۱
۱

یک نفتی دیگر در راه مجلس

با انتخاب فولادی وندا به عنوان تنها کاندیدای اصولگرایان عملا انتخابات هفتم اسفند در حوزه گچساران و باشت انتخاباتی دو قطبی نامیده شد و ورود هر فرد دیگری به این انتخابات مساوی با شکست حتمی او قلمداد شد.
یک نفتی دیگر در راه مجلس - میز نفت
یک نفتی دیگر در راه مجلس - میز نفت
معادله حضور نفتی ها در سرزمین نفت عوض شده است؛ از گچساران خبر می رسد علی فولادی وندا یکی از چهره های حوزه عملیات بهره برداری به رقیب سرسخت برای تاجگردون تبدیل شده است. علی فولادی وندا برای هر کس که آشنا نباشد برای نفتی هایی که در دوره جنگ تحمیلی به دفاع از تاسیسات نفتی مشغول بودند آشناست.

وی که در حوزه نفت مناطق مرکزی یکی از مدیران اصلی بود روزگاری مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را بر عهده داشت که پش از سفر استانی میرکاظمی- وزیر وقت نفت- به ناگهان از کار برکنار شده و به گوشه رینگ راهنمایی می شود. نقش یکی از مشاوران میرکاظمی در این برکناری بسیار جدی بود تا میرکاظمی در همان گچساران شخصا نامه برکناری وی را صادر و فرد دیگری را جایگزین وی کند.

 با انتخاب فولادی وندا به عنوان تنها کاندیدای اصولگرایان عملا انتخابات هفتم اسفند در حوزه گچساران و باشت انتخاباتی دو قطبی نامیده شد و ورود هر فرد دیگری به این انتخابات مساوی با شکست حتمی او قلمداد شد.
 
در روزهایی که کسی انتظار و پیش بینی نکرده بود، رئیس دوره دوم شورای شهرگچساران که چهره ای خوشنام و خود را از طیف اصلاح طلبان نامیده است برای انتخابات دوره دهم اعلام حضور  کرد و به سرعت نشست هایی هر چند دیر هنگام با نزدیکان خود برگزار کرد و سفرهایی نیز به شهرستان باشت انجام داد و اعلام کرد تحت هیچ شرایطی و به نفع هیچ کسی کنار نخواهد رفت.
 
تحلیل ها نشان می داد که حضور افشین پور به ضرر تاجگردون و ریزش آراء وی را به همراه خواهد داشت که خود افشین پور در چند مورد باز ازتحت فشار قرار گرفتنش توسط نزدیکان یکی از کاندیداها برای کناره گیری ازصحنه انتخابات خبر داد.حضور افشین پور با استقبال اصولگراهای حامی فولادی وندا مواجه شد و حتی برخی نزدیکان فولادی وندا او را تشویق به ماندن و عدم کناره گیری کردند.
 
با اعلام اولیه نتایج تایید صلاحیت ها نام افشین پور در میان اسامی قرار نداشت که شاید خیلی ها این تایید صلاحیت نشدن را به سود او می دانستند زیرا ورود او را به مصلحت وی و گفتمان اعتدال و اصلاح طلبی نمی دانستند اما باز افشین پور با اعتراض های پیاپی به نتیجه عدم صلاحیت خود توانست تایید صلاحیت خود را احراز کند و اعلام نماید قصد ماندن در رقابت ها را دارد.
 
به راستی هدف افشین پور از حضور در رقابت های انتخابات چیست؟آیا برای خود این احتمال را می دهد که پیروز انتخابات است؟آیا برای تسویه حساب با شخصی وارد این ماراتن سخت شده است؟آیا او از طرف کسانی مامور به حضور شده است؟آیا او بر خلاف دیدگاه های سیاسی و جناحی خود با اصولگراها برای شکست دادن تاجگردون هم دست شده است؟ آیا به دنبال گرفتن امتیاز سیاسی است؟و آیاهای فراوان دیگری که این روزها در ذهن و زبان خیلی از مردم در جریان است.
 
از گچساران خبر می رسد که دو قطبی فولادی وندا - تاجگردون تشدید شده است و شرایط به ماند گذشته برای تاجگردون نیست. کاندیدای نفتی گچساران از وضعیت بهتری برخوردار شده است و احتمال پیروزی وی در انتخابات قوی تر شده است.
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۴
کد مطلب: 12126
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
سلام. به اطلاع میرساند آقای سید فواد آلبوشوکه، کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز از حوزه انتخاباتی خرمشهر و مینوشهر کاندیدا شده اند. ما شاهد یک رقابت سنگین در این حوزه ی انتخاباتی هستیم.