۰
تقدیر از روابط عمومی هلدینگ و کانال های تلگرامی

بوعلی چگونه اطلاع رسانی شد؟

آتش بوعلی نشست؛ آتشی که سرانجام سرکوب شد اما نکته مهمی که در این باره توجه مخاطبان را به خود جلب کرد اطلاع رسانی دقیق و آنلاین رسانه ها و روابط عمومی های درگیر در این حادثه بود.
بوعلی چگونه اطلاع رسانی شد؟
به گزارش ميزنفت٬ از همان ابتدای حادثه روابط شرکت های بوعلی سینا و هلدینگ خلیج فارس خبرهای لحظه به لحظه را در شبکه های مجازی تخصصی منتشر کردند و اهالی رسانه نیز با همراهی خود اطلاع رسانی را تکمیل کردند.

استفاده از شبکه های مجازی و ابزارهای ارتباطی بویژه تلگرام باعث شد تا حاضران در محل حادثه عکس ها  و گزارش های یک خطی خود را به گروه ها و کانال ها ارسال کنند . روابط هلدینگ خلیج فارس نیز طی 3 روز فعالیت کاری خود در این حوزه سعی کرد آرامش را بر کارکنان صنعت نفت تزریق کند که همه این موارد موجب خبررسانی درست شد.

برخی از کانال های تلگرامی ماند ایران اویل اند گز هم با پوشش لحظه ای خبرها٬ تصاویر و فیلم ها در اقدامی جالب٬ نظرات و کمک های فکری مخاطبان خود را در قالب پیشنهادات در خروجی خود قرار داد که در نوع خود قابل ستایش بود.

این موارد موجب شد تا بسیج عمومی رسانه ها و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس نهایت کار را به انسجام مجازی کشاند بطوری که خبرهای غیرصحیح به خودی خود به کمترین میزان خود رسیدند.

تجربه جدید در انعکاس خبرهای حوادث نفتی در نوع خود قابل ستایش بود که امید است در سایر موارد نیز به همین شکل عمل شود مانند پوشش تلگرامی نشست های خبری.
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 13858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *