۰

شل بر طبل انرژی های پاک کوبید

شرکت نفتی شل معتقد است از آنجا که پشتیبانی عمومی از استفاده از سوخت های فسیلی در جهان روز به روز در حال کاهش است، جهان باید به سمت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر حرکت کند.
شل و توتال - عصر نفت
شل و توتال - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، مدیرعامل شرکت شل می گوید با افزایش گرمای کره زمین و تبعات زیست محیطی مرگبار آن تردیدی نمانده که استفاده از نفت و مشتقات نفتی باید کاهش یابد و افزایش استفاده از انرژی های پاک باید هر چه سریع تر در دستور کار قرار بگیرد.

 بن ون بوردن می گوید شل قصد دارد تا افزایش هزینه برای تولید انرژی های تجدیدپذیر را به طور جدی در دستور کار قرار دهد و این رقم را تا سال 2020 به یک میلیارد دلار افزایش دهد. به گفته وی دولت ها باید از تولیدکنندگان کربن مالیات بگیرند تا از این طریق به کاهش آلاینده های زیست محیطی کمک شود.

 بوردن می گوید اخذ مالیات از شرکت های تولیدکننده کربن به کاهش تولید گازهای گلخانه ای و حفظ محیط زیست کمک خواهد کرد. شرکت شل با ارزشی بالغ بر 265 میلیارد دلار یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است که در کنار برخی شرکت های بزرگ نفتی دیگر جهان تلاش های خود برای استفاده از منابع انرژی پاک و تجدیدپذیر را تشدید کرده است.


منبع : دانشجو
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 17047
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *