۰
۷
در گچساران چه خبر است؟

اتفاقی عجیب در یک شرکت نفتی+اسناد

وضعیت مدیریت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را باید یکی از الگوهای مدیریتی در نفت دانست؛ شرکتی که مدیرعامل آن هیچ اختیاری از خود ندارد و احکام مدیریتی را صادر و نقض می کند.
امین حاج محمدی- مدیرعامل شرکت نفت گچساران
امین حاج محمدی- مدیرعامل شرکت نفت گچساران
به گزارش ميزنفت ٬ آنها که گچساران را به خوبی می شناسند می دانند این شرکت هیچ شباهتی به یک شرکت بهره برداری و نفتی ندارد؛ مدیران این مجموعه با یک خم ابرو منتصب و عزل می شوند و مدیرعامل آن اختیاراتی از خود ندارد.

امین حاج محمدی مدیرعامل بازنشسته این شرکت یکی از خاص ترین مدیران نفتی در تمامی ادوار کشور است که گویی یکی از کارکنان رسمی نماینده این خطه است. او در کمپین های انتخاباتی غلامرضا تاجگردون شرکت می کند با آنکه می داند خلاف قانون و مقررات عمل کرده است ولی حاضر است برای تکیه بر صندلی خود به همایش انتخاباتی تاجگردون رفته و برای وی کف بزند!



نهادهای بازرسی و بویژه بازرسی نفت هم باوجود پیگیری این تخلف٬ چشمان خود را بر اینگونه تخلفات می بندند تا حاج محمدی و امثال حاج محمدی ها٬ گارانتی صندلی خود را در دفاتر نمایندگان جستجو کنند.

چندی پیش بود که رسانه های خبری و محلی گچساران از نقش آفرینی نماینده این شهر در انتصابات شرکت نفت گچساران خبر دادند ولی اتفاق خاصی رخ نداد. حالا حاج محمدی که گویا از فرد دیگری دستور می گیرد هفته گذشته مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز خود را برکنار کرد اما به فاصله یکساعت اطلاعیه ای دیگر صادر کرد و نوشت حکم برکناری ایشان لغو و غلامی کما فی السابق به عنوان مدیر منابع انسانی فعالیت می کند.



سایت کبنا نیوز اما نوشته است: هنوز دوهفته از ماجرای برکناری یک ساعته غلامی مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز نمی گذرد که شامگاه جمعه شب مجددا  امین محمدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران طی حکمی غلامی را برکنارکرد.




بنابراین گزارش  باید منتظر روزهای آینده نشست و دید که تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت نسبت به برکناری غلامی یکی از نیروی منتسب به خود و یکی از نیروهای متخصص بومی شرکت ونفت و گاز گچساران و همچنین یکی از فعالان ستاد انتخاباتی اش بود چه واکنشی نشان خواهد داد.
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 13962
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه وزیر نفت چشم خود را بسته و نگاه آن به ....هست که در مجلس مدافع وی باشند. تا کی وزیر نفت برای بقا بایستی به نمایندگان مجلس ...دهد. آقای رئیس جمهور/ اقای زنگنه بدانید که مردم از حق خود نخواهند گذشت و قطعاً در محضر الهی حق خود را مطالبه خواهند کرد.
از این به بعد برای گرفتن گرید و اپریزال و سمت باید بریم جلوی خونه غلام تاجگردون .
مدیری در نفت دیگه نمی بینیم.
رضا
Iran, Islamic Republic of
انصافا این اقای تاج گردون هم واسه خودش مافیایی شده ها.
نیلز بوهر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در شرکت ملی نفت بلبشوی خاصی حاکم است و وزارت نفت همچون هواپیمای در حال سقوط است که بنظر می رسد خلبان آن کاپیتان زنگنه بعمد در پی کوبیدن هواپیما به کوه است! رییس جمهور هم در کمال بیخیالی وزارت نفت را به امان خدا رها کرده و هیچ گونه نظارتی بر عملکرد وزیر نفت ندارد! تمام کارمندان و خانواده آنها نیز بی انگیزه فقط منتظر فرا رسیدن روز انتخابات هستند...
کارمند وزارت
Iran, Islamic Republic of
بنظر من ایشون را برای سمت دبیر کلی سازمان ملل نامزد کنیم
کارمند
اتفاقا می باید به مدیرانی اینچنین مدال شجاعت داد
سعید
Iran, Islamic Republic of
وضعیت آنجا بسیار آشفته است و باید بازرسان وزارت نفت سریعا به این فساد فرا گیر و متخلفین تحت پیگرد قرار گیرند. وزارت نفت