۰
۳۱
نگاهی به پرداختی ها در شرکت «پ»

150 میلیون تومان برای 3 نفر

150 میلیون تومان برای 3 نفر
ميزنفت / از روزی که موضوع حقوق های غیرمتعارف در فضای جامعه کشور پیچید٬ تمرکز چندانی رو حقوق یرخی مدیران نفت نبود تا اینکه قرار شد حقوق سایر دستگاه های دولتی از جمله شرکت های نفتی نیز زیر ذره بین قرار گیرد.

از 50 مدیر صنعت نفت خواسته شد تا حقوق خود را اعلام کنند که برخی مدیران دقیقا همان رقمی را گفتند که دریافت می کردند و برخی دیگر رقمی متفاوت از آنچیزی که وجود داشت را اظهار کردند.

بیشتر مدیران نفتی که کارمند شرکت ملی نفت هستند میزان دریافتی شان مشخص و منطقی است؛ به عنوان نمونه یکی از معاونان سابق وزیر و از مدیران ارشد شرکت ملی نفت دریافتی 11 میلیون تومانی دارد و یکی دیگر از اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت حدود 12 میلیون تومان دریافت می کند. سابقه کار این دو مدیر هم 28 سال است که نشان می دهد حقوقی خارج از عرف دریافت نمی کنند که هیچ بلکه در مقایسه با مدیرانی که از صندوق های بازنشستگی دریافت می کنند دچار یک تبعیض شده اند.

البته در میان مدیران فعلی صنعت نفت٬ مدیرانی که به صورت قراردادی با شرکت ملی نفت همکاری می کنند حقوق حداقل 30 میلیون تومانی دریافت می کنند و تعدادی دیگر از مدیران به دلیل حضور فیزیکی در مناطق عملیاتی و اقماری٬ فاصله حقوقی شان با مدیران تهران بسیار متفاوت است.

توجه به این نکته ضروری است که در میان مدیران تهران نشین٬ وضعیت شرکت «پ» با سایر شرکت ها متفاوت است و مدیران این شرکت یکی از رکورد داران دریافتی های جالب هستند.

به عنوان نمونه مدیرعامل این شرکت ماهیانه 52 میلیون تومان٬ متصدی بخش حفاری آن 50 میلیون تومان و مدیر دیگرش 43 میلیون تومان دریافت می کند. در واقع 3 مدیر این شرکت ماهانه حدود 150 میلیون تومان دریافتی رسمی دارند که البته خروجی کارشان مشخص نیست.

موضوع حقوق ها در صنعت نفت باید به طور جدی مورد واکاوی و پیگیری قرار بگیرد چرا که نه تنها فاصله حقوقی بین مدیران و کارکنان غیرطبیعی است بلکه میان خود مدیران نیز اختلاف غیرطبیعی است. علاوه بر خشمگین شدن کارکنان نفت از پرداخت چنین حقوق هایی٬ مدیران پرسابقه صنعت نفت نیز با وجود دارا بودن سمت های حساس دریافتی شان بسیار کمتر از نجومی هاست.


 
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 14121
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر منظورتون از شرکت (پ) .... است این ارقام برای برخی مدیران طبیعی است. کافی است فقط یه بازرسی و تطبیق از سال های گذشته انجام شود. مجموعه 20 نفره ای از مدیران داریم که حقوق های غیر متعارف داشته اند.
بد نیست اسنادی اگر دارید منتشر کنید تا اجهاف در حق کارشناسان و سرپرستان مشخص شود. در همین شرکت به برخی مدیران وام های کلان و کم سود برای خرید ماشین و خانه اهدا شده است. ارقام پرداختی وام ها قابل توجه است. هنز هم این مدیران در حال دریافت این حقوق های نجومی هستند و به اسم این که ما شرکت دولتی نیستیم در حال دور زدن قوانین هستند.
متاسفانه حقوق نجومی مدیر بخش حفاری آقای "م.ج" بسیار بالا هست و همچنین این شخص حفاری چاه ها رو با مشکلات بالایی مواجهه کرده است
غلام
Germany
نه فقط سلامت چاهها با خطر موجهه شده بلکه حواشی هم داره!
علی
Germany
با تشکر از عصر نفت فرقی نمیکند پتروایران و پتروپارس هردو همین وضعیت را دارند . در پتروپارس اقای ....که از بس حقوق انچنانی گرفت و به چاهها ضرر زد و دید کسی به کارش کاری نداره که دیگه واسش این حرفها مهم نیست.تو پتروایرانم که مدیرش اقای ... و دوستاش فقط به فکر حقوق بالا و سفرهای خارجی هستند هیچکسم بهشون نمیگه بالا چشمتون ابروست! شاید بهتر باشه ما و شما هم خودمونو اذیت نکنیم
اعضا هیئت مدیره، مدیر عامل و سایر مدیران شرکت پ در دفتر تهران میزان دریافتی بیش از 30 میلیون در ماه دارند. در طول ماه هم که چند سفر به عسلویه میان و چند میلیون بیشتر واسه حق عملیاتی که به گشت و گذار و خرید گذشته می‌گیرند. هزینه بلیط و غذا و ایاب و ذهاب و.... رو هم شرکت میده. خدا به داد این مملکت برسه
Iran, Islamic Republic of
حقوق ها در پ فقط و فقط برای مدیران نجومی هست . چند وقتی هست که همشون استرس بر ملا شدن حقوق ها رو دارن. حفاری که مسلما از بدنه بخش ساخت فاز 19 و واحد های ستادی چندین برابر بیشتر دریافتی داشته اند. مدیرانی داریم که 2 برابر حقوق کارمندان عادی در سال را فقط در یک ماه می گیرند. اعضا هیئت مدیره شرکتی که ادعای دولتی بودن دارد چرا باید احکام بالای حقوقی برای مدیر عامل حفاری پ - مدیر POMC یا شرکت بهره برداری و مدیرPRE و یا مدیر لجستیک فاز 19 و مدیر سایت پروژه رو بزنن و تایید کنن؟ از مدیر منابع انسانی چیزی نمی گیم چون حساب و کتابش قابل بررسی نیست . یه لطفی بکنن فقط یه تیم بازرسی خبره بیان فقط 3 روز احکام اینا رو تو سال های گذشته و میزان دریافتی این آدم ها رو بررسی کنه . البته اگر تا الان یه تیم درست نکرده باشن و شروع نکرده باشن به حساب سازی ولی شماره حساب و دریافتی هاشون تو بانکها مشخصه .... بالاخره یه بار بیان شفافیت به خرج بدن و ببینن یه عده ادم اینجا سلطنت کردن و کارشناسان و متخصصان و یا همان سرمایه های انسانی مورد نظر وزیر نفت را ببینن که چه تبعیضی رو تو این سال ها تحمل کردند.
Germany
سازمان بازرسی باید به حقوق مدیر حفاری( با بهره کاری صفر و فسادهای زیاد) رسیدگی کنه البته آقای "م . ج " همیشه میفرمایند من جانباز هستم !!!!!!!!!!!!!
و اما مدیر .. هم از دیگر پدیده های این شرکت هستند و ارتباط با پیمانکاران غذا و آزانس بلیط و .... و اخیرا هم که مدیر ساخت ساختمان اداری شده اند که این هم برایشان بسیار جذاب خواهد بود.
بد نیست بدونید فقط پاداش هیئت مدیره پ که پنج نفر هستند بیش از یک میلیارد است
یه نفر بگه کلیایی مدیر عامل شرکت PRE چه نقش مثبتی داره و چه کار میکنه که ماهی ....میلیون دریافت میکنه
Germany
آقای کلیایی که بازنشسته است چه اثر مثبتی برای این شرکت داره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
پرداخت پاداش مجمع پرسنل پ مربوط به سال 2014 از ترس مدیران نالایق از شرایط پیش آمده برای فیشهای حقوقی به تاخیر افتاده. آخه میخوان آب از آسیاب بیافته و یه خورده به کارشناسهای بدبخت بدن و بعد بزنن تو گوشش. نوش، به سلامتی
قایل توجه آقای تاجدار(بازرس محترم سازمان بازرسی در امور نفت)
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواهید به نتیجه برسید مستقیماً سراغ فیش های حقوقی افراد که در آرشیو وجود دارد بروید(از سال 1392 تا کنون)، با بررسی "روند" فیش ها (که زمان زیادی هم نخواهد برد) آنگاه مشاهده خواهید کرد که فلان مدیر به صورت ناگهانی در چندین ماه حقوقش بالا رفته، کافیست علت آن را جویا شوید و پاسخ های جالب بشنوید.
کافیست برای مدیران اصلی هر شرکت 20 دقیقه وقت بگذارید تا اهداف مدنظر شناسایی شوند و خوب است از مدیران منابع انسانی شروع کنید که متولی حساب و کتاب حقوق ها ومحرم مدیران عامل و در واقع مامور پیچاندن بازرسان هستند.
کرباسیان
Germany
لطفا دریافتی مدیر منابع انسانی را اعلام کنید.
اقای .... در بدو ورود پراید داشت ولی حالا جند ماشین " سوناتا و تویوتا ( البته گفتند تویوتا مال همسایه مونه !!!!!)
میراسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
از مدیر گلم برای تمام محبت ها کمال تشکر را دارم
آقو میتی
United States
اختیار داری عزیزم. از وقتی با شوهرت برای پیمانکاری غذا شریک شدم کلی اوضاعم خوب شده. از شما هم که زیاد به ما رسیده.
Germany
پراید به سوناتا وتویوتا تبدیل شد. ( این یعنی پیشرفت)
Germany
منظور مدیر منابع انسانی است.
پتروپارسی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از اطلاع رسونیتون اما سوال اکثر همکاران پتروپارس اینه که چرا فقط به یه عده خاص از افراد گیر دادید و بقیه مسائل و مشکلات شرکت رو رها کردید. آیا شرکت پ فقط این چند نفر هستند. اینطور که کاملا تابلو که با اینها دادره غرض ورزی میشه و مسائل شخصی شده.مثلا چرا کسی نمیگه که آقای م ع رئیس امور کارکنان یکی از شرکت های فرعی چیکارا که نمبکنه و چه آتیش هایی که نمیسوزونه و چه سوء استفاده هایی که نمیکنه. حقوق بالای ده ملیونی میگره و ۲۵ روز هم تو هر ماه بیخودی میره ماموریت و دو برابر حقوقش هم حق ماموریت بی دلیل میگیره!!!
Germany
لطفا به پرونده آقای شفیعی مدیر منابع انسانی پتروپارس ایران هم رسیدگی کنید.
Germany
سری هم به روابط عمومی بزنید.
اي داد اي بيداد
Iran, Islamic Republic of
دو كلام حرف حساب
لطفا مدرك تحصيلي آقاي م ع را استعلام بگيريد
ايشون مدير امور كاركنان هستن يا دلال بوگاتي و پورشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اي داد
Iran, Islamic Republic of
در ضمن خواهر زادش آقاي شهامت به دليل تباني در قرارداد هاي بيمه اي اخراج شد
Germany
از کدام مدیر- مدیر قبلی خدمات پشتیبانی یا مدیر فعلی منابع انسانی؟
Germany
سوال از نگارنده (میر اسماعیلی ) است.
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتها را منتشر نمی کنید؟؟؟؟اگر فکر می کنید واقعیت نیست یک مورد را بررسی کنید.
ساسان
Iran, Islamic Republic of
سلام
در شرکت نفت و گاز پارس کسی پاداش 300 میلیون نومانی نگرفته؟
یا دخترش در شرکتهای پیمانکاری مشغول کار نشده؟
پتروپارسی
Iran, Islamic Republic of
رییس هیات مدیره
پرسنل از شما میخواهند که به این وضع پایان بدهید و جلوی این فسادها را بگیرید.
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتها را تایید نمی کنی آقای حاجی پور آزادگی خودتون را حفظ کنید انید بچه های پتروپارس به شماست نا امید نکن
Iran, Islamic Republic of
15 نفر آقای م.ج از بچه های جوان و زرنگ استخدام کرد و کلی هزینه کرد رفتند دکل و تجربه کسب کردند ، بعد انقدر کم حقوق داد بهشون داد که از اون تعداد بیشتر از نصفشون رفتند و بقیه هم میخواهند برن اما زوری نگهشون داشتن!
پتروپارسي
Romania
من موندم چرا كسي از آقاي ممتاز پور كه ساليان سال در پتروپارس خيمه زده و روزنامه ميخونه با حقوق هاي ميليوني حرفي نميزنه؟؟؟!!!!!
انشالله كه بازنشسته هستند.....
مخبر السلطنه
Iran, Islamic Republic of
اصلا نمی دانم چرا با این حقوقها ذهن مردم را از فسادهای کلان و بسیار بزرگی که شبانه روز در نفت رخ می دهد منحرف می کنید. فساد و رشوه و رانت و فامیل بازی در نفت بیدا می کند. خصوصا از زمان روی کار آمدن تدبیر و امید و گرفتن کار توسط عوامل کرسنت و استات اویل این فسادها سر به فلک کشیده است. این فیش های حقوقی حتی یک هزارم فسادی که در روز اتفاق می افتد نمی شود. چرا کلیات را کنار گذاشته و به جزئیات چسبیده اید؟ فقط در یک پیمان رستوران در یک منطقه عملیاتی زیرمجموعه نفت مرکزی و زاگرس جنوبی ماهانه ملیونها تومان باج از طرف پیمانکار پرداخت می شود و در عوض تا دلتان بخواهد کیفیت غذا و خدمات پایین است و هیچکس هم رسیدگی نمی کند. دلیلش فقط دست داشتن برخی مدیران محترم و شراکت با این پیمانکاران است. این فقط یک نمونه از یک پیمان رستوران بود حالا همین را به کل نفت و در تمامی پیمانکاری ها تعمیم دهید تا به راحتی پی ببرید که سالانه چند صد ملیارد تومن به جیب نورچشمیها و مدیران سرازیر می شود. ای کاش و بازهم ای کاش فقط این ریخت و پاشها به همین مبالغ حقوق غیر قانونی ختم میشد که اگر اینگونه بود اصلا غمی نداشتیم. مسئله هزاران ملیاردهاتومنی است که سالانه دزدی می شود و هیچکس هم پاسخگو نیست. فامیل بازی،رشوه،رانت،دزدی،اختلاس و زد و بند در نفت بیداد می کند و یکی از فاسد ترین جاها در مملکت وزارت نفت است ودر راس آن شیخ الوزرا جناب زنگنه. هنوز گند کرسنت پاک نشده است