۰
۱۲
پایان کار مدیری دیکر

خداحافظی با ضیغمی

علیرضا ضیغمی - عصر نفت
علیرضا ضیغمی - عصر نفت
ميزنفت/ در جلسه اخیری که میان بیژن زنگنه، غلامرضا منوچهری معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت و علیرضا ضیغمی مجری پروژه لایه نفتی پارس جنوبی برگزار شده است، ضیغمی برای همیشه از این پروژه جدا شد و راهی منزل شد.

ضیغمی که در ابتدای دولت یازدهم از سمت معاونت پالایش و پخش کنار گذاشته بود بنا به تشخیص زنگنه مسئولیت توسعه لایه نفتی را بر عهده گرفت ولی طی روزهای گذشته، از این سمت هم کنار گذاشته شد. حالا این پروژه به شرکت نفت فلات قاره رسید تا برای آن کارفرمایی کند. قرار است شرکت مرسک دانمارک با همراهی پتروایران این لایه را تولیدی کنند.

ضیغمی از جمله مدیران با سابقه صنعت نفت است که سابقه مدیریت بر شرکت های نفت مناطق مرکزی و پالایش و پخش را در کارنامه خود دارد. پس از بازنشستگی سیف الله جشن ساز، عبدالحمید دلپریش، علی اکبر ماهرخ زاد، جعفر مدنی زادگان، عباس خنیفر، سید محسن قمصری و ...، ضیغمی هم راهی خانه شد.

 
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 15699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


كارشناس نفت
Iran, Islamic Republic of
اين اسامي كه نام برديد بجز اقاي دلپريش ,اصلا نبايد مي امدند كه الان بروند به منزلشان.اين دولت واين وزير خيلي كوتاه امدند كه دوباره اينها رو صحنه نگه داشتند. كسي يادش نرفته اقاي ضيغمي در پالايش و پخش چه بسر كاركنان اورد.ايشان حتي به منشي و كارمند دبير خانه هم رحم نكرد و بخاطر اينكه جز ليست به ظاهر غير احمدي نژادي ها بودند اخراج شدند.كسي براي اينها دل نمي سوزونه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
زیاد نگران اینها نشوید، همگی میرن تو شرکتهای خارجی
جای بهتر داشتند که رفتند.مطمین باشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
از این همه دروغ پردازی چه چیزی عایدتان شده فقط ارزش خبری سایت خود را پایین آورده اید دوره ، دوره تیرکمون میرزا نیست هر چی بخواهید تحویل مردم دهید با این نوع رفتار کم شعوری خود را اثبات نکنید
ولی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
بهنام
Iran, Islamic Republic of
مام مدیران مثل ایشان بودند واقعا از تمام زحمات ایشان برای کارمندان و قشر کارگران زحمت کش ممنون هستیم و ارزوی موفقیت برای ایشان داریم
امين
Iran, Islamic Republic of
بررسي صدماتي كه اقايان از جمله آقاي ضيغمي كه به صنعت نفت زدند انهم فقط بخاطر خوش .... و منافع شخصي لازم است بشكلي مرور شود و شرم ساري آن در تاريخ صنعت نفت درج گردد
هدايت
Iran, Islamic Republic of
كرگدن رفت!
1388
Iran, Islamic Republic of
لطفاً صفت خودتان را به دیگران نسبت ندهید .
Iran, Islamic Republic of
اقای ضیغمی از مدیران بسیار قوی نفت بودند در ضمن پسر ایشان نیزاز مدیران قوی فاز یک هستند وبه تنهایی چند پروژه را راهبری می کنند
Iran, Islamic Republic of
آقای ضیغمی به درخواست آقای زنگنه و علی رغم میل خودشان تا تکمیل فاز ۱ لایه نفتی که می شود مرداد ۹۶ تمدید شدند
عبد اله
Iran, Islamic Republic of
سلام ، این واقعیت را بایستی پذیرفت که توی وزارت نفت اول دکتر اقبال بیشترین خدمات را به وزارتخانه و کارکنان انجام دادند و بعد از دکتر اقبال هم جناب آقای ضیغمی بیشترین خدمات را به وزارت نفت و کارکنان انجام دادند چه در زمان جنگ تداوم صادرات علی رغم بمباران هر روز تاسیسات صادرات نفتی و چه پس از آن و اجرای پروژه ملی پالایشگاه نفت اراک که در زمان اوج تحریم های ظالمانه کشور های غربی (یا همون اعضای 5+1 ) . و اگر کسی نتواند این خدمات را ببیند بهتر است برود و خود را دوا درمان کند .
طهمورث
Iran, Islamic Republic of
ضیغمی در طول سالهای جنگ بزرگترین خدمت را به این مملکت را کرد. او با تلاشهای شبانه روز اجازه نداد صادرات نفت از جزیره خارگ قطع و دشمن به آرزوی پلید خود برسد.
فعالیتای او ایثارگرانه وخارج از تشریفات اداری بود هر کجا هست خداوند نگهدارش.