۰
۱۱
اقدامی عجیب از سوی نفت

شعبانپور در رستوران

علی اکبر شعبانپور- عصر نفت
علی اکبر شعبانپور- عصر نفت
ميزنفت/ با وجود سپری شدن 4 روز از تغییر و تحولات مدیریتی در شرکت نفت و گاز پارس٬ خبری از مراسم رسمی تودیع علی اکیر شعبانپور و معارفه محمد مشکین فام نیست.

گویا تا به امروز برنامه ریزی خاصی برای تودیع و معارفه در نظر گرفته نشده است در حالی که رسم رایج بر این است که این مراسم حداقل باید با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شود ولی با این وجود٬ قرار نیست این مراسم برگزار شود.

تنها برنامه در نظر گرفته شده برای شعبانپور دعوت از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس بوده است که از آنها خواسته شده برای تقدیر از شعبانپور راس ساعت 14 روز شنبه در رستوران این شرکت واقع در خیابان فاطمی حضور یابند!

هرچند به زعم بیشتر اهالی فن٬ شعبانپور ضعیف ترین مدیرعامل POGC طی سال های اخیر بوده است و عملکرد غیر قابل دفاعی را از خود بجای گذاشته است اما در مرامنامه اداری٬ برگزاری مراسم تودیع و معارفه از الزامات سازمان نفت است. مشابه چنین اقدامی چندی پیش در تغییر و تحولات شرکت نفت فلات قاره رخ داد و علی کاردر با صدور حکم حمید بورد با پیشنهاد محسن پاک نژاد٬ هیچ اشاره ای به تلاش ها و زحمات سعید حافظی نکرد.

گویا وزارت نفت هیچ علاقه ای به ژنرال هایی که خود بر راس کار نهاده است٬ ندارد و پس از پایان کارشان آنها را به حال خود رها می کند و تنها لطفی که می تواند در حق آنها بکند٬ برگزاری مراسم تقدیر از آنها در رستوران است!

 
سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 14949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


دلسوز
دست از شایعه پرکنی بردارید تا کی دروغ
چرا اجازه نمی دهید شرکت معظم نفت و گازپارس بدون هیاهو به کارش ادامه دهد
تا ایشان بود هر روز یک داستان،حالا هم باز دست بردار نیستید شما دشمن این سیستم و مملکت هستید
این مراسم برای قدردانی از زحمات این مرد بزرگ و خداحافظی همکاران نفت و گاز پارس است و مراسم رسمی با حضور مدیر عامل محترم نفت در شرکت همان روز برگزار میشود .
دست بردارید از پاچه خواری ! تا کی چاپلوسی و پشت هم اندازی ؟!! یه نگاهی بنداز به این سکوهایی که در زمان مدیریت همین آدم تحویل شرکت شد . چندصدهزارتا پانچ داشته تا الان ؟! کی دستور داد تحویل زورکی بشوند به شرکت ؟!! مزایای کارمندان رو هم که دوسال هست بریده . تا کی میخواهی سرت رو توی برف فرو کنی آقای دلسوز ؟!!!! راستی چه خبر از موسسه رستاک ؟! شنیدم اونجا یک سفره ای پهن شده برای تربیت مدیر پروژه و نون خوردن یک عده بعنوان استاد دوره !
غريبه
Iran, Islamic Republic of
برادر جان
هر اتفاقى افتاده باشه، هر چقدر منافع نفرات رو بريده باشه، اصلا هر چى
شما قبول دارى كه شعبانپور ضعيفترين مدير عامل شركت در سالهاى اخير بوده؟
مثل اين كه تا حالا در جلسات زهيرى و سورى شركت نكردى...
كوچكترين وظيفه اين شركت تامين كالى كاركنانش هست. وظيفه بزرگترش راه اندازى پارس جنوبى و توليد گاز هست، كه البته قبول دارم كه درآمدش لوطى خور ميشه.
شعبانپور حرفه اى ترين مدير عامل شركت بود.
کارمند رسمی شرکت نفت وگازپارس
Russian Federation
انشاالله ایشان سلامت باشند بهرحال نمی توان گذشته ایشان را درشرکتهای قبلی ملی گاز که بی اطلاع ازعملکرد داریم نادیده بگیریم انصافا دزظاهرقضیه که حقیر شاهد بودم مثبت در نفت وگازپارس نداشتند
ایشان عملکرد تدارکات وامورکالای شرکت را باتوجه با انتصاب مدیرفعلی تدارکات گزارش فرمایند
ایشان گزارش ازعملکرد کمیته فنی بازرگانی درزمان تصدی اعلام فرمایند
امیدوارم شرکت نفت وگازپارس ازمشکلات مدیریتی نجات یابد
دوست
Germany
سلام دوستان بعنوان يه دوست ،ايا دنيا اينقدر باقى وارزش دارد ،كه به خاطرپست ،مقام،اين همه به دروغ ومغرضانه برخورد كنيد اخه اين ميز ومنصب به كى وفا كرده كه داريد اين همه بدون انصاف دايم به همديگر بى وفايي ميكنيد به خدا تمام اين قضاوتها بايد دير يا زود در محضر خدا جواب داشته باشه ،يكم خدا ترس باشيد وبدونيد تا ثانيه اى ديگه ممكنه دستتون از دنيا دور شود ومهلتتون تمام شده باشه،هر كس در هر سيستم ومقام از بالا دست خود فرمان ميكيرد وايشان هم نمتوانسته نظر تك تك افراد رو بر اورده كند دليل بر بد بودن ايشان كه نيست متاسفانه انسانيت مرده و خدايا مارو از شر افرادي كه ناجوانمردانه تهمت ميزنند واخبار دروغ تحويل مردم ميدهند نجات بفرما،سردبير محترم خدايي يكم انصاف واز درج اخبار بي سرو ته خواهشا جلوگيرى كنيد چون شما مسىول اصلى اين قضيه به همراه خبر سازانتان هستيد
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا گذاشتن هیچ کس نمیره ببینتشون
Spgc
Iran, Islamic Republic of
شعبانپور مایه ی خجالت وزارت نفت بوده و هست.حالا باید دید چگونه میتواند بدون مسند و موقعیت رسمی باز هم جلوی حکم محکومیتش را در دیوان محاسبات بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
دامن زدن رسانه ها به شايعات رسالت اصلي نيست
حقانی
اقایانی که این حرفهای ناجوانمردانه را میزنید ایا فردا نمی خواهید بمیرید ؟ قطعا به اخرت ایمان ندارید بابا یکم انصاف داشته باشید . شعبانپور اگر اینقدر اسم شرکت گاز را نمی اورد نمره اش در بین کلیه مدیران وزارت نفت نه شرکت نفت بی نهایت بود ولی متاسفانه بابردن اسم گاز درجلسات عملکردش را زیر سوال میبرد
Iran, Islamic Republic of
انشاالله اين مرحله گذر از ارسال نظر بدون غرض بگذرد - واقعا كساني كه نظر مي گذارند چقدر شجاعند كه حاضر نيستند اشكال ديگران را رو در رو بگويند / به اميد روزي كه كارمندان نفت و گاز پارس آنقدر شجاع شوند كه اگر نقدي به كسي دارند رو در رو بگويند
کارمند
آخه می بینند برخورد مدیریت سیستم رو با آقای گرشاسبی و ... اینجوری هست ! اونوقت تو میگی رو در رو ؟!!!!!! مدیریت کله شق و بی سواد و نماینده پیمانکار بدرد این شرکت نمی خوره :: مگه کسی جرات داشت زمان ایشون شکایتی علیه ایشون بکنه ؟! این چه حرفیه میزنی ؟