کواکبیان در جع منتقدان افزایش قیمت بنزین

5 دی 1396 ساعت 14:16

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با تاکید بر اینکه از رای به روحانی پشیمان نیستیم، گفت: ما به روحانی رای دادیم ولی در عین حال انتقاداتمان را نیز مطرح می‌کنیم. نمونه بارز آن موضوع افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه است که بسیاری از نمایندگان مخالف هستند.


به گزارش میز نفت به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان با تاکید بر اینکه قطعا مجلس براساس نظر دولت درباره گرانی‌های پیش بینی شده در بودجه عمل نخواهد کرد، گفت: خیلی از نمایندگان مخالف افزایش قیمت فرآورده های نفتی و بنزین هستند و حتی درباره موضوع یارانه‌ها نیز بحث هایی داریم.

کواکبیان در ادامه با اشاره به مشکلات تهران گفت: مردم مظلومی در تهران داریم که پایتخت نشین هستند اما دارای بسیاری از مشکلات هستند که انگار کسی فکر آنها نیست.

وی خاطر نشان کرد: مردم در لواسان و اوشان شاهد خراب شدن خانه‌های چندین ساله‌شان هستند. این مسئله در درکه و سولقان نیز دیده شده است که باید توجه و دقت کافی برای جلوگیری از تضییع حق مردم صورت گیرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خطاب به وزیر نفت گفت: چطور ما در جنگ عراق علیه کویت توانستیم به راحتی چاه‌ها را خاموش کنیم اما اکنون بعد از گذشت دو ماه هنوز چاه رگ سفید روشن است که باید دلیل آن روشن شود.


کد مطلب: 19919

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/19919/کواکبیان-جع-منتقدان-افزایش-قیمت-بنزین

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir