۱
۱
ميز نفت بررسی می کند:

شریک متهم دکل گمشده کیست؟

این دو در تاریخ 10 آذرماه 1393 اقدام به تاسیس شرکتی به نام مند پترولیوم کیش می کنند که فعالیت اصلی آن روی بحث حفاری متمرکز شده است. دفتر این شرکت در برج صدف و در جزیره کیش قرار داشت که مهاجرانی مدیرعامل آن و فتحی نژاد رئیس هیات مدیره آن است و شخصی به نام عباس بدرلو دیگر عضو هیات مدیره این شرکت بود.
دکل گمشده فورچونا - عصر نفت
دکل گمشده فورچونا - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، با نزدیکی مراحل آغاز محاکمه متخلفان در ماجرای دکل 87 میلیون دلاری، دو متهم اصلی این پرونده با قرار وثیقه از بازداشت رهایی یافته اند که یکی از آن ها سید محمد محسن مهاجرانی فرزند وزیر اسبق ارشاد کشور است.

مهاجرانی که طبق اسناد و گزارش رسانه ها یکی از افراد دخیل در سوخت شدن 87 میلیون دلار از منابع کشور است یکی از شرکای اصلی اردشیر فتحی نژاد عضو باشگاه نفت و نیرو و از نزدیکان بیژن نامدار زنگنه است.


*اردشیر فتحی نژاد


این دو در تاریخ 10 آذرماه 1393 اقدام به تاسیس شرکتی به نام مند پترولیوم کیش می کنند که فعالیت اصلی آن روی بحث حفاری متمرکز شده است. دفتر این شرکت در برج صدف و در جزیره کیش قرار داشت که مهاجرانی مدیرعامل و فتحی نژاد رئیس هیات مدیره آن و شخصی به نام عباس بدرلو دیگر عضو هیات مدره این شرکت بود.

شریک مهاجرانی یعنی اردشیر فتحی نژاد که سابق بازداشت در ماجرای ناآرامی های 88 را نیز در کارنامه خود دارد، دو ماه بعد به تاریح 7 بهمن 93 شرکت دیگری به نام نفت ران انرژی کیش را در جزیره کیش ثبت می کند که خودش به عنوان رئیس هیات مدیره و مهاجرانی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره منتصب می شوند.

مدیریت این شرکت نیز به فردی به نام محمد رسول رمضانی شاده محول می شود؛ شرح فعالیت های این شرکت دقیقا شرح فعالیت های شرکتی است که دو ماه قبلش به ثبت رسیده بود. نکته قابل تامل در تغییرات بوجود آمده در این شرکت، حضور سید نورالدین شهنازی زاده مدیرعامل اسبق شرکت ملی پالایش و پخش در هیات مدیره این شرکت به تاریخ 13 اسفند 93 است.

پس از بازداشت و آزادی با وثیقه مهاجرانی در بهمن سال گذشته شرکت مند پترولیوم کیش با نقش آفرینی او منحل می شود تا فقط شرکت نفت ران انرژی کیش به فعالیت مشغول باشد.

بر اساس این گزارش، فتحی نژاد در دوران نخست صدارت زنگنه رئیس ستاد وزارت نفت بوده است و در نارآرامی های 88 جزو بازداشت شدگان بود. فتحی نژاد که حالا بدون هیچ صدایی فعالیت های خود را در نفت سامان داده است در صدد است از طریق شرکت خصوصی خود قدم های بلندتری در واردات تجهیزات نفتی بردارد. وی از جمله افرادی بود که درغائله تحصن نمایندگان در مجلس ششم به حمایت از آن ها برخواست.

فتحی نژاد عضو هیات مدیره شرکت موج اقیانوس نیز است که در این شرکت به همکاری با حبیب الله رئوفی مشغول است. موسسه مطبوعاتی نشرآوران نیز از دیگر شرکت هایی است که فتحی نژاد در آن حضور دارد.
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 12731
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كينه شما از دولت و نزديكان دولت و شخص زنگنه مانند كينه و توهم سردار قلم حسين شريعتمدارى هست. چرا؟