۰
۸
الکسا، ميزنفت را گزارش می دهد:

ميزنفت، همچنان در صدر

عصرنفت پرمخاطب ترین رسانه نفتی - میز نفت
عصرنفت پرمخاطب ترین رسانه نفتی - میز نفت
ميزنفت/ آخرین رده بندی سایت های تخصصی صنعت نفت بر اساس رتبه بندی الکسا نشان می دهد که ميزنفت همچنان در رده نخست سایت های نفتی قرار دارد.

ميزنفت که فعالیت رسمی خود را از سال 93 آغاز کرده است توانسته است طی دو سال اخیر، با ارائه اخبار موثق و تحلیل های دقیق اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده و به عنوان پرمخاطب ترین رسانه مستقل نفتی به ادامه کار خود مشغول باشد.

در آخرین رده بندی صورت گرفته توسط سایت الکسا ميزنفت با اختلاف فاحش نسبت به سایر رسانه های نفتی، در رتبه نخست قرار گرفته است. رتبه این رسانه در میان همه سایت های ایرانی 1745 است؛رتبه جهانی ميزنفت هم 94 هزار است که رتبه قابل قبولی برای این رسانه محسوب می شود.

پس از ميزنفت، سایت نفت ما با رتبه 2638 دومین سایت پرمخاطب نقتی است. رتبه جهانی این وبسایت 117 هرار است.

اتفاق مهم دیگر در این رده بندی٬ استناد سایت های دیگر به ميزنفت و لینک دهی به این سایت است بطوری که ميزنفت در عمر دو ساله خود عملکرد کم نظیری از خود بجا گذاشته است. بیش از 1750 لینک از ميزنفت در سایت های خبری منبع خبر بوده است و رسانه های بسیاری اعم از دیداری٬ شنیداری٬ مکتوب و سایبری در اخبار و تحلیل های خود به ميزنفت استناد می کنند.

هرچند برخی رسانه ها نیز با بی اخلاقی اخبار ميزنفت را به نام خود مصادره می کنند اما از آنجا که رسالت ميزنفت٬ اطلاع رسانی شفاف و صحیح به مخاطبان است از این موضوع عبور کرده و نسبت به آن واکنش نشان نداده است.

گرچه می توان با هزینه های میلیونی و خرید ترافیک٬ رتبه سایت را در الکسا افزایش داد اما اقبال مخاطبان از ميزنفت نشان می دهد این رسانه از جایگاه معتبری برخوردار است.
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 15714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا مرحبا وصد آفرین خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
سلام همکاران گرامی گردهمایی کارکنان خدوم و زحمتکش صنعت نفت در اعتراض به عملکرد زنگنه و احقاق ماده10با مچوز قانونی از وزارت کشور زمان 17آذرماه95ساعت9الی13خیابان طالقانی روبروی وازرت نفت منتظرم دیدار شما هستیم +بویش مردمی کارکنان صنعت نفت
نفتی
Iran, Islamic Republic of
الان این اطلاع رسانی چه ارتباطی به این خبر عصر نفت در مورد بازدیدکنندگان از سایت داشتتتتت؟
سلام خسته نباشید، خدا قوت
و اما بعد تو رو خدا مقاله ای مطلبی در مورد نیروهای قرارداد مدت موقت چاپ کنید.
43000نیروی مدت موقت چشم به راه اند
ان شاا... در راه حق همیشه سربلند باشید
امیدوارم نیرو های خدوم و مظلوم قرارداد مدت موقت از قلم شیوای شما نیافتد
Iran, Islamic Republic of
سلام و با ارزوی موفقیت بیشتر
سایت وزین شما با این آمار بازدید بالا ای کاش نظری هم به مشکلات نیرو های قرارداد مدت موقت میکردید
هدایت
Romania
وزارت نفت متاسفانه نیروهای مدت موقت را به کلی در اختصاص مزایا و دریافتی فراموش کرده. ابهامات در آیتم های حق جذب و بدی اب و هوا و سختی کار خصوصا برای نیروهای جنوب بسیار زیاد است.
چرا صدای نیرو های مدت موقت به جایی نمیرسه؟!!!!!!!