۰
۱

واکنش توکلی به مطالبه‌گری دانشجویان از وزارت نفت

رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت در نامه‌ای به دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد که شکایت این دانشجویان از وزارت نفت را پیگیری می‌کند.
احمد توکلی - عصر نفت
احمد توکلی - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ، احمد توکلی رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده‌بان عدالت در نامه‌ای به دانش‌آموختگان دانشگاه صنعت نفت به مطالبات و تجمع‌های آنها در مقابل بدعهدی وزارت نفت واکنش نشان داد.

وی در این نامه به دانشجویان اعلام کرده که دیدبان شفافیت و عدالت طبق وظیفه ذاتی‌اش پیگیر شکایت آنها خواهد بود.

به گزارش تسنیم، براساس مستندات درج شده در دفترچه کنکور سراسری در سال‌های قبل، وزارت نفت متعهد به استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در این وزارتخانه شده بود.

بیژن زنگه وزیر نفت در سال 94  استخدام این دانشجویان را در وزارت نفت ممنوع اعلام کرد. دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که قبل از این سال در این دانشگاه تحصیل کرده بودند، پس از بی‌نتیجه ماندن اعتراضات خود به دیوان عدالت اداری شکایت بردند.

در پی این شکایات، دیوان عدالت اداری وزارت نفت را ملزم به جذب و استخدام دانشجویان گروه الف دانشگاه صنعت نفت کرد.

این دانشجویان در اعتراض به عدم پاسخگویی وزارت نفت روز گذشته مقابل ساختمان این وزارت و امروز مقابل ساختمان ریاست‌جمهوری تجمع کردند.



منبع : تسنیم
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 19180
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گویا وزیر محترم نفت درصدد خشکاندن ریشه دانشگاه صنعت نفت ( شامل 4 دانشکده نفت اهواز ، آبادان ، تهران و علوم دریایی مازندران ) است. دانشگاهی با هفتاد سال سابقه درخشان در تربیت متخصصین مورد نیاز صنعت نفت و بی نیازی کشور بخصوص در زمان جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه ، از مستشاران خارجی . دانشگاهی که از نظر تولید دانش در حوزه انرژی به عنوان هفتمین دانشگاه برتر نفت جهان در سال 96 شناخته شد و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی آن نیز امسال در همه رشته های مهندسی مربوطه ( نفت : حفاری ، مخازن ، اکتشاف ، بهره برداری ، گاز ، حسابداری و علوم مالی ، مهندسی ایمنی و بازرسی فنی ) نفر اول کنکور کارشناسی ارشد در سراسر کشور و در رقابت با همه دانشگاههای کشور نظیر دانشگاه تهران ، شریف ، امیرکبیر ، شیراز ، باهنر کرمان ، رازی کرمانشاه و ...شدند و رکوردی بی نظیر را به ثبت رساندند . ان شاء الله که با تدبیر کافی این سرمایه ملی و برند جهانی حفظ شود و اسیر سلیقه های شخصی نگردد.