۰

مهلت 10 روزه مجلس به دیوان محاسبات

عضو کمیسیون برنامه و بودجه‌ مجلس با اشاره به برگزاری جلسه مشترک این کمیسیون با نمایندگان دیوان محاسبات و شرکت ملی گاز در خصوص صادرات گاز مجانی به ترکیه، از فرصت ۱۰ روزه دیوان محاسبات برای ارائه نظر در این مورد خبر داد.
حاجی‌دلیگانی - عصر نفت
حاجی‌دلیگانی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه موضوع صادرات گاز به کشور ترکیه به لحاظ اهمیت موضوع در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار گرفته است، گفت: بر همین اساس عصر امروز جلسه‌ای با حضور عراقی از شرکت ملی صادرات گاز ایران و همچنین عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در کمیسیون برگزار شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد، در پایان جلسه امروز دیوان محاسبات موظف شد ظرف مدت 10 روز گزارشی در خصوص کم و کیف صادرات رایگان گاز ایران به ترکیه آماده و به کمیسیون ارائه کند.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات باید بررسی‌های لازم را درباره اینکه صادرات گاز ایران به ترکیه به لحاظ شکلی قانونی بوده است یا نه، انجام دهد گفت: همچنین دیوان محاسبات مکلف شده است با بررسی مفاد قرار گازی بین ایران و ترکیه این موضوع را روشن کند که آیا اساسا قرارداد اولیه بر مبنای منافع کشور تنظیم شده است یا خیر.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جلساتی در کمیسیون برنامه در راستای نظارت بر عملکرد دولت و همچنین صیانت از حقوق ملت برگزار میشود، گفت: در جلسه امروز مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و همچنین رئیس دیوان محاسبات و همکاران ایشان به بیان گزارشهای اولیه در خصوص صاردات گاز ایران به ترکیه پرداختند.



منبع : تسنیم
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 18123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *