زنگنه: مشکل کشور پول نیست!

6 ارديبهشت 1396 ساعت 13:59

وزیر نفت گفت: مشکل اداره کشور پول نیست بلکه اگر تدبیر باشد مشکل پول هم حل می‌شود.


به گزارش ميز نفت ، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ظهر امروز در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا پالایشگاه خلیج فارس فردا مورد افتتاح قرار می‌گیرد یا خیر، آمادگی چه میزان تولید بنزین را این پالایشگاه دارد، اظهار داشت: هنوز قراری وجود ندارد، بنده قبلاً هم گفته‌ام تا وقتی که بنزین از آنجا به طور مستمر تولید نکنیم هیچ مراسمی نخواهیم داشت و مراسم‌مان هم درصورتی خواهد بود که تولید مستمر و مطمئن از این مجموعه وجود داشته باشد، هر وقت تولید شد و مقدارش هم روشن شد، آن را اعلام می‌کنیم. ما احتیاجی به اقدامات نمایشی نداریم و تا وقتی هم که مطمئن نشویم از تولید، هیچ مراسی هم نخواهیم داشت.

وی در باره پیشنهاد خود به رئیس‌جمهور دولت دوازدهم گفت: تدبیر همچنان بر عقلانیت حاکم باشد و بر مبنای روش‌های شناخته‌شده و متعارف در دنیا حکومت شود، ازجمله در بخش نفت. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مشارکت مردم و حضورشان در انتخابات یک حق و یک تکلیف است، به دلیل اینکه اگر ما در انتخابات شرکت نکنیم بعداً نباید گله کنیم که چرا کشور باب میل ما اداره نمی‌شود و یا به‌گونه‌ای اداره می‌شود که موردپسند ما نیست.

وزیر نفت اضافه کرد: جمهوری اسلامی همواره نشان داده که از آرای مردم صیانت می‌کند و آن رأیی که در صندوق‌ها انداخته‌اند، همان رأی‌ها خوانده، شمارش و جمع‌بندی می‌شود و آن کسی که مردم رأی دهند و بخواهند رئیس‌جمهور می‌شود. لذا چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات ریاست جمهوری، ان‌شاءالله مردم به حداکثر مشارکت حضور داشته باشند تا ما بتوانیم اراده ملی را متجلی کرده و به گفته روز گذشته رهبر معظم انقلاب، این نمایش اراده ملی در انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه در دور کردن بسیاری از توطئه‌ها از جمهوری اسلامی نقش تعیین‌کننده خواهد داشت، لذا حضور مردم و مشارکت بالای آنها برای آینده کشورمان بسیار تعیین‌کننده است.

وی در پایان گفت: مشکل اداره کشور پول نیست بلکه اگر تدبیر باشد مشکل پول هم حل می‌شود اما حتما تدبیر هم باید باشد.



منبع : فارس


کد مطلب: 17408

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/17408/زنگنه-مشکل-کشور-پول-نیست

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir