اساسی لازمه
یه گروه تو تلگرام با حضور همه پرسنل شمل و جنوب و غرب و شرق واسه یه دست شدن اعتراضات تا بفهمن ما واقعا از این وضعیت حقوق ناراضی هستیم...
نفت و گاز پارس
Iran, Islamic Republic of
ایشون 24 سال و از روز اول خدمتش وزیر هستن و اصلا کارمندی نکشیده که این چیزا بدونه توقعاتی دارینا.
بافکر
Iran, Islamic Republic of
با سلام به دوستان و همکاران عزیز
شما مهندسین چرا ......
به نظر این حقیر تنها راه این است که صبور باشید و سوکان را دست این ژنرال کهنه کار بدهید حتما حکمتی در این کار است
ندا
چرا چرت میگی؟فقط بلا نسبت ... که هر بلایی سرش میارن ساکت میمونه
hadi
Iran, Islamic Republic of
دوستان و همکاران عزیز؛
کسی برای کامنت گذاشتن و ناله کردن من و شما در عصر و نفت و نفتون نیوز و صنعت ما و ... تره هم خورد نمی کنه.
یه حرکت مثمر ثمر انجام بدیم...
علی
Romania
آقای وزیر متاسفانه چون کار رو از وزارت نیرو آغاز کرده و اطلاعی از نفت نداره هیچ وقت ارزش کار کارکنان نفت رو نخواهد فهمید ما فقط با نوشتن این متنها و گلایه ها نشان می دهیم که درد مشترکی بین همکاران داریم و کمی خودمان را با بیان مطالب و مشکلاتمان خالی می کنیم و امیدی به آقای زنگنه نیست. گرچه شاید نفر بعدی بدتر از این باشد اما " باید رفت حتی از مردابی به مردابی دیگر". ما منتظر رفتن شما هستیم آقای زنگنه
عملیاتی جنوب
Iran, Islamic Republic of
...بر شما باد مدیران وزارت نفت
شرمتان باد
Iran, Islamic Republic of
این وزیر هم فقط وعده وعید میده!
جای تاسفه
هر سال بدتر از سال قبل
Iran, Islamic Republic of
سلام کاش در مورد سن بازنشستگی که در تمام ادارات 30 سال هست هم کارکنان نامه بنویسیم
مهران
Iran, Islamic Republic of
فقط متأسفم،،، مگه حرفي مونده؟؟؟
زنگنه
United States
این وزیر ضد نفت در این مجلس بالاترین رای را آورد من به این مجلس رای نمیدهم
من به ریاست جمهوری هم رای نمیدهم
زنگنه
United States
این دولت تدبیر و امید با چه تدبیری این وزیر ضد نفتی را در دولت خود آورد
تازه فهمیدم این دولت نه تدبیری برای ما دارد نه امیدی
برای هرکس تدبیر و امید دارد برای ما نیست
رضا
انشاالله برود آمین یا رب العالمین
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام، جناب اقای زنگنه این که کارمندان این وزارتخانه( نفت) انتظار دارند درست زندگی کنند زیاده مگر شما نفت را از کجا اورده اید غیر از اینکه نعمت خدادادی و از ان همین مردم است که به استخدام شرکت در امده اند چرا فکر می کنید شما دارید جیزی به مردم می دهید، چرا فکر نمی کنید مردم همه چیز را به شما دادند، لطفا در پرداخت حق و حقوق مردم کوتاهی نکنید، و خدا را شاکر باشید که به شما فرصت خدمت داده است، همانا سرپیچی رسیدگی به مردم انحراف محض از راه راست و فرمان خداوند است!
علی
Iran, Islamic Republic of
زنگنه برو
رضا
Germany
زنگنه حیا کن، وزارتو رها کن
رضا
Germany
باهزار زحمت و امید و یه عالمه درس خوندن دانشگاه صنعت نفت خواستیم وارد این وزارت بشیم... حالا شرایط کاریش از همه جا بدتره، حقوق مزایاهم از همه جا کمتر... چرا با اینده ما بازی میشه...
رضا
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از متن زیبا و کامل ، امیدوارم روزی برسه که مدیران صنعت نفت بفهمن مهمترین سرمایشون نیروی انسانی و تکریم اونا رو در اولویت قرار بدن
Romania
آقای زنگنه لطفا ... کنید
چراغی که به خانه حرام است
Iran, Islamic Republic of
واقعا نمیدونن تا وقتی پرسنل رو راضی نگه ندارن نمیتونن قراردادهایی رو که امضا میکنن به اجرا برسونن ؟!؟!
احمد
Iran, Islamic Republic of
همه ما میدانیم که متاسفانه کارکنان نفت فقط در گفتگوها و محافل و ... مورد تمجید قرار میگیرن و در مواقعی که بحث مزایا و حقوق و امور رفاهی میشه مورد هجوم و بی مهری دیگران قرار میگیرند
حال اینکه وزیر محترم هم پا به پای بقیه، یا بهتر بگم بعنوان پرچمدار عمل میکن
از کارکنان جدیدالاستخدام
United States
در ابتدای ورود ما به مجموعه شرکت نفت بسیار امیدوار و خوشحال و با انگیزه حضور یافتیم اما با شنیدن این چنین اخباری مهمترین ویژگی یک کارمند(یعنی انگیزه برای انجام کار به نحو احسن) را کمرنگ می بینیم
امیدوارم وزیر محترم پاسخ قانع کننده ای داشته باشند
جزیره سیری
Romania
آقای وزیر
خودت سیری ‌ . چه میدونی ........
وقتی میری اقماری میری اسیری...
شما باید برای مشتری داخلی (کارمندا) چونه بزنی ولو زورت نرسه
منصور علاج
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر نیروی انسانی مهم ترین رکن یک سازمان می باشد. برای اینکه خودتون رو خوب جلوه بدید نیروی انسانی رو له نکنید.!
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه همکاران عزیز.
به خدا خسته شدیم از وزارت آقای زنگنه،پشیمان هستیم از رای به دولت تدبیر و امید که جز بی تدبیری و نا امیدی در وزارت نفت ندیده ایم،جز دلسرد کردن و نا امید کردن متخصصین و کارمندان صنعت نفت هیچ هنری در وزارت جناب زنگنه و تیم ایشان دیده نشد،لطفاً در مورد حقوق و مزایای کارکنان اقماری صنعت نفت خصوصاً کارکنان سکوهای دریایی دیگر کشورها قدری مطالعه بفرمایید،شما جز حمله گاز انبری و خفقان در صنعت نفت کار دیگری انجام نداده اید و نخواهید داد،ما نه تنها هیچ امیدی به بهبود شرایط با حضور شما نداریم فقط برای رفتن شما روزشماری خواهیم کرد و مطمین باشید این حق الناس کارکنان که ضایع کرده و میکنید به زودی در پیشگاه خداوند متعال گردن شما را خواهد گرفت...به امید روزهای بهتر برای صنعت نفت بدون جناب مثلاً ژنرال ب ز
همکار نفت جنوب
Iran, Islamic Republic of
امیدی غیر از مردن پیر صنعت وجود ندارد دعا کنید هر چه سریع تر عزراعیل ببردش تنها راه چاره و خروج ارمز فلاکت
صادق
Romania
شعارهای وزیر نفت با عملکرد فعلی شان از زمین تا اسمان در مورد احقاق حقوق کارکنان وزارت نفت مغایرت دارد.گویا ایشان با مطرح کردن شعارهای قبلی فقط می خواستند بر مسند وزارت بنشینند همین وبس.
براتی فر
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه خاطره خوبی درذهن پرسنل زحمتکش نفتی ها بالاخص جنوب نگذاشتی.حقوق ماهیانه ماقیمت خونمان است
یه کارمند اقماری
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه کاش ک زودتر از وزارت نفت بروید تا صنعت اول کشور را از این ویرانتر نکرده اید. باتشکر از زحمات بی وقفه تان در حق کارکنان نفت
حبیب فاضلی نژاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای روحانی با انتخاب اشتباه اقای زنگنه باعث نامیدی ویاس کارکنان صنعت نفت شدید
از صمیم قلب ارزوی بدترین ها را برای بیژن نامدار زنگنه دارم
سعید
Iran, Islamic Republic of
هامانه برگردد
محین
United States
با سلام و تشکر از متن کاملتون
امیدواریم وزیر در قبال این سخنان و اعتراضات پاسخگو باشند و حداقل به آیین نامه ای که خودشون و رئیس جمهور ابلاغ کردن پایبند باشند
محسن
United States
با سلام
امیدواریم وزیر محترم در مقابل این دادخواهی ها پاسخگو باشند و حداقل به حرف هایی که گفته و آیین نامه ای که خودشون و رئیس جمهور ابلاغ کردند پایبند باشند
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا به نیروهای قرارداد موقت کارمند میگویند ولی حقوق آنها کارگری است
بنده خدايى
Iran, Islamic Republic of
آقاى زنگنه چون هيچوقت به عنوان كارمند در نفت كار نكرده اند هيچ آشنايى با دسيپلين نفتى ندارند و اين مزايا برايشان بيگانه است مگر زمانى كه نفت ١٢٠ دلار بود چه مزايايى داده ايد كه در ٣٠ دلارى آن از مزايا كم كنيد ؟ اينگونه وزارت نفت و در نهايت كشور و به آشوب ميكشين پاى آبروى نظامه كمى در رفتارها و تصميم گيريها تامل كنين
فریاد
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکرعصرنفت ازانعکاس بلایابسرآمده برسرکارکنان نفت درزمان وزارت ننگنه ای همکاران محترم واقعاازماست که برماست.
Iran, Islamic Republic of
سعید
اقای وزیر چه دشمنی با کارکنان زحمت کش نفت مخصوصا مناطق نفتخیز جنوب دارید هر زمان که برمسند وزارت نفت آمدید شروع به قطع کردن مزایا کارکنان این صنعت کردید ولی خدا جای حق نشسته ما کترکنان از نمایندگان مجلس می خواهیم در دوره جدیدمجلس بهشما رای اعتماد ندهند ما کارکنان صنعت اعلام میکنیم دردوره جدید مجلس هیچ جایی نداریددوستان و همکاران با جمع کردن طومار وصبحت با نمایندگان مجلس نگذاریم صدارت ایشان ادامه داشته باشد فقط یک یاعلی می خواهد دوستان کوتاهی نکنید ممنون
صالح
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا اميدوارم با خواندن مطلب كه واقعا درد دل كاركنان نفت بخصوص جنوب است تجديد نظر كند ويا اميدواريم در دوره اينده هيچ وزارتي را به ايشان ندهند
معترض
United States
انصاف نیست، ماه قبل پیش بینی بهره دهی داشتیم، 7 شب چاه سوزی بودم، پنجشنبه جمعه هام اومدم اطلاعات مورد نیاز پیش بینی رو آپدیت کردم، نه شبانه دادن، نه اضافه کاری خودمو، همه امور فنی گچساران 85 گرفتن، انصاف نیست
ودیعه
United States
دو ساله استخدام شدم، درخواست ودیعه مسکن دادم، بعد دو سال میگن چون ازدواج کردی بهت نمیدیم، خونه سازمانی درب و داغون چهل سال پیش که هیچکس حاضر نیست بره رو به زور میخوان بدن، ما گچسارانی ها چه گناهی کردیم هرچی کسری بودجه اس میزنن تو سرمون
برو زنگنه
United States
صنعت نفت نه، صنعت رفت...بریم آقا،اینجا دیگه جای ما نیست...
نفتی
United States
مایه ی ... ژنرال زنگنه...
عطایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه اشتباه پشت اشتباه غیر قابل بخششه.ما که از ایشون نمیگذریم
گرمای ۵۰ درجه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس زنگنه آیا اطلاع از گرمای ۵۰ درجه داری؟آیا معنی فشار 200bar و 300barو بالاتر را می دانی ؟ آیا خطر جاده های غیر استاندارد و خستگی ناشی از کار سنگین را درک می کنید؟ آیا خطرات ناشی از نشتی گاز و نفت و مواد شیمیایی و.. برای شما قابل درک است؟ و آیا ....؟ خدایا پناه بر تو ای چاره ساز بی منت
محمد اسدي
Iran, Islamic Republic of
همه موارد به جا و درست بيان شده است جا دارد كه به نيروي انساني بيشتر توجه شود ولي بايد اين را در نظر كرفت جرا بايد در وزارت نفت 4000سمت خالي وجود داشته باشد بنده شاهدم در منطقه نفتي ... رئيس مهندسي بهره برداري با صراحت بيان مي كند كه فلان سمت را براي برادرم نكه داشته ام الان دو تا سمت را براي خويشاوندان خود نكه داشته است در همين بنده به خاطر نبودن سمت دو سال است كه فريز شدم من موافق با حذف سمت هاي خالي از طرف وزارت نفت هستم سمت به جه علت بايد دو سال خالي بماند با همه تحصيل كرده اي كه وارد شركت شده اند
محمدرضا - فلات قاره
Anonymous Proxy
با سلام و خسته نباشید
چرا ایشان شرایط و افکار پرسنل را هر روز بیشتر از روز قبل مشوش میکنند . انگیزه کاری روز بروز کاهش پیدا میکند . چرا شرایط بد و نامناسب جنوب با شرایط خوب و مناسب تهران یکسان باشد . مثلا امثال من بایستی تا سن 60 سالگی در جنوب کار کنیم و همین شرایط در تهران برقرار است آیا کسی که 60 سالش شود در جن.ب و تهران شرایط شان یکسان است . هیچگونه تفاوتی و سختی کار و شرایطی ( ضریب ویژه ) نباید در نطر گرفته شود .
از شعار دولت لااقل کمی هم اجرا شود .
رضایی
Germany
سلام بنظر من حقش نیست اضافه کار کسی که حضور فیزیکی داره کم بشه این ظالمانه است
Iran, Islamic Republic of
نیروی انسانی مهم ترین رکن هر سیستم است اگر تا به الان مشکلی در تولید نفت وجود نداشته به خاطر این بوده که نیروی انسانی صنعت نفت فقط به کارشون فکر می کردند و شغل دومی نداشتن اما با کارهای شیخ الوزرا صنعت نفت به مشکل برمی خورد چوت نیروی انسانی باید به دنبال شغل دوم و سوم باشن
امین
Germany
زنگنه کابوس نفتی ها
علی
Iran, Islamic Republic of
امروز بدتر از دیروز (زنگنه)
زاهد
Iran, Islamic Republic of
نيروي انساني سرمايه هر شركتيه. ولي واسه شركت نفت فكر كنم فقط هزينه است. لعنت بر نگرشتون
Iran, Islamic Republic of
ایشان قبلا به مدت 8 سال وزیر نفت بودند همیشه اضافه حقوق را کمتر از مقداری که دولت تعیین می کرد پرداخت می کردند نیروی انسانی برای ایشان پشیزی ارزش ندارد
سامان
Romania
متاسفانه مهندس زنگنه در حوزه منابع انسانی که اصلی ترین سرمایه سازمان است بسیار ضعیف و با نگاهی غیر منطقی عمل کردند و هیچگونه ارزشی برای منابع انسانی قائل نیستند امیدوارم آخرین دوره حضور ایشان در وزارت نفت باشد
علی
Germany
با سلام به همه همکاران عزیز
حضرات وزیردلسوزی داریم حیف نیست که این شخص محترم را اینطور ماخذه کنیم....وزیری که به دنبال قراردادهای بزرگ نفتی باشه ... لزومی نمیبینم که پیگیر مشکلات زیردستانش باشه...
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه همکاران خدوم وزارت نفت
جالبه وزیر محترم نفت طی یک برنامه غیر کارشناسی داره تمام 8 فرودگاه نفتی خود رو که مالکیت وزارت نفت رو دارند به بهانه این که فقط وطیفه ما تولید می باشد داره با قرارداد های میلیاردی می بخشونه. و متاسفانه با مشاورانی که جا نماز اب می کشند و تمام کلامشان حدیث و قران می باشه و از این وزارت خونه مهم هم نیستند و از جای دیگه مامور به نفت هستند چنین طرح هایی رو لابی کردند
جنوب
United States
وزیر ... باید استیضاح شود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هر کس نمیخواد بره.
هر کس فکر میکنه جای بهتری گیرش میاد بره.
بذاره یم جا برای اونها خالی بشه که از خداشونه همین کار گیرشون بیاد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا وزیر ... است و عرضه وزارت ودونستن قدرپرسنل ونیرو نداره درحالیکه داره نون این پرسنل زحمت کش رومیخوره فقط زود استعفابده بره
سیروس
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست با کار بد و بدون تدبیر دولت ها که منجر به بیکاری و رکود اقتصادی شده حق و حقوق ما ضایع بشه...برای کسایی هم که بیکارن راه حلی باید اندیشیده بشه
علی سلیمانی ازپتروشیمی شازند
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر باپخش کردن فرم نظرسنجی جمع آوری آن ازطریق معاونت منابع انسانی محبوبیت خودتان رامحک بزنید وبه یقین برسیدکه دردل کارکنان سخت کوش صنعت نفت جایگاهی نداریدومطمعن شویدمنفورترین وزیربعداانقلاب خاطرات تلخ وسهمگینی دردل شریفترین انسانهای زحمتکش ازخودبیادگار گذاشتید بدانیدخیلی شقاوت قلب وناپاکی بایدروح وجان آدمی رااحاطه کرده باشدتاتنفرپرخطرترین وسخت وطاقت فرساترین مشاغل نفتی کارکنانش موردبیرحمترین عملکردهای بالاترین مقامی قراربگیرندکه میبایست حامی انان باشدشمادردولت تدبیروامید امیدوانگیزه وتلاش رادرتمامی کارکنان نفت به یاس ونگرانی ناامیدی تبدیل کردید وای برشما نفرین ابدی هزاران نفتی وخانواده هایشان بدرقه راهت باد
آرش
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
آقای زنگنه، جنابعالی از مردم جنوب کینه به دل دارید و با تمام وجود قصد ضربه به مردم این منطقه رو دارید.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آخرش آه زن و بچه ی من یه روزی گریبان مسببان رو میگیره زنگنه.بخاطر ظلمی که به من وخانواده م کردند و میکنند.بخاطر ربودن حق زن و بچه ی من از دسترنج من
n
Iran, Islamic Republic of
باسلام من همسر یکی از این کارکنان زحمت کش شرکت نفت گروه فلات قاره هستم که همسرم الان حدود 9 ساله که در این شرکت استخدام شده و مشغول به کار است نمیدونم واقعا ممکن هست که این نوشته ها به گوش آقای زنگنه برسه یا نه اما من با تمام وجودم غمی که تو دلم هست رو به زبان خییلی عامیانه و ساده وار میگم انصافن دلم میخواد بدونم چه طور میخواین این زحمتها ی این کارکنان رو که شب وروز و استراحت و تفریح کنار خانوادش ون رو دارن میفروشند نادیده بگیرید آیا واقعا فکر کردید که شاید واقعا محتاج این حقوق و کار هستن به جای اینکه حداقل دلخوشی داشته باشن روز بهر وز ناامید تر میشن چرا و به چه علت باید ماهیانه حقوق ما کمتر بشه چرا هیچ نوع پاداشی همانند شرکتی دیگه به این کارکنان داده نمیشه انصافا چرا؟؟؟؟؟؟غمی که تو دلم هست رو به خدا میسپارم .........
m
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا وقتی این متن خوندم بغضم ترکید و خیلی دلم به حال همسرم سوخت واقعا ممنون از کسی که این متن کامل و بدون نقص نوشته امیدوارم واقعا نتیجه ای هم داشته باشه و خداوند کمک همه شما عزیزان زحمت کش بکنه
امیر
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر من را منتشر نمی کنید؟!؟!؟!؟!؟
سید ایوب مجرد زرجانی
Iran, Islamic Republic of
جناب زنگنه
افزایشات ما رو بده وگرنه میام براتا....
محسن
Iran, Islamic Republic of
میخواهم یک معلم باشم.
عيسي
Iran, Islamic Republic of
زنگنه نيومده كه به كاركنان زحمت كش نفت خدمت كنه... .بدترين گزينه براي وزارت نفت آقاي زنگنه بود كه در انتخابش نه تدبيري به خرج داده شد و نه اوميدي براي كاركنان و اين از دولت تدبير و اميد بعيد بود.ولي دوره قبل گذشته و ما كاركنان صنعت نفت اعتراض به ناعدالتي رو حق خودمون ميدونيم .
امير
Iran, Islamic Republic of
واقعا براي خودم به عنوان كارمند شركت نفت متاسفم. هر روز يه بخشنامه ، هر روز يه خبر بد و ...
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقاى زنگنه ما كه هراسانيم از نوشتن مشكلات و گوش شنوا نميبينيم كه درد ما را درك كنه. راحتتر بگم من يك سوالى دارم از حضرتعالى. چه برنامه جالبى درخصوص رضايت و رفاه پرسنل انجام دادى كه باعث دلگرمى كاركنان بوده باشه؟ كاركنان زحمتكش را در مناطق عملياتى درك كن. بخدا حقوق خون و عمرمان را ميگيريم. اميدوارم تدبيرى اساسى انديشيده بشه. موفق و مويد. با آرزوى سلامتى براى كليه همكاران عزيز
منطقه عملیاتی
United States
شما نیروی انسانی متخصص را به فراموشی سپرده اید و اینک آنها شما را به فراموشی خواهند سپرد
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد. بنده فوق لیسانس مهندسی شیمی هستم با 20 سال خدمت و در اولین فرصت ممکن این وزارتخانه کذایی رو ترک خواهم کرد
خسته
Romania
نیروی انسانی مهمترین رکن هر سازمان
جناب آقای وزیر توجه داشته باشین بی انگیزگی بین کارکنان شرکت باعث صریه های شدیدی به بدنه سازمان و دولت میشه کاری که شما به خوبی انجامش دادین.
شما از بیرون شرکتی رو دارین میبینین که فلان مبلغ مالی صرفه جویی کرده
ولی در عوض ما از داخل داریم از دست دادن سرمایه های اصلی شرکت میبینیم
امیدوارم با تغییر نگرش انگیزه و حس به کار بین کارمندان احیا کنید
فرهام
سلام.
مهندس زنگنه کارش خوب بلده البته در جهت یکسان سازی مزایای نفت و اموزش و پرورش و....
از خارگ
Germany
خداوندا سایه زنگنه را از سر نفت بیرون بیاور
الهی آمین
نا امید از تدبیر
Iran, Islamic Republic of
می خواهد همه ی ایرانی ها را از کار بیکار کند جاش مستشار خارجی بیاره سرکار تو ایران .رژیم شاهنشاهی برگشته به ایران .هروی رحمت کشیدیم کشور را آباد کردیم الکی بود دارن کشور را وابسته ی اجنبی میکنن
امین
Iran, Islamic Republic of
به همه کارکنان مدیون هستید جناب زنگنه
م
Iran, Islamic Republic of
ايشان نسبت به نيروي انساني كاملا بي تفاوت هستند. نميدونم خودشون هم مثل ما شرمنده زن و بچه ميشوند يا نه
علی
Romania
س به همه همکاران واقعا باید تاسف خورد به حال خودمان و این وزیر...... من با ۱۷ سال سابقه مستجر یک بانکی هستم با مدرک فوق لیسانس . ببینید دوستان فرهنگیان چقدر متعهد هستند و حقشان را میگیرند ولی ما با توجه به اینکه شاهرگ اقتصادی کشور دست شما عزیزان هست باید حسرت دیگران را بخوریم و چشم انتظار شندرقاز باشیم وا تاسفا به حال ما و این وزیر ... پس دوستان باید بپا خواست حق گرفتنیست نه دادنی.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
صنعت نفت به نیروی انسانی خیلی ظلم میکنه به خصوص از زمان این زنگنه ظلم دوچندان شده،کارشناسی ارشد مهندسی هستم بیش از 70 ساعت کار درهفته در بیابان های گچساران و بی بی حکیمه و بینک و گلخاری و نرگسی و پازنان دارم که این شیخ الوزرا یک روز هم در چنین محیط هایی تاب تحمل نداره.حقوقم با خانمم که پرستار بیمارستان نمازی هس و در مرکز شهر شیراز کار میکنه و کار در هفته زیر 40 ساعت داره برابر هس. عجب...
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت نیاز به شخصی چون اقای هاشمی وزیر بهداشت داره نه زنگنه
ایوب
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با تشکر از متن بسیار عالی در خصوص حقوق کارکنان زحمت کش صنعت نفت
سوال من از وزیر محترم نفت این است که آیا از شرایط مالی کارکنان خود خبر دارید ؟آیا آقای وزیر میدانید از لحاظ حقوقی وزارت نفت در رده بیستمین
وزارت خانه میباشد و آیا برازنده کارکنان متخصص و زحمت کش وزارت نفت میباشد که در شرایط سخت کاری سلامتی جسمی خود را به خطر میندازند در این جایگاه قرار داشته باشن؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام همکاران و وزیر محترم. هر گونه پیشرفت و توسعه در هر کاری بستگی دارد به میزان رضایت مندی پرسنل . جناب وزیر قبل از هر کاری ابتدا پرسنل را راضی نگه دارید تا دیدها نسبت بهتون متفاوت باشه...بعد نگاه کنید و موفقیت را ببینید.
Iran, Islamic Republic of
تمام اقدامات مرتبط با نیروی انسانی ایشان ، یاس و ناامیدی را برای کارکنان -مخصوصا جنوب-به دنبال داشته است.
کارمند فلک زده نفت
Romania
آقای زنگنه واقعا متاسفم برای این وزارتخانه که ...
شهرام
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر قرار شد اگه تحریمها برداشته بشه همه رو بیاری زیر پوشش ؟ پس چه شد؟ دولت قبلی نور چشمی هاشونو آورد زیر پوشش آیا این عدالته؟ این انصافه؟ نیروی رسمی شرکت کار نمیکنه میگه من رسمی هستم !!نیروی پیمانکار استخدام کنید! چرا؟ نیروی پیمانکار شده نوکر رسمی ها !!چرا باید نفرات رسمی پنج برابر پیمانکار حقوق بگیرن؟ چرا اینقدر در نفت اختلاف طبقاتی هستش؟ مدیر باید لب تاپ 5 میلیونی سفارش بده ؟ باید مبلی سفارش بده که تبدیل به تخت خواب بشه؟ نه تا این ولخرجی ها در شرکت نفت هستش (تحقیق کن ببین راسته یا دروغ) کشور پیشرفت نمیکنه ! مدیر لب تاپ 5 میلیونی سفارش داده شاید میخواد ماهواره بفرسته توی فضا حقوق 5 کارگرو داده لب تاپ سفارش داده. زشته به خدا
طاها
Iran, Islamic Republic of
لطفاً جناب وزیر نگاهی به حقوق دیگر نهادها بیندازید خداوکیلی دوستم که با خودم در بانک استخدام شد الان صاحب بهترین خونه و ماشین آنچنانی هستش اما من هنوز مستاجرم و صاحب ماشین پراید. خودتان قضاوت کنید.
کامران
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه برای این موضوع، کشاندن اعتراضات به نمایندگان مجلس و درخواست استیضاح وزیر از آنهاست . بخصوص کارکنان جنوب درین امر باید بسیار قاطعانه عمل نمایند.
ارش صالحی
Romania
اقای زنگنه باتصمیمات اشتباه پرونده تاریخی خودرالکه دارنکنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
عصر نفت عزیز، من نمی دونم چرا نظراتی که در مورد دولت تدبیر و امید هست را منتشر نمی کنی؟!؟!؟!؟مگر آقای مثلاً ژنرال زنگنه وزیر نفت دولت تدبیر و امید نیستند؟!؟!؟از تک تک کارمندان صنعت نفت سوال کنید یا حتی نظرسنجی قرار دهید که آیا کسی تدبیر و یا امیدی در صنعت نفت و وزارت نفت دیده است یا خیر؟؟؟!!!!اینجا بی تدبیری و نا امیدی و دلسرد شدن نیروی انسانی بیداد می کند،این متن را گذاشتم که شاید دکتر حسن روحانی و یا اگر انسان دلسوزی در دولت هست ببیند و چاره ای بیندیشند چون آقای زنگنه و تیم ایشان نه تنها از دیدن این کامنت ها عبرت نمیگیرند بلکه از آزار و اذیت نیروی انسانی صنعت نفت لذت می برند،متاسفانه نمایندگان محترم مجلس هم تنها به مسئله کرسنت چسبیده اند در صورتی که خیانت ظلم و دلسرد کردن کارکنان و متخصصآن صنعت نفت کمتر از پرونده کرسنت نیست بلکه گناهی نابخشودنی و بزرگتر است،امیدوارم مجدداً سانسور نفرمایید.
سپاس
کورش
Iran, Islamic Republic of
این است دولت تدبیر و امید
ننگ بر نمایندگانی که از این وزیر دفاع کردند و باعث رای آوردنش شدن
رضا
Iran, Islamic Republic of
تمام هم سابقه هاي ما در ارگان هاي ديگه دولت بيشتر از ما حقوق ميگيرن بعد با نگاهي تعجب اميز به ما ميگن شما نفتي هستي نميدونن كه نفت روز به روز ... ايشون داره به نابودي نزديك ميشه اضافات ما رو بديد قبل اينكه دير بشه كاركنان نفت بعد از شنيدن اسم شما به حد انفجار عصبي ميشن. به فكر باشيد
بابک
United Arab Emirates
چرا به تعدیل مدرک ها توجهی نمیکنید ؟این حقوق شرکت نفت چرا انقدر کم شده؟
چرا باید یه شرکت نفت خصوصی بشه


اقای زنگنه خیلی بی مسئولیتی ،جز خودتون به کارمند های بیچاره هم فکر کنید
زمانی شرکت نفت اسم و رسمی داشت
ولی الان مفت نمی ارزه
Iran, Islamic Republic of
من که نمی دانم چرا این وزیر تا حالا مونده منکه به جای اون باش م یک لحظه تو نفت نمی مونم آخه جواب این همه کارگر زحمت کشو چی بایدبدم واقعا که
خدا به داد نفتی ها برسه
سعید فلات قاره
اگر کسی رو در این شرکت پیدا کردی و رضایتمندی شغلی داشت جایزه داره...بابا چرا برای همه ارگانها است که دو بار اضافات بدن ولی شرکت نفت نداره...چرا کارکنان و بی انگیزه میکنین...حداقل مثل مرد بگو اضافات نمیدم کمتر با اعصاب و روان کارکنانی که انواع و اقسام مشکلات و سختی کار رو دارن بازی میکنی...چرا کارکنان باید تاوان ندانم کاری ی عده رو بدن.
.چرا سکوی گازی (کرسنت)و سکوهای گازی باید دوباره کاری ها و هزینه های هنگفت به خاطر ندانم کاری شما بدن ولی چندقاز اضافات کارکنان پرداخت نشه...متاسفم برای خودم که عمرم تو جزیره و سکو گذاشتم و هزار درد گرفتم...متاسف
سعيد
نميدونم مشكل از وزيره يا هر شخص ديگه اي.
فقط ميدونم كه اين ايين نامه براي رسيدن حقوق كارمندان نفت به سطح همكاران بين المللي شون تصويب شد.به جهت جلوگيري از مهتجرت به خارج.ولي امروزه مي بينيم كه نه در سطح بين الملل،بلكه حتي در سطح كشور هم حقوق نفت بسيار كمه و كفاف زندگي رو نميده
يه فلافلي خيلي بيشتر از يه مهندس توي كوير يا دريا درامد داره
بعيد ميدونم كه خانواده نفت ديگه به اين دولت اعتماد كنه،حتي با اعمال اين ايين نامه
فرصت شش ماهه اين ايين نامه مشكوكه
چرا بند بازنشستگي و مدت پيماني كه به ضرر كارمندان بود به سرعت اجرايي شد؟اما براي بند مالي شيش ماه فرصت گذاشتند؟
وزارت رفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام.جناب زنگنه یه زمانی میخواستید شما دوباره سکاندار وزارت نفت بشید و پدرم که از کارمندان قدیمی نفت بود بهم گفت پسرم بد بخت شدید.گفتم چرا پدر جان؟گفت که شما وزیری هستید که نیروی انسانی رو قبول ندارید و کلا خودم و تمام همکارام خاطره خوبی هم از وزارت شما نداریم .اون موقع زیاد حرف پدرم رو جدی نگرفتم ولی الان به حرف بابام رسیدم.الان هم موقعی که اسم شما میاد با تمسخر به من نگاه میکنه و میگه دیدی گفتم.
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای وزیر از بدو ورود همش فاز منفی داشتی برای کارکنان افزایش حقوق خراب.... اضافه کاری خراب ..... لااقل یه فکری به بازنشستگی افراد با سابقه ی بالای 30 سال بکنید و آزاد شان بکنید
همکاری از پارسیان )ایثار
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر همه دوستان نفتی
حالا که به اینجا رسیده وضع و اوضاع یادی هم کنید از ما پرسنل ارکان ثالث یا به عبارتی دیگر کله سیاهان نفت 10 سال سابقه تو منطقه عملیاتی با کمترین حقوق وهيچ گونه امکاناتی ، روزها رویمان از رنگ روغن سیاه وموقع که منزل رو سیاه جلوی زن وبچه آقای وزیر اگه روزی رسید داد همکاران را شنیدی فریاد ما را هم بشنو اگه نشنیدی سر پل سراط میبینیم شما را
Iran, Islamic Republic of
اقای وزیرتمام ارگانهاافزایش حقوق50درصدی گرفتن الاکارکنان زحمتکش نفت تاکی ظلم به کارکنان تاکی بی توجهی
رضا
Iran, Islamic Republic of
بعد ١٠ سال كار تو وزارت نفت اون هم تو جنوب هنوز پايه حقوق به ١ميليون نميرسه و دريافتي با اضافه كاري ميشه حدود دوميليون واقعا زشت درصورتي كه حداقل حقوق تو وزارت نفت در كشورهاي ديگه ١٠ هزار دلار آقاي زنگنه هيچ كاري واسه پرسنل زحمت كش نفت انجام نميدهداونم از وضع انتقالي كه خصوصي به دولتي كنسل كردن واقعا تو بدترين شرايط دارن پرسنل با روحيه داغون كار ميكنن
همکاری از ایثار
Iran, Islamic Republic of
با ای تفاسیر وای به حال ما ارکان ثالث
United States
با این اعتراضات کار به جایی نمیبریم، برای وزیر بودن یه حداقل فهم و درک و شعوری نیاز است...
United States
زنگنه برو،برو داداش بذار نفت بیاد...
آرمان
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه همکاران عزیزم که از ظلم و بی تدبیری به سطوح آمده اند.
من کارمند مناطق نفت خیز جنوب در بدترین شرایط کاری هستم، برادرم هم در یکی از سکوهای دریایی کار میکند که اتفاقاً چند سال است بیشتر ایام عید را در سکو می باشد،من با همه سختی کار خودم از اشکها و چشمهای منتظر و نگران دختر کوچک برادرم همیشه غمگینم،زندگی اقماری و کار در شرایط سخت بیابان و نیز دریا با این شرایط و امکانات ایران فقط و فقط فروش عمر است آن هم به ثمن قلیل،وزیر نفتی که هیچ درکی از سختی کار عملیاتی و تعمیراتی در شرایط سخت مناطق عملیاتی خشکی و دریا در جنوب ندارند و فقط از وزارت نفت، تقاطع حافظ و طالقانی را میشناسند چگونه می توانند تصمیم مثبتی برای ما بگیرند،فقط برای خودم متاسفم که با شعار تدبیر و امید گول خورده و به دکتر روحانی رای دادم و ای کاش این کار را نمیکردم که الان سرنوشت ما دست وزیر که نه ژنرال بی انصافی چون جناب آقای مهندس زنگنه نمی افتاد...ما از قیام امام حسین و عاشورا و نیز جنبش فاطمی یاد گرفته ایم که در مقابل ظلم ظالمان زمان سر فرود نیاوریم حتی به قیمت آتش زدن خیمه ها، که در وزارت نفت خانمان سوز کردن کارکنان سخت کوش نفت مدت زیادی است که در جریان است... لازم به ذکر است بهانه کمبود بودجه دم خروسی است که با افزایشات دیگر سازمانها و دستگاههای اجرایی در سال جاری و در سال آینده بیرون زده است و بهانه جویی نخ نما شده ای بیش نیست...
کارکنان پالایشگاه بندرعباش
Iran, Islamic Republic of
یعنی میشه از نفت بره انشاالله....
سکوی نفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی خطاب من به شماست،شمایی که مسبب این بلا بر خانواده نفت هستید،شمایی که رییس دولت تدبییییر و امییییید هستید ولی این را بدانید که در راس تمام نا امیدی های خانواده بزرگ نفت این وزیر نفت شما هست که قرار گرفته،واز همین الان هم بدانید با همچین رویکرد شما کمترین کاری که از دست ما بر می آید این است که شما رای همه ی خانواده نفت برای انتخابات ریاست جمهوری دوره بعد را از دست دادید،امیدوارم که مبارکتان باشد.یا حق
محمد کاظم
Iran, Islamic Republic of
سلام انشالله کاری کنید جبران مافات شود
محمد
Germany
بابا
شیخ همه ریئس ها . تو وزارت نیرو رو ..........کردی .
وزارت نفت هم اره دیگه
meysam
Iran, Islamic Republic of
زنگنه با این ظلم به پرسنل نفت تا همیشه در ذهن همه ما منفور خواهد ماند
کارمندعلی
Romania
من جوان تحصیل کرده با این حقوق بخور نمیر کی خونه بخرم کی زندگی کنم کی برای اینده این مملکت بچه بزرگ کنم و جواب گو مخارج خودم و خانواده باشم...
سید علی
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت فقط جناب وزیری هامانه.
در همون مدت کمی که وزارت نفت را در دست داشتن اقدانات بجایی در راستای بهبود اوضاع پرسنل انجام دادند که با توحه به زمان کم چشمگیر بود.


آقای زنگنه با این نوع نگرش برده داری به نیروی انسانی و اقدامات شما که نشان می دهد از نظر شما هر بلایی هم که به سر ما بیاورید ما نباید دم بزنیم و با همان کیفیت گذشته می بایست کار کنیم، شاید به دنبال فراری دادن پرسنل و کوچک کردن سازمان هستید ولی بدانید که در این شرایط پرسنل کارکشته و فنی که این اجحاف را در حق خود بزرگتر میبینند اولین کسانی هستند که آلارم Abandon را برای شما و وزارت خانه تان به صدا در خواهند آورد.
امید وارم که علاج واقعه قبل از وقوع کنید و در آینده نزدیک و با وروود شرکت های نفتی بزرگ خارجی، برای نگه داشتن پرسنل عملیاتی و فنی دست به دامان التماس یا تهدید نشوید.
mahmadi
Iran, Islamic Republic of
وظیفه آقای زنگنه ویرانی وزارت نفت است و ایشان فقط بفکر دوستان و آشانایان در شرکت های پیمانکاری و خصوصی هستند و هیچ توجهی به پرسنل زحمتکش نفت نمی کنند
نفتي
Iran, Islamic Republic of
آقاي روحاني
با اين انتصاب وزيري كه داشتيد براي انتخابات آتي رياست جمهوري رو رآي مجموعه نفت حساب باز نكنيد.
United States
تقصیره روحانیه اینو گذاشته وزیر...
Iran, Islamic Republic of
با سلام.ایشان هیچ توجهی به معیشت کارکنان ندارد.موج جذب نخبگان را در صنعت نفت ایجاد کرد و به امان خدا رهایشان کرد.در این هیاهو که شرکت نفت و به فول خودشان از ببینم پولی رنج می برد مشخص نیست چرا میلیارد ها تومان پول از یکی از سازمانهایی زیر مجموعه نفت هزینه کرده تا کنفرانس ipc را راه بیندازند و جیب آقایان به قول خودشان تکنوکرات را پر کنند.دولت اشرافی گری که میگن همینه.جیب خود و رفقایش را پر مول و موقع کمبود پول که میرسه اضافه کاری را کم کنن.مالیات دو مثقال پول نفت کارت را میگیرن.هر چه سریعتر این به اصطلاح ژنرالها را باید دستشان از شرکت نفت کوتاه شود
نفت و گاز غرب
Iran, Islamic Republic of
اسمشو گذاشتیم وزیر قیچی چون فقط میبره و کم میکنه.امیدوارم هرچه زودتر از وزارت کنار بره
علی
Iran, Islamic Republic of
زنگنه بسه دیگه
علی
Iran, Islamic Republic of
بدترین وزیر نفت در حمایت از پرسنل و ایجاد انگیزه در کارکنان. چطور خودشو میتونه با وزرای نفت دیگر کشورها مقایسه کنه.
وهاب
Romania
امیدی نداریم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
زنگنه خدا لعنتت کنه
نفتی بدبخت
Iran, Islamic Republic of
زنگنه داغونمون کرد ..
هر ماه حقوقمون ضعیف تر میشه...
انگیزه ی کاریمون به صفر رسیده...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دل زده دل سرد شدیم هیچ یک از کارکنان انگیزه کار کردن ندارن ظلم تا کی زنگه بدبخت بیجارمون کردن خونه خرابمون کرد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این وزیر مدیر محور است تا کارمند محور ایشان نگاهش به منابع انسانی نگاه اوایل قرن 20 و حتی پایین تر از روشهای موجود مدیریتی ان زمان است واقعا صنعت نفت را با چالش بزرگی مواجه کرد
رضا
Romania
نمی دونم چی باید گفت انگار همین دیروز بود آقای وزیر هنگام گرفتن رای اعتماد از مجلس فرمودند بنده در 8 سال تصدی وزرات نفت در دولت آقای خاتمی اجحاف بزرگی در حق کارمندان نفت از لحاظ معیشتی نمودم انشا الله بتوانم در این دوره رعایت حق و انصاف و را در ارتباط با کارمندان نفت بجا بیارم ما که کماکان منتظر این معجزه هستیم هر چند که تا به حال سر کار بودیم
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
مهندس نفتی دخترخوشگلی دید که باپدرش گدائی میکرد. ازپدرش دخترراخواستگاری کرد. پدرش گفت اگه دخترمن رامیخواهی باید سه روزبامن گدائی کنی تابه دخترم نگویی گدا. مهندس بعدازمدتی فکرکردن قبول کرد.
روز دوم گدایی دخترک دید مهندس گریه میکنه.
علت را پرسید مهندس گفت بخاطرخودم گریه میکنم که چندین سال تو شرکت نفت وقتمو تلف کردم
😂😬😁😁😜
اميد
Iran, Islamic Republic of
خيلي با حال بود
بیژن
United Arab Emirates
امیدی به بهبود اوضاع نفت با وجود زنگنه نیست زنگنه هر وقت تو هر وزارتخونه ای سکاندار بود اونجا رو ذاغون کرده دوره قبل وزارت نفت هم یادمون نرفته ....نفتی ها رو شرمنده خانواده هاشون
کارمند نناطق نفت خیز جنوب
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترم نفت حق ما کجا رفت؟؟؟؟اضافات پایه حقوق کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟
سورنا
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگه لطفا به مطالبات نیروهای زحمت کش این صنعت بزرگ رسیدگی کنید.
کاری کنید که در بین کارکنان این صنعت همیشه از نام زنگنه به نیکی یاد شود.
شرکت گازی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زنگنه امثال بنده که در چندین وزارتخانه قبول شده ایم و وزارت نفت را برای خدمت خود برگزیدیم اکنون پس از سالها کار و تلاش شبانه روزی با انواع و اقسام بیماریهای داخلی و گوارشی،خونریزی های مختلف داخلی سر و کله میزنیم و به یمن سیستم اجرایی شما و هم اندیشانتان حتی دل و دماغی برای مراجعه به بهداری غرب کشور و گرفتن هزینه های درمانمان هم نداریم.خدا شاهده هر روز دارم حسرت روزگاری رو میخورم که با انتخاب شغلم سلامتی روحی و روانیم را با دستان خودم زنده بگور کردم.وقت این نشده دست از قبضه شمشیر بردارید و به فکر ساختن باشید.البته ساختن آنچه که در این چند سال گذشته از نیروی انسانی خراب و نابود شده.
افشار
Germany
20 سال از بهترین روزهای زندگیم رو تو نفت و گاز جنوب گذروندم و بخاطر بخشنامه‌ها و دستورالعمل های... آقای زنگنه از بسیاری از کارکنانی که ده سال بعد از من آمدند عقب افتادم نمیدونم چرا وزارت به این حساسی و پردرآمد که تقریبا تمامی بودجه مملکت رو تامین میکنه باید به زنگنه واگذار بشه؟اگر این آقا را نخواهیم به چه کسی باید بگیم؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
انگیزه کاری رو از ما گرفته انشاله که دیگه توی صنعت نباشه
بیژن بلف
Iran, Islamic Republic of
سلام بیژن خان
هم در عرصه اوپک آبادش کردی هم نیروی انسانی رو به تفلیس کشوندی

دس مریزاد پهلوان
پریا
Iran, Islamic Republic of
اقای زنگنه خانواده کارکنان نفت روزها دوری رو تحمل میکنن بچه های همه ی این کارکنا حسرت بغل پدرشون رو دارن در سخت ترین شرایط ممکن روی سکوهای نفتی کار میکنن که وزیر هیچ مزایایی ب کارکنا نده البته حق داری چون پشت میز و روی صندلی ترم نشستی کنار خانوادت فکر اه بچه هایی باش ک در ماه چقدر دلتنگی میکشن
یوسف
Iran, Islamic Republic of
خلایق هرچه لایق
ارمان
Iran, Islamic Republic of
من نیروی کار قرارداد موقت هستم . ما وقتی قرارداد امضا میکنیم درون قرارداد نوشته کارمند و وقتی برای گواهی اشتغال و یاهر چیز دیگر اقدام میکنیم به ما میگن کارگر . خوب اگر کارگر هستیم حداقل عیدی های ما رو کارگری میدادین آخه ما که آدمیم چهارپا که نیستیم ظلم حق خوری تا چه اندازه بابا به فکر همون آتیش جهنم که ازش دم میزنید هم باشید
سلام
Iran, Islamic Republic of
یکسان سازی.؟؟کارکنان ارکان ثالث که ۹۰درصدبار کاری را به دوش میکشند.در دریافت حقوق آن هم معوقه با کارکنان رسمی قابل مقایسه نیست.
فرهاد
United States
سلام ، من اول که آقای زنگنه اومد پیش خودم گفتم کهنه کاره اما الان امیدوارم زودتر برکنار بشه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه در تمام سطوح نفت همه نارضین من خودم کارمند رسمی نفت در پتروشیمی هستم در مناطق عملیاتی جنوب با سیاست های غلط آقایان و خصوصی سازی هرچه به نفعمون ما باشه کارمند بخش خصوصی هستیم هرچه به ضرر باشه کارمند نفت هستیم و چیزی به همون تعلق نمیگیره شدیم چوب دوسر... بعد وزیر نفت که باید حامی پرسنل باشه میگه به ما مربوط نیست
مهران
United States
باسلام
جناب اقای زنگنه
بدترین عملکرد شما مربوط به یکسان سازی و تعدیل حقوق شمال و جنوب بود!!!
عملا همکارانی که در مناطق شمال حقوق میگیرن باید برابر حقوق ما که در گرما و کمبود امکانات و فرسودگی بدن و روان مان کار می کنیم دریافت کنن!!!
واقعا عادلانه این سوال را از وجدان خودتان بپرسید!!!!!
یاردبستانی
Iran, Islamic Republic of
وزیر جان ازت خواهش،میکنیم ....برووووو...
Iran, Islamic Republic of
یا ...یا برو....تورو به خدا قسم برو....
Iran, Islamic Republic of
افزایش حقوقا کو پس، دلمون پوسید.انگیزه ندارم، هر وقت میرم سر چاه میگم به جهنم.واسه چی دل بسوزونم. بذار هرچی میشه بشه
فرید
Iran, Islamic Republic of
امید رو گرفتید اقایه وزیر
كارمند-نفت و گاز غرب
Iran, Islamic Republic of
در زمينه حقوق و مزايا با شما دوستان موافقم، ولى در خصوص حذف سمت ها و كاهش نيروى انسانى نه
آقاى زنگنه بهترين تصميم رو گرفتن
ايشان وقتى وزارت نفت را در سال ٨٤ تحويل دادن كمتر از١٥٠ هزار نفر نيرو با ٤/٥ ميليون توليد بود.
سال ٩٢ در حالى تحويل گرفت بيش از ٢٥٠ هزار نفر نيرو و توليد كمتر از ٢ ميليون.
در اوپك هم تلاش زيادى كردن ظرف اين دو سال وشبانه روز در تلاش براى باز پس گيرى سهم كشور هستن، براى توسعه صنعت نفت بزرگترين شركت هاى نفتى را به اين اوردن .
نبايد تلاش ها و زحمات ايشان در عرصه جهانى ناديده گرفت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در همان سال 84 چه کسی همین سمت ها ایجاد کرده بود؟
مگر ساختار وزارت نفت تا سال 84 تکمیل نشده بود؟
آیا در دوران 8 سال بعد زنگنه وزرای بعدی سمتی ایجاد کردند؟
نه خیر برادر آنها با استخدام این سمت ها را پر کردند.
کارمند
Satellite Provider
بنده کارشناس وروی سکو های پارس جنوبی کارمیکنم وحقوقم از نفر مشابه بنده وشاغل در مثلا پالایشگاه یا پتروشیمی شهرهای مرکزی کمتر است.اگر برایتان باور کردنی نبست بفرمایید اثبات کنم.
Iran, Islamic Republic of
خدایا به خاطر کارکنان زحمت کش نفت و خانواده های اونها ، زنگنه رو اصلاح کن و اگر نیست ...
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه با له کردن کارکنان داری صنعت نفت رو نابود میکنی ... جواب خدا رو چه طوری میخوای بدی ا؟
Iran, Islamic Republic of
زنگنه کاری کردی که ... آرزوی تمام کارکنان نفت شده
Romania
بله دوست گرامى حق باشماست
Romania
دوستان من سلام.تمام بخشنامه هاى اقاى وزير اجرايى مى شه بجز بخشنامه هاى افزايش حقوق ايشان که درسال 93 به امضاى اىشان رسيد زير قولش زدواقعا ديگه مااميدى به اين وزير نداريم. تمام ارگانهاى دولتى خانه سارمانى دارند اما مامثل خونه به دوشها آواره ايم.
رستم مناطق عملیاتی جنوب
Iran, Islamic Republic of
کاری که از دستم بر نمیاد ولی امیدوارم کسی که این ذلت را برای پرسنل نفتی ایجاد کرده روز خوش نبیند وقتی حقوق مون رو با کسی که داخل ذوب اهن یا فولاد مبارکه مقایسه می کنیم بهمون میخندند و میگن شما دیوانه اید حالا بگذریم از ارگانهایی که حقوق های بیشتر هم دارند. ما در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی به مدیریت شیراز ماهیانه 15 ساعت اضافه کاری دریافت می کنیم بعضی وقتا همین هم دریافت نمیشه افرادی بودن که در ماه 2 ساعت اضافه کاری دریافت کرده اند فقط باید به حال این مظلومان گریست
بی نام
Romania
به نظر من با تغییر در سیستم بانکی این وزارت خانه نیروهای متخصص زیادی رو از دست خواهد داد. مثل پتانسیلی از نیروهای خلاق میمونه که در شرایط بهینه اقتصادی به سمت کار خصوصی خواهند شتافت و نتیجه اون بسیار مهلک خواهد بود برای نفت
امیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این مقاله که حرف دل همه را زد
جناب زنگه مایه افسوس عمیق است که ارزش منابع انسانی در مجموعه ۳۰۰ هزار نفری تحت مدیریت جنابعالی و در اصیل ترین و قدیمی ترین صنعت مدرن مملکت تا این حد پایین آمده، اون هم در دوره ای که به دوره تدبیر و امید به صندلی وزارت تکیه زدید
من
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی بخواهد برای دور بعد کاندیدای ریاست جمهوری شود و وزیر نفت او زنگنه باشد قطعا کارکنان نفت به ایشان رای نخواهند داد.
معترض
Iran, Islamic Republic of
توقع بیش از این نمیشه از این وزارتخانه.
ارمین
Iran, Islamic Republic of
ااقای وزیر دریافتی نفتیها با ارگانهای دیگه قابل مقایسه نیست.البته مسؤلیتها هم قابل قیاس نیستند !!!
كيهان
Germany
سلام
اقاي زنگنه قرارداد كرسنت كه ١٨ميليارد دلار محكوم به پرداخت شديم كي توضيح مي دهيد
حتمأ هرگز يا اينكه قرامت پرداخت بشه بندازي گردن زنجاني...
با كم كردن حقوق كارمنداي وزارت مي خواهي كرسنت جبران كني
اضافه كاريهايمان كجا رفت ،تمام ارگانها افزايش ٣٥الي٤٥٪دادن و ما هيچ ،مگر مي شود ....
ناخدا
Iran, Islamic Republic of
کم کردن حقوق پرسنل علاوه بر جریان کرسنت و بابکهاست .تازه یمن و سوریه هم به فلسطین اضافه شده .تازه آقایان مشکل وزیر نیست .مشکل رییس جمهور است که با برنامه قبلی آقای زنگنه را آورد.
رهام
Iran, Islamic Republic of
ب نظر من باید یکی دیگه رو جای زنگه بزارن چون دیگه تفکراتش قدیمی شده وداره صنعت نفت رو به نابودی میبره.
سیروس
Iran, Islamic Republic of
این آقای وزیر نفت چه فکری پیش خودش کرده...خدا شاهده من خودم بیماری اعصاب و روان گرفتم از استرس پالایشگاه و شبکاری...14 روزم که خونوادم رو نمیبینم ...حالا این حق ما هست که اینجوری باهامون برخورد بشه؟ اضافه کاری ها رو که تا تونسته کم کرده و اگه پاداشی میدادن رو قطع کرده حالا هم چسبیده به ارزشیابی ها و اضافه های سالیانه...معلوم نیست می خواد چکار باهامون کنه...
بی نام
Iran, Islamic Republic of
بخدا از این اوضاع اقتصادی خسته شدیم ما خانواده کارکنان عسلویه با کمترین امکانات و دور از شهر خودمون داریم اونجا زندگی میکنیم حقمون نیست بخدا که اینجوری حقمون بدن هر ماه باید نگران باشیم که تا آخر ماه چی میشه آخه کی یه شرکت نفتی اوضاش اینجوری بوده من به شخصه هیچ کدوم از مسوولان نمیبخشم خدا به دادشون برسه یه جوری پس میدن
کارمند نفت
Romania
آخرین ضربه کاری که ایشون میخواد به کارکنان بزنه حذف افزایش حقوق ارزشیابی سالیانه پس از یک قرنه. ایشون کوچکترین توجهی به نیروی انسانی این شرکت نداره. کسانی که با سخت ترین شرایط و سخت ترین کارها درآمد اصلی کل کشور رو تامین میکنن ولی از یه کارمند بانک کمتر حقوق و مزایا داره
باسلام
دوستان عزیز
با عرض پوزش، تا زمانی که ما احقاق حق خود را همراه با ترس و ملتمسانه ابراز می کنیم این آقای وزیر و دیگر وزرای جانشین بهمین ترتیب پیش خواهند رفت! فراموش نکنید که وزارت نفت قلب تپنده و پاشنه آشیل دولت است! اشکالات و ایرادات آقای زنگنه را همه کارکنان می دانند و همه مستحضرند که ایشان تنها از جیب کارکنان برداشتن و به جیب دولت و دولتمردان ریختن را بلد است .بنظر من این وزیر افکار انگلیسی و قصد واگذاری وزارت نفت به شرکتهای خارجی را دارد و هیچ ارزشی برای نیرو های ایرانی قایل نیست! لذا می بایست این اشتباه مهم او را متذکر شد و ایشان باید تبعات و هزینه هایی که در پی تصمیمات غلط به صنعت نفت تحمیل خواهد کرد را بپذیرد!
دکتر ملکان
Iran, Islamic Republic of
بهترین راه برای واژگونی زنگنه اعتصاب است اعتصاب
میثم
Iran, Islamic Republic of
کارمندای بانک یک دهم شما ...... هم حقوق نمی گیرن
ر
Iran, Islamic Republic of
با کارهایی که این آقا کرده تنها استنباطش این است که ایشون خیانتکار و باید محاکمه شوند. به امید محاکمه هر چه سریعتر ایشون
رصا خاقانی
Iran, Islamic Republic of
تمام کارکنان نفت از دست این اقا شاکین حالا ایشون چجوری میخواد واسه ی ملت کار مثبت انجام بده والا ما که موندیم . بهتره اقای روحانی بیشتر توجه کنن به حرف ادمای های که در کنار ایشون کار میکنن . گزیده تعویض بهترین راه برای رضایتمندی یک ملته . اینهمه مدیر لایق تو این مملکت هست چرا ایشون . بهتره به جای جناه بازی سیاست بازی به فکر مردم باشیم وقتی اونهای که در کنار این ادم زندگی میکنن ازش رضایت ندارن یعنی این اقا لیاقت نداره بعدشم دیگه بسه اقا ایشون باید بره تا ی مدیر و وزیر با افکار نو بیاد
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای زنگنه گند زده به مملکت واقعا حالا ما چطور زندگی کنیم
Mmmm
Iran, Islamic Republic of
زنگنه خراب کرده می فهمی خراببببببببب
صد رحمت به وزرای قبلی
البته از حق نگذریم، زنگنه بازم از میرکاظمی بهتره :)))
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
درباره زنگنه چی فکر می کردیم و چی شد
چجوری ازش حمایت کردیم
فکر میکردیم بیاد وزیر بشه، وزارت نفت گلستان میشه
اما بدجوری گند زد
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه صفحه مربوط به نیروی انسانی در مجله مشعل رو حذف کرده. تا اخرش بخون
عباس
Iran, Islamic Republic of
باسلام دوست عزیز تنها وزیری که به داد کارکنان میرسید مهندس وزیری هامانه بود چون خودش هم ازکارمندی نفت شروع کرده بود
بی نام
Iran, Islamic Republic of
زنگنه جز بدبختی و فلاکت چیزی برای وزارت نفت نیورد
ای ایها ناس یکی به دادمون برسهه
ای مسلمونا تورو به خدا یکی به داد ما برسد