۱۲
۳
تجمع معترضان به نتایج آزمون استخدامی نفت همچنان ادامه دارد

ابتکار غیرقانونی وزارت نفت در استخدام

بیش از ۲۰۰ نفر از پذیرفته شدگان آزمون شرکت ملی نفت از ساعت ۸ صبح امروز تا هم اکنون روبه روی وزارت نفت تجمع کرده و خواستار تحقق وعده ای مسولان و خواسته های خود هستند.
ابتکار غیرقانونی وزارت نفت در استخدام
به گزارش «ميزنفت»، تجمع کنندگان با شعارهای، الله اکیر خامنه ای رهبر، لبیک یا خامنه ای، زنگنه زنگنه عدالت عدالت، زنگنه زنگنه صداقت صداقت، زنگنه زنگنه تعهد تعهد، زنگنه زنگنه نخبگان نخبگان، زنگنه زنگنه انتظار انتظار، تحصن تحصن تا اصلاح نتایج، تحصن تحصن تا اعلام نتایج، دیدار با سلحشور حق مسلم ماست و ... به تجمع خود ادامه داده اند.

نماینده این گروه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: براساس تعهد شرکت ملی نفت، قرار بود ۲۶۷۶ نفر در این شرکت استخدام شوند اما پس از یک سال معطلی، اعلام کرده اند فقط ۱۱۲۴ نفر به استخدام در می آیند که عین بی قانونی است.

وی افزود: در آزمون شرکت ملی نفت در سال ۱۳۹۲، بیش از ۱۳۰ هزار داوطلب شرکت کرده اند که از این میان ۲۶۷۶ نفر نمره قبولی در ازمون دریافت کرده اند که حذف بیش از نیمی از قوبل شدگان مصداق بی تعهدی است.

وی یکی از خواسته های تجمع کنندگان را تاثیر مصاحبه در گزینش نهایی عنوان کرد و گفت: طبق قانون، تاثیر مصاحبه در گزینش فقط ۴۰ درصد است اما وزیر نفت یک شبه میزان آن را ۶۵ درصد افزایش داد تا تخطی از قانون استخدامی شرکت نفت عینیت کامل پیدا کند.

وی افزود: تاثیر آزمون در پذیرش به صفر رسیده است و مصاحبه نقش اصلی را در پذیرش نهایی را ایفا می کند به طوری که رتبه های برتر استانی از پذیرش جا مانده و فردی با رتبه ۳۰ به استخدام درآمده است. در چنین شرایطی اعمال نفوذ می تواند حق افرادی که باید پس از یکسال به خواسته خود برسند پایمال کند.

گفتنی است وزیر نفت یک روز پیش از حضور در مجلس برای ارائه توضیحاتی در باره تاخیر در اعلام نتایج استخدام شرکت ملی نفت، شبانه اعلام کرد که فهرست پذیرفته شدگان روی سایت این وزارتخانه منتشر شده است تا حمید رسایی سوال خود را پس بگیرد.
شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 2240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


علي
به خدا قسم اشك مادرم رو كه ميبينم دنيا برام سياه ميشه .
رتبه 22 از 208 نفر پذيرفته شده در آزمون كتبي
نمره 97 از 100 در مصاحبه تخصصي .
نمره 46 در مصاحبه شايستگي محور .
مدت زمان مصاحبه تخصصي 55 دقيقه.
مدت زمان مصاحبه شايستگي محور 10 دقيقه.
شركت نفت حد نصاب مصاحبه رو از 40 به 65 افزايش داد تا ما مردود بشيم . خداي من هم بزرگه .
التماس ميكنم يه كاري كنيد .
رمضان
با سلام .اقای زنگنه چرا با زندگی ما بازی میکنید؟ حق قانونی ما را که اعلام بی کم و کاست نتایج است بدهید .وگرنه ما به تحصن ادامه میدهیم تا حقمان را بگیریم
ناصر رزازی(تو را به خدا تایید کن)
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام
خسته نباشید.
اینجانب -- نفر اول آزمون استخدامی شرکت ملی نفت 1391(گروه شغلی -- مقطع -- رسته -- سهمیه -- شرکت --) میباشم.که مهر ماه 1392 از بنده مصاحبه به عمل آمد که بسیار عالی پاسخگو بودم.و باتوجه به اختلاف زیاد نمره با سایر رقبا و طی پیگیری که داشتم نتیجه مصاحبه بنده مثبت بود و قبول محسوب میشدم اما در اعلام نتایج رسمی شهریور 1393 و بعد از یک سال انتظار بنده را مردود اعلام کرده اند.و دلیل رد شدن بنده را نرسیدن به حد نصاب اعلام کرده اند که میفرمایند65 است در صورتی که طبق قوانین زمان مصاحبه(حد نصاب آزمون کتبی 500 از 1000 و تاثیر 60 در صدی در نمره نهایی-حد نصاب مصاحبه 40 از 100 و تاثیر 40 در صدی در نمره نهایی) حد نصاب40است.و این مورد تنها در مورد من نیست و افراد زیادی مثل من به علت این تخلف از راهیابی به مراحل بعد باز مانده اند.خواهشا پیگیری کنید که جز خدا کسی را ندارم.
با تشکر.
پیوست1)نتیجه کتبی
پیوست2)نتیجه مصاحبه
پیوست3)تصویر تجمع
پیوست4) دفترچه راهنمای ثبت نام
پیوست5)مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان
پیوست6)اصل عطف بماسبق نشدن قوانین و تصمیمات اداری