۱۸
۲۷۶
ادعای عجیب روزنامه فرهیختگان

میانگین حقوق کارمندان نفت ۱۵میلیون تومان!

حالا طی چهار سال اخیر با رشد 79درصدی به حدود 15 میلیون تومان (دقیقا 14.9 میلیون تومان) می‌رسد. اما نکته قابل‌تامل این است که بخش قابل‌توجهی از کارمندان شرکت ملی نفت، به جای مناطق نفتی جنوب و جنوب غرب کشور در شهر تهران هستند.
میانگین حقوق کارمندان نفت ۱۵میلیون تومان!
به گزارش میز نفت، روزنامه فرهیختگان در گزارشی درباره حقوق کارکنان نفت نوشته است:

 شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان اولین شرکت ملی بزرگ نفتی جهان از نظر مجموع ذخایر هیدروکربوری و بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور از اهمیت انکارناپذیری برخوردار است. از این منظر نحوه اداره و فعالیت این شرکت بر تمامی عرصه‌های اقتصادی و سیاسی جامعه و ازجمله بر فراز و فرود صنعت نفت و گاز ایران تاثیر شگرفی می‌گذارد.

با این حال با گذشت بیش از هفت دهه از تاسیس این شرکت (تاسیس 1327) و با وجود اختیارات گسترده شرکت بر بخش بالادستی نفت و گاز کشور، هیچ گزارش مستندی از عملکرد هزینه‌ای آن منتشر نشده است که همین نبود شفافیت موجب شده شرکت ملی نفت به جای آنکه پیشران صنعت نفت باشد، عملا به حیاط‌خلوت برخی  سیاسیون و محل پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران و کارکنان تبدیل شود. انفعال در فروش نفت و جلوگیری از ورود بخش خصوصی به بخش صادرات نفت و گاز، کم‌توجهی به نیروی انسانی متخصص در مجموعه وزارت نفت، کم‌توجهی به تعمیق صنعت نفت و گاز، نبود شفافیت در عملکرد سالانه و استخدام مدیران غیرمتخصص در بخش بالادستی نفت و گاز تنها بخشی از کارنامه غیرشفاف شرکت ملی نفت به‌ویژه در سال‌های اخیر است که به‌واسطه مدیریت بیژن زنگنه رخ داده است.

 عجایب بودجه شرکت ملی نفت
بر اساس قوانین بودجه‌ای کشور، سالانه 14.5 درصد از درآمد حاصل از فروش داخلی و صادرات نفت و گاز کشور به شرکت ملی نفت ایران اختصاص پیدا می‌کند. در این زمینه بررسی گزارش تفریغ بودجه سالانه کشور نشان می‌دهد سهم شرکت ملی نفت از درآمدهای فروش نفت و گاز از 15.7 هزار میلیارد تومان در سال 91 به 22 هزار میلیارد تومان در سال 92، به 19 هزار میلیارد تومان در سال 93، به 16 هزار میلیارد تومان در سال 94، به 27.7 هزار میلیارد تومان در سال 95 و به حدود 36 هزار میلیارد تومان در سال 96 رسیده است.

همچنین برآوردها نشان می‌دهد سهم شرکت ملی نفت از فروش داخلی و صادرات نفت و گاز در سال 1397 نیز به حدود 41.4 هزار میلیارد تومان خواهد رسید که این میزان حدود 1.5 برابر رقم سهم شرکت از فروش نفت در سال 95 و حدود 2.5 برابر سهم شرکت از فروش نفت در سال 94 است. همچنین سهم شرکت ملی نفت در سال 91 بیش از 6 هزار میلیارد تومان از سهم این شرکت در سال 93 بیشتر است.

به عبارت دیگر شرکت ملی نفت به واسطه آنکه بخش قابل‌توجهی از درآمد یا سهم سالانه خود از فروش نفت را به تامین هزینه‌های جاری اختصاص می‌دهد، از این منظر، هم با بودجه 16 هزار میلیارد تومانی و هم با بودجه 41 هزار میلیارد تومانی می‌تواند مجموعه را اداره کند. همین یک نکته نشان می‌دهد چه مقدار جای شفافیت در عملکرد شرکت ملی نفت خالی است.

 حقوق 15 تا 18 میلیونی کارمندان نفت!

یکی از نکات جالب توجه که محل بحث و بررسی و اتفاقا ازجمله ابهامات عملکردی شرکت ملی نفت هم بوده، موضوع حقوق و مزایای دریافتی کارکنان شرکت ملی نفت است. در این زمینه بررسی‌های آماری نشان می‌دهد در سال 1398 هر کارمند شرکت ملی نفت ایران به‌طور میانگین 17 میلیون و 888 هزار تومان حقوق و مزایا دریافت می‌کند.

 هر کارمند شرکت ملی نفت به‌طور میانگین سالانه بیش از 214 میلیون تومان حقوق و مزایا از این شرکت دریافت می‌کند. شاید تصور این رقم برای شما هم عجیب باشد، اما برای اثبات این ادعا کافی است اظهارات سیدحمید حسینی عضو هیات‌مدیره اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی و اظهارات محمد حسینی رئیس کمیته بررسی بودجه شرکت‌های دولتی در مجلس را مرور کنیم.

سیدحمید حسینی ۷ شهریور ۱۳۹۵ در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های داخلی می‌گوید: «میانگین دریافت حقوق سالانه هر کارمند در وزارت نفت، حدود 100 ‌میلیون تومان است (ماهانه 8.3 میلیون تومان در سال 95).»

استدلال اول: در این زمینه محمد حسینی نیز ۳۰ دی ۱۳۹۷ با تشریح جزئیات درآمد و هزینه‌های شرکت ملی نفت می‌گوید: «برای شرکت ملی نفت ایران با تعداد ۲۸ هزار و ۶۰۳ نفر کارمند رسمی و ۲۸۰ نفر کارگر، مبلغ 6200 میلیارد تومان بابت حقوق و دستمزد و مزایای مرتبط پیش‌بینی شده است.» بر این اساس اگر 6200 میلیارد تومان بودجه جاری که به حقوق و مزایای کارکنان شرکت ملی نفت اختصاص داده شده را بین 28 هزار و 883 نفر تقسیم کنیم، ماهانه دریافتی هر کارمند این شرکت مبلغ 17 میلیون و 888 هزار تومان خواهد بود.

استدلال دوم: محمد حسینی در مصاحبه دی ماه 97 می‌گوید: «در سال 98 حقوق شرکت نفتی‌ها نسبت به سال ۹۶ حدود ۶۴ درصد رشد داشته است.» بنابراین بر پایه اظهارات محمد حسینی طی دو سال اخیر حقوق شرکت نفتی‌ها 64 درصد افزایش یافته که اگر 15 درصد افزایش حقوق سال 96 نسبت به سال 95 را نیز به رقم مذکور اضافه کنیم،طی سال‌های 95 تا 98 حقوق شرکت نفتی‌ها حدود 79 درصد افزایش یافته است. بنابراین بر پایه این استدلال اگر حقوق ماهانه یک کارمند شرکت نفت در سال 95 حدود 8.3 میلیون تومان باشد،

حالا طی چهار سال اخیر با رشد 79درصدی به حدود 15 میلیون تومان (دقیقا 14.9 میلیون تومان) می‌رسد. اما نکته قابل‌تامل این است که بخش قابل‌توجهی از کارمندان شرکت ملی نفت، به جای مناطق نفتی جنوب و جنوب غرب کشور در شهر تهران هستند. در جدول شماره یک جزئیات هزینه‌ای شرکت ملی نفت ایران آمده که ارقام هزینه‌ای ازجمله رقم حقوق و دستمزد کارکنان رسمی و قراردادی و پیمانکاری شرکت به تفکیک ذکر شده است.

 1 درصد کارمندان نفتی مدرک دکتری دارند

یکی از نکات قابل تامل در وزارت نفت، وضعیت نیروی انسانی یا تعداد کارکنان این وزارتخانه است که این موضوع دامنگیر شرکت ملی نفت هم بوده است. در این زمینه بررسی آخرین گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در آغاز سال 97 تعداد 112 هزار و 441 نفر در وزارت نفت مشغول به کار بوده‌اند،

این درحالی است که وزیر نفت در مقاطع مختلف آمارهای متناقض و عجیب و غریبی را در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها ذکر کرده است، به‌طوری که زنگنه 26آبان 1392 در گفت‌وگو با یک خبرگزاری داخلی تعداد نیروهای وزارت نفت را 240 هزار نفر، اسفند 92 در جلسه شورای‌شهر این تعداد را 250 هزار نفر، 20 مرداد 93 در برنامه تلویزیونی پایش این تعداد را 120 هزار نیرو، 23 آذر 95 در مجلس و در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان این تعداد را 225 هزار نفر ذکر کرده است. اما برخلاف اظهارات متناقض وزیر نفت، علی کاردر، مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران در سال 95 در گفت‌وگویی با یک هفته‌نامه داخلی تعداد کارکنان این وزارتخانه را حدود 110 تا 120 هزار نفر ذکر می‌کند.

یکی دیگر از نکات قابل‌تامل در عملکرد وزارت نفت که در مورد شرکت ملی نفت نیز مصداق دارد، ترکیب تحصیلی نیروی انسانی این وزارتخانه بسیار مهم است. در این زمینه بررسی گزارش اخیر مرکز آمار ایران نشان می‌دهد از مجموع 112 هزار و 441 نفر نیروی انسانی وزارت نفت، 5420 نفر دارای مدرک تحصیلی کمتر از دیپلم، 31 هزار و 959نفر دیپلم، 18 هزار و 781 نفر فوق دیپلم، 41 هزار و 519 نفر لیسانس، 13 هزار و 295 نفر فوق لیسانس و 1467 نفر دارای مدرک دکتری هستند.

به عبارتی دیگر مدرک تحصیلی حدود 50 درصد از کارکنان وزارت نفت کمتر از لیسانس، 37 درصد لیسانس، 11.8 درصد فوق‌لیسانس و تنها 1.3 درصد نیز دارای دکتری است. بر این اساس از آنجا که بخش عمده و اصلی مواردی همچون تحقیق و توسعه توسط نیروی انسانی دارای مدارک تحصیلات تکمیلی به‌ویژه دارندگان مدارک دکتری انجام می‌شود، وزارت نفت عملا از بدنه کارشناسی قوی و نیروی با دانش و تخصص فنی بالا محروم است. سهم کمتر از 1.5 درصدی نیروی انسانی با دانش نفتی و تخصصی بالا در وزارت نفت و همچنین شرکت ملی نفت در حالی است که بنابر اظهارات شخص بیژن زنگنه حدود 40 هزار نفر از کارکنان وزارت نفت نیروی حراست یا انتظامات هستند.

بدهی 111 هزار میلیارد تومانی شرکت ملی نفت!

بررسی پیوست سوم بودجه سالانه کشور نشان می‌دهد بدهی یا مجموع بازپرداخت وام و تسهیلات دریافتی شرکت ملی نفت به بانک‌های داخلی و بدهی‌های ناشی از وام خارجی این شرکت از 5.6هزار میلیارد تومان در سال 95 به 33.6 هزار میلیارد تومان در سال 96، به 36.1 هزار میلیارد تومان در سال 97 و به 81 هزار میلیارد تومان در سال 97 رسیده است.

اما سیدمحمد حسینی، عضو ناظر مجلس در صندوق توسعه ملی در این باره می‌گوید آنچه به‌عنوان بدهی در بودجه سال 98 شرکت ملی نفت آمده فقط مربوط به وام بانکی و وام‌های خارجی است و باید به این مقدار، رقم 30 هزار و 781 میلیارد تومان بدهی به صندوق توسعه ملی و سایر تسهیلات دریافتی و اوراق مشارکت منتشره را نیز افزود که در آن صورت کل بدهی سال 98 شرکت ملی نفت به 111 هزار و 870 میلیارد تومانی می‌رسد.

 شرکت نفت حیاط‌خلوت بازنشسته‌های غیرنفتی

پس از افشای حقوق‌های نجومی، مهر 95 بود که عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور گزارشی تفصیلی از وضعیت حقوق‌های نجومی در مجلس قرائت کرد. براساس این گزارش، وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه آن جزء نهادهایی بودند که بیشترین پرداخت‌های مازاد در 200 میلیون ریال مربوط به خارج از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری را داشتند.

اما نجومی‌های وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه‎اش به همین‌جا ختم نمی‌شود، در سال 96 لیست 26 نفره‌ای از نمایندگان ادوار مجلس که پس از اتمام دوره نمایندگی، حقوق و مزایای نجومی از وزارت نفت می‌گیرند، رسانه‌ای شد. در ابتدا برخی دولتی‌ها قصد داشتند این موضوع را کتمان و انکار کنند، اما 28 مرداد سال 96 زنگنه در جلسه رای اعتماد مجلس آب پاکی را روی دست همه ریخت و ادعای رسانه‌ها را با قاطعیت تایید کرد.

وی در صحن علنی مجلس برای اولین‌بار رسما به استخدام نمایندگان مجلس در وزارت نفت اذعان کرد و این موضوع را باعث افتخار خود دانست.  علاوه‌بر این، یکی از نکات قابل‌تامل در مجموعه وزارت نفت، انتخاب مدیران غیرنفتی است.

بر این اساس همانند وضعیت و ترکیب مدرک تحصیلی کارکنان وزارت نفت که فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی سهم ناچیزی در آن دارند، به این مورد می‌توان مورد اخیر انتخاب مسعود کرباسیان به جای علی کاردر را به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت توسط زنگنه افزود. در این زمینه شهریور 97 که تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس به ایستگاه آخر رسید، علی کاردر مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت که همان زمان هم حقوقی نجومی 37 میلیونی‌اش، رسانه‌ای شد، از سمت خود برکنار شد و جای خود را به مسعود کرباسیان داد که هم مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بود و هم مهم‌تر از آن، هیچ تخصصی در زمینه نفت و حوزه انرژی نداشت.

 
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 24080
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
نیروهای قراردادی مدت موقت و معین و کارشناس ساعتی و پاره وقت و... از نفت حقوق نمیگیرن و و فقط رسمیها حقوق میگیرند؟
صولت
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز اخبار حقوقی کاملا درست میباشد.به خصوص در پتروشیمی ها.بنده شخصا اشخاص با مدرک تحصیلی دیپلم با حقوق ۲۳ ملیون دیده ام.در ضمن روی صحبت بنده افراد رسمی شرکت نفت هستند.لطفا بدون اطلاعات نظر ندهید.
پرهام
Iran, Islamic Republic of
من به رشته‌ی مهندسی نفت علاقه ی بسیاری دارم می خواهم از شما بزورگوار خواهش کنم حوقوق مهندسی بیشتره یا پترو شیمی.
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی
Iran, Islamic Republic of
پارتی
حسن
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی
پرهام
Iran, Islamic Republic of
من یه دانش آموز که کلاس 9هستم می خواهم برای تکمیلی و درست انتخاب کردن رشته ام
بپرسم که حوقوق مهندسی نفت چقدر است و مهندسی نفت بیشتر حوقوق میگیره یا پتروشیمی
رضا
Iran, Islamic Republic of
حقوق مهندس از پونزده تومن شروع میشه در ضمن رشته مهندسی نفت کار گیرت نمیاد مهندسی مکانیک یا مهندسی شیمی بخون
Iran, Islamic Republic of
تتااا
هادی نیری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بهتره گه مهندسی شیمی بخونی.چون حوزه های فعالیتش خیلی گسترده هست.اینم فراموش نکن که با رشته ی شیمی خیلی متفاوته
مهدي
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز. بنده خودم رسمي وزارت نفت با 15 سال سابقه هستم .ايكاش فيش حقوقي بنده را بامدرك ليسانس مشاهده ميكردي و ميديدي كه رقمي كه اعلام كرديد انصافا با حقوق امثال بنده بسيار بسيار تفاوت دارد.
اين خبرها ما را درچشم ديگران بسيار بد ميكند.
Romania
موافقم، منم حاضر فیش حقوقی ام رو ارسال کنم
Iran, Islamic Republic of
اگه رسمی هستید کمتر از ۲۵ نیست بفرست فیشو
Russian Federation
سلام چجوری میشه مارمند شرکت نفت شد؟
Singapore
میشه بگی این مدرک دیپلم که 23 میلیون میگیره کجاست؟ نکنه آبدارچی واحد رو میگی؟.....احتمالا 23 میلیون ریال منظورته.....چون من رسمی و 28 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس دارم و اقماری هم هستم این رقم ها رو ندیدم. میشه بگی کجای کاغذ حقوقی من نوشته از این به بعد بیشتر دقت کنم .احتمالا با معلم ها و کارمندهای بانک اشتباه گرفتی
Iran, Islamic Republic of
معلم ها!!!!!!!
مث اینکه جنابعالی در ایران زندگی نمی کنید ؟یا در رویا به سر میبری !!!
قشری کم درآمدتر از معلم سراغ دارید ؟اقا بی اطلاع هستین صحبت نکنید مجبور ک نیستین
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفتی رو با یک معلم مقایسه میکنی؟؟؟!!
مهران
Iran, Islamic Republic of
ای کاش استخدام آموزش و پرورش میشدم .هم کلاسی های بنده الان بازنشسته شده با سی سال خدمت ولی بنده سی دو سال سابقه دارم و باید تا 60 سالکی طبق مقررات شرکت ملی نفت کار کنیم و بعد سی روز حقوق بازنشستگی بگیریم اکه تا اون موقع زنده بمونیم.
بچه ها گول شایعات و حقوق نفت رو نخورید ابتدای جوانی انرژی دارید و به فکر آخر کار باشید.
نظام پرداخت هماهنگ که اجرا شده پس دنبال چی هستید برید معلم بشین و به معنی واقعی زندگی کنید هم دنیا رو خواهید داشت و هم اخرت رو.فقط با دانش آموزان رفیق باشیذ مثل بعضی دبیران خودم. یادشون گرامی باد .مثل آقای جهانی دبیر فیزیک و مکانیک آقای میلانی دبیر شیمی و ..... درود بر همگی آنها
الهام
United Kingdom
چرا همتون دارید حرص معلم هارو میخورید؟ اولا که حقوق معلم ها خیلیم کمه اصلا قابل مقایسه نیست، دوما کسایی که میگن کار معلم ها راحته این چند وقته که کرونا اومده چرا جونتون درمیاد به یدونه بچه نمیتونید درس بدید؟؟ مگه نمیگید کاری نداره! حالا اون یه بچه س، معلم هر روز حداقل با 20 تا بچه سروکله میزنه اخر ساعتم باید با والدینشون سروکله بزنه
Iran, Islamic Republic of
برای اصلاح تصویر غلط مظلوم و ظالم در بحث مقایسه حقوق معلمان و نفتی ها کافیه به میزان ساعت کارکرد در ماه و سال و میزان دریافتی با توجه به سابقه دقت کنید، مطمئنا این تصویر بشدت اصلاح خواهد شد، من با 11سال سابقه کار رسمی و لیسانس برای 10ساعت کار روزانه در طول ماه با کلیه کسورات و افزایشهای قانونی کمتراز 6میلیون دریافتی دارم،
مدترک هم موجودست
Iran, Islamic Republic of
معلم هم معلم ها ی خوب زمان شاه و جنگ
Iran, Islamic Republic of
از بس شما زحمت میکشید این مملکت گل و بلبل شده، یک تومنم زیادتونه
ارین طاهری
Iran, Islamic Republic of
حرف دهنت رو بفهم
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
سلام میشه بفرمایید حقوق پتروشیمی ها البتته غیر رسمی ها در حال فعل چقدر میباشد? ممنون میشم
Iran, Islamic Republic of
تا سقف پنج تومن
Iran, Islamic Republic of
۳ میلیون اما رسمی ها ۲۵ میلیون
United Kingdom
از صحبتتون مشخصه ک بجز دروغ چیزی نمیبافید....معلم های بدبخت ک نصف حقوق شماهارو هم نمیگیرن..تازه با افزایش حقوق یه معلم نهایت۶ تومن بگیره....ولی ۳سال پیش اقوام ما شرکت نفتی بود بالای ۱۲تومن میگرفت...الان ک دیگ حالش معلومه..تازه اون همهههه مزایا..هیچ ارگانی ب اندازه شرکت نفتیا و پتروشیمی مزایا نداره..همه چی رایگان..کلا بهشتی دارین برا خودتون ..من اقوام نزدیکمون شرکت نفتیه تازه استخدام هم نیست راحت یه خونه چند میلیاردی شیراز خریده ..کی یه معلم بدبخت توان اینکارو داره با حقوق چندر غازش
محمد
Iran, Islamic Republic of
بله بفرمایید حالا بیایید توجیه کنید که آقا معلمی درآمد داره بفرمایید حالا بفرمایید
United States
همین که گفتی با معلم ها اشتباه گرفتی، نشون میده کل حرفات دروغه،
دیگه همه میدونن معلم حقوقش ناچیزه
دیگه همه میدونن اقماری نفت حقوق خییلی بالا میگیره .
الان اقماری پیمانکارهای نفت حقوق زیادی میگیرن، چه برسه به نفتی اونم با 28 سال سابقه
Iran, Islamic Republic of
فرافکنی نکن معلم ها چقدر لاشی هستی
Iran, Islamic Republic of
سلام من لیسانس حقوق دارم یعنی میگید اینجا ک شما میگید کار برام هست؟
علی حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
آقا یه دستی به سر و روی حقوق ما هم بکشید! بعد از 8 سال یه 9 میلیون با میانگین فاصله داریم.
Maryam
Germany
شما توی کدوم بخش کار میکنید..
رحمان
Netherlands
دوست عزیز چرا عجیب؟
دقیقا درسته
معلم
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفتی های مفت خور و چپاولگر کارمندترند. بقیه هیچ
اپک
Iran, Islamic Republic of
بیشعور
فرزند شرکت نفتی
Iran, Islamic Republic of
مفت خور تر از معلم ها تو ایران وجود نداره، کل سال تعطیلات تابستان تعطیل، عید نوروز تعطیل، همه تعطیلات رسمی تعطیل، بقیه روزها هم که میرن سر کار فوقش پنج ساعت میشینن تو کلاس زیر باد کولر، نصف بقیه روز هم تو خونه شون. اونوقت به کسی مثل کارکنان شرکت نفت که بدی آب و هوا و دوری از خانواده و سختی کار رو تحمل میکنه میگید، شرم بر شما واقعاً...
Iran, Islamic Republic of
شرم بر خودت بیشعور عوضی
Iran, Islamic Republic of
موافقم واقعا پدر من تمام عمرش کار کرده از صبح ساعت هفت تا پنج عصر تو بدترین شرایط اب و هوایی بعد معلما و بقیه کارمندا میگن چرا ما کمتر بگیریم اما واقعا فیش حقوق نجومی هم نداشته
Iran, Islamic Republic of
متاسفم ک معلمت پای یکی مثل تو وقت تلف کرده اینقدر بی شرمی
Iran, Islamic Republic of
با این همه مزایای معلمی که شما واقف هستید چرا برای جایگزینی فرزند جای پدر شرکت نفتی اینهمه سر و دست میشکنید؟؟؟
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
مسلما کسی که به شما آموزش داده معلم نبوده گاو بوده که چون شما گوساله تحویل جامعه داده فرق بین کسی که تو رو خوندن نوشتن یاد داده حقش به گردن تو از پدر بیشتره
United Kingdom
اگ ما دیدیم ک شرکت نفتیا خوش خوشانشون...کجا سختی دارن همشون زیر کولر اب خنک میخورن یه مشت کارگر کار میکنن...درامد های نجومی...سفر های رایگان..غذا و مواد خوراکی مفت...فک کن پسر عمه من تازه رفته شرکت نفت ماهی یه باکس بزرگ فقط سهمیه شیر بهشون میدن انگاری بچه مدرسه این😂😑
عیدی های کلان...بلیط رایگان هواپیما...همه کلاسای بچه هاشون مفتی...استخر های تفریحی خانوادشون...کی یه کارمند معمولی یا معلم این مزایا رو داره؟؟میدونید ک حقوقی ب کارمند معمولی میدن اگ بخواد صرف این هزینه ها بشه کلی کم میاره هم..ولی شرکت نفت علاوه بر حقوق نجومی همه خدمات هم رایگان...پاریس هم بری اینقد کیف نمیکنی والا
Iran, Islamic Republic of
جمع بکنید بزودی ملت حقوقی از شما خواهند گرفت
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خاک تو سرت با این نظرت.کسی که جایگاهش نزدیک به پیامبرانه رو اینطوری قضاوت میکنی؟حقوق بالا هارتون کرده؟با نظرات تو و امثال تو وای به حال آینده مملکت.اگه مملکتی آموزش و پرورش خوبی داشته باشه نیازی به منابع نفت و طلا نداره.امثال تو هم مثل منجلاب ایرانو از ریخت انداختین
Iran, Islamic Republic of
تا جونت دراد هر چی باشن حقوق بیت المالو نمیخورن
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
تف بر شرفت ، مفت خور تو هستی و جد و آبادت همون معلوم نبود تو سواد خوندن نوشتن رو از کجا میخواستی یاد بگیری ، زیربنا و پایه یک کشور وابسته به آموزش و پرورش هست ، چرا اینقدر جبهه گیری میکنین در برابر این قشر مظلوم ، نادان بیشعور ،همین بچه های تو دارن بارزش ترین دوران خودشون رو میگذرونن داخل مدرسه بد هست معلم دو چیز بهشون یاد بده یا نکته ای بگه مسیر زندگیشون عوض بشه
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفتی ها اهل سواد نیستند و حقوق های مفت کشور را میگیرند بیسوادان تنبل ها در شرکت نفت گچساران هستند
ارین طاهری
Iran, Islamic Republic of
کمتر مزخرف بگو حرامزاده
Iran, Islamic Republic of
واقعا با این ادبیات تو معلم نیستی و یک لات هستی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
معلم بی تربیت بی شخصیت، من حاضرم جامو با تو عوض کنم، بیا جامون را با هم عوض کنیم، نامرده هر کی عوض نکنه، بعد اینم بگم که من حقوقم با ۸ سال سابقه کار ۸ میلیونه و کارم هم سر چاه هست زیر دمای ۵۴ درجه، فوق لیسانس برق از دانشگاه دولتی هم دارم.
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
من با افتخار یه نفتی هستم....با اینکه این اعداد و ارقام چرته و عمومیت نداره....ولی فکر کنم شما از اونایی هستی که بدون کار و تلاش میخوای یه میز بهت بدن و حقوق نجومی بگیری ... بشین و فحاشی کن تا بهت بدن....خخخخخ
Denmark
موفقیت بستگی به تلاش داره. البته کسایی هم هستن که خیلی تلاش کردن اما درآمد کمتری دارند طرف لیسانس مهندسی عمران داره از دانشگاه تهران و توی شهرداری تهران با 20 سال سابقه قراردادی هستش توی ناحیه چهار میلیون میگیره. اما یک کارمند رسمی شرکت پلی نفت با مدرک دیپلم با 20 سال سابقه 10 میلیون تومان میگیره بستگی داره بتونی کجا استخدام رسمی و پیمانی بشی. قراردادی تو ارگان ها کم میگیره. اینکه استخدام بشی بستگی داره که نیازت داشته باشن. اونی که تو شرکت ملی نفت با مدرک دیپلم رسمی هستش از اونی که تو شهرداری تهران با مدرک لیسانس رسمی هست خیلی خیلی بیشتر میگیره با اینکه اونی که لیسانس هست از اونی که دیپلمه بیشتر زحمت کشیده.
یاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید،
شما قید کردین که کارمند شرکت نفت هستین،میشه بپرسم میزان حقوق با فوق لیسانس چقدر هس؟
چون میخوام برا شرکت نفت امتحان بدم،بخاطر همون میپرسم.چون شنیدم میگن که برا ارشد ها از ۴۰میلیون شروع میشه؟
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
سلام ما با 15 سال سابقه کار ندیدیم، نه خودم نه همکارام. این حقوقها برای کارمندان جز اعم از مهندس و... نیست حداقل
Iran, Islamic Republic of
موافقم کاملا.پول حرومه هرچی میگیرن اینقدر اضافه تر و نجومی.
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
من یک شرکت نفتی هستم جناب حسینی .ازت خواهش میکنم حق و حقوقم رو از وزیر نفت بگیری . من نمیدونستم باید ۱۴ تا ۱۵ میلیون حقوق دارم ولی این مدیران نفت دارن حق منو میخورن . تو اون دنیا جلوت رو میگیرم اگر حقم رو از اینها نگیری 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿
Iran, Islamic Republic of
پس چقدر میگیری یک میلیون و پانثد
United Kingdom
بابا شرکت نفت هر چی از فامیل ما رفتن میگن ک نگهبانش هم عالیه..یعنی حقوق کارگرش در حد حقوق معلم ..دیگ هر چ بره بالاتر بیشترررر...
امید
United Kingdom
باز یه عده که دست شون از درآمد نفت کوتاه شده جنجال به پا کردند .هر روز یه شایعه . کارت خوان در دفتر وزیر . پرستویی که با ۱۶ مدیر ارتباط دارد که همه از طرف وزارت اطلاعات تکذیب شد اگه زاکانی مدرکی داشت یه لحظه کوتاه نمیومد این همه کثافت کاری واسه رسیدن دست شون به قسمتی از درآمد نفت هست
mehdi
Iran, Islamic Republic of
سلام.من راننده قراردادی شرکت نفت هستم.حقوق سال 98 نسبت به سال 97 حدود 20% کاهش دادن ولی حقوق کارمندان قرارداد مستقیم 36% ، پیمانی و قراردادی20% و رسمی 25% افزایش داشته.همیشه راننده ها قشر ضعیف هستند.ای کاش حقوق ماهم نسبت به تورم افزایش پیدا میکرد.هزینه ماشین و بیمه هم با خودمان هست.هیچکس هم توجه ای ندارد و اعتراض کنیم میگویند میتونید بروید بیرون،پشت درب راننده منتظر هست جایگزین شود
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی حرف میزنید درسته که اسم شرکت نفتی ها در اومده حقوق بالا اما واقعا این نیست من خودم بندر عباسم بچه ها کوچیکم شهرستان ماهی دو روز مرخصی بیشتر نمیدن حقوق تازه شده ۴۵۰۰ با اضافه کار حتی نمیتونیم خونه بگیریم زن و بچه هامونو بیاریم .واقا ۱۵ میلیونم ارزش دوری از سه تا بچه کوچیک و نداره چه برسه به ۴میلیون
Japan
من همین شرایطو دارم ۲۴۰۰ میگیرم خجالت بکش شرکت نفتی
United Kingdom
اغا لامصباااااا چرا دروغ میگین..تو حتما کارگرشم نبستییییی....میگم پسر عمه من تازه رفته اولین حقوقش ۳تومن بودههههعه....اونم قرار دادی...۱۴روز سرکار و ۱۴روز خونه هست..تازه کلی مزایا هم دارن...والا تو ۲ماه همچین بهش ساخته ک نگووو
Iran, Islamic Republic of
رسمی نیست صحبت رسمی هاست
Iran, Islamic Republic of
اینا اینقدر بیشرم هستن حقوق ۲۵ تا ۵۰ میلیون میگیرن میگن کمه
Iran, Islamic Republic of
بی شرم جد و آبادت
عزیزاله نیک فرجام
Iran, Islamic Republic of
بادرود،ضمن احترام بنده بامدرک دیپلم مکانیک وداشتن ۳۳سال سابقه درسال۸۹بازنشسته شده ام درسال ۵۵حقوق بنده ۱۲۰۰تومان وسال ۵۷ حقوق ۲۲۰۰تومان دریافت میکردم ودرآن سالها این حقوق کفاف زندگی وحتی سالیانه پس اندازنیزداشتیم وباانگیزه هرچه تمام تاپایان خدمت انجام وظیفه نمودیم ولی امروزباحقوق ۶میلیون وداشتن ۲دامادونوه اصلا پس اندازی نمی ماندولی آنچه راکه بایداذعان کرداصولاحقوق کارکنان شاغل نفت نسبت به سایرکارکنان متفاوت است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
مگه خرجی داماد و نوهات رو هم خودتون میدین :(
Iran, Islamic Republic of
گچه ربطی داره آقا توی منطقه کارکردی انواع حقوق داریم ماکه به جایی وصل نیستیم کمتراز همه میگیریم دیگه هرکسی این رامی داند
Iran, Islamic Republic of
خوب ک چی 15 خیلی مگ،،،، کل ارگان ها باید هنین باشه تا بتونن تازه،،،، یه زندگی معمولی انجام بدن،،،،،،،،،
United Kingdom
دیگ درد ملت اینه ک کل ارگان ها نصف اینم نیست..یه پرستار بدبخت اینقد زجر میشکه ۵تومن نمیگیره
میثاق
United States
با سلام
این تحلیلی که بالا 👆 شده برای کارمندهای رسمی هستش نه ما قراردادی ها که اصلا ثبات شغلی نداریم چه برسه این حقوق ها هرچند اگه نیروی عملیاتی یا اقماری باشند حقشونه.
باسپاس
Iran, Islamic Republic of
ثبات شغلی چرا نداری نفت اخراجی نداره مگ اینکه مواد ببری تو یا دزدی کنی
ارکان ثالث حراست نفت
Iran, Islamic Republic of
درست میفرمایید بعضیها بناحق حقوق بالا دریافت میکنن. اما ما که در گرما و سرما جان میکنیم با۵ فرزند حقوقمان
۲۵۰۰ تومان است انهم با حداقل ۱۴ سال سابقه. که تا به حال پیمانکاری هستیم. ای بابا اصلا هیچ عدالتی نیست
Iran, Islamic Republic of
کارکنان رسمی نفت رو میگه نه پیمانکاریها
KSH
Iran, Islamic Republic of
جدی کارمندان رسمی ۱۵ میلیون میگیرن؟
Japan
هفده میلیون رو خودم دیدم
Japan
من دیدم فیششون رو
Iran, Islamic Republic of
یکو پونصد
United Kingdom
نههه..الان بیشتر میگیرن
Iran, Islamic Republic of
با ۱۵ سال سابقه کمتر از ۲۵ میلیون نیست
Denmark
با فوق لیسانس هشت سال سابقه ی رسمی بله.
United Kingdom
😑😑😐😐😐😐😐
هو
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدا به فریاد رهبر ومسولیت نظام جمهوری اسلامی برسد.این همه تبعیض؟!! بین کارمندان و کارکنان کشور؟؟؟؟ من به عنوان یک کارمند دولت در وزارت جهادکشاورزی باسی سال سابقه مدرک لیسانس آخرین دریافتی ۳۵۰۰۰۰۰(سه میلیون وپانصدهزارتومان)؟؟؟؟؟؟!!!!!! چقدر تبعیض؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیز واقعا باعث تاسف است من هم خودم در شبکه بهداشت شاغل هستم ایا واقعا شرکت ملی نفت مال کارکنان و مدیران اون هست ایا اون معلم بدبخت و،،،،،دیگران سهمی نباید از این ثروت ملی داشته باشند خدایی الان مبلغ حقوقا رد خوندم دیونه شدم من و شما پیر شدیم رفت به اندازه دو ماه آقایون حقوق نمی گیریم ایا این عدالت علویه
Iran, Islamic Republic of
همشون کمتراز۱۵ میلیون نمیگیرن اهوازکارمندهای نفت عشقی کارمیکنند متوسط ۲۷ میلیون میگیرن
Iran, Islamic Republic of
من اهوازم مهندس عمران با ۲۰ سال سابقه بیکارم ۷ ماه به ۷ ماه حقوق نمیدادن الانم که بیکارم همسایه های نفتی کارمندن ساعت ۲ خونه هستن با ۱۵ سال ۳۰ میلیون میگیرن وحشتناکه حقوقشون
من با ۲۰ سال سابقه ۴میلیون و ۵۰۰ میگرفتم بعد ۷ ماه ۲ ماه واریزمیکردن
Iran, Islamic Republic of
بله حالا فهمیدید پول نفت فقط هزینه حقوق نفتی های رسمی میشه کی گفته نفت ملی شده سهم ملت صفره اما نزدیکه ملت حقشونو بگیرن و نفت بطور مساوی تقسیم باشه
Iran, Islamic Republic of
با این همه تبعیض دلم برای اون دنیای مسئولین نظام میسوزه
یک نفتی
Iran, Islamic Republic of
کور بشه چشم کسانی که نمیتونند یک نیمچه رفاهی که کارکنان‌نفت دارند ببینند....
اولا بالای ۷۰ در صد کارکنان نفت در مناطق گرمسیر با بدی آب وهوای فوقالعاده کار و زندگی میکنند
کدامیک از حسودان حاًضرند برای یکساعت هم که شده در گرما ۶۰ درجه خوزستان کار کند و خانواده خودش را هم در این منطقه زندگی کنند.....
مایه شرمساری است که بگویم خیل کثیری از اقشار جامعه وجود دارن که از برکت فروش همین نفت و گاز در شهرهایی مثل تهراان با خانواده زندگی میکنند ولی دو ریال حقوق کارکنان نفت شد غصه براشون......
حسین
Iran, Islamic Republic of
هی عمو اگه اینجوریه حق یه عمله باید 50 میلیون باشه چون کارش از تو که نمیدونم زحمت کارت چیه دقیقا بیشتره... در ضمن به جوانهای بیکار ایرانی ماهی 5 تومن بدید نامردند اگه تو گرمای 100 درجه هم کار نکنند... نفت مال همه مردم ایرانه... این مازاد حقوق نفتی ها حق حداقل بگیر هاست که تو جیب اینا مونده.... واااعدالتا
Iran, Islamic Republic of
موافقم من با ماهی پنج میلیون همین کار را حاضرم با جون و دل انجام بدم
هدایی
Iran, Islamic Republic of
بنده افسر فارغ التحصیل از دانشگاه نیرو انتظامی هستم و در مکانی نزدیک محل کار شما در همان گرمای 60 درجه برای ماهی 3میلیون و 600هزار تومان خدمت میکنم.
Iran, Islamic Republic of
سلام ارادت جناب سروان ای ول گفتی این شرکت نفتیا فک میکنن فقط کار خودشون سخته تازه پانزده روز کارن اینا نمیگن
Iran, Islamic Republic of
واقعا
Iran, Islamic Republic of
از اونطرف شماها رشوه و خیلی چیزای دیگه میگیرین اونا رو هم بگو با حقوق جمعا میشه ده میلیون
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
شما گرمای پالایشگاه ها رو با دمای ساختمان نیرو انتظامی یکی میکنید؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
بنده لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه دولتی هستم و چون پدرم بازنشسته ی شرکت نفت بود،بجای ایشان با دادن آزمون استخدام رسمی شدم.از سال 1377 تا الان 21 سال خدمت دارم و در نفت شهر و کرمانشاه خدمت میکنم.دریافتی ام با داشتن 2 فرزند،مبلغ 12 میلیون تومان در ماه می باشد.البته حق مأمورت هم بنابر تعداد روزها مبلغی میدهند.تابستان ها نیز از امکانات رفاهی و تفریحی محمود آباد شمال، یکبار در سال مجانی استفاده میکنم.
Iran, Islamic Republic of
سلام نوش جونت ،،دقیقا به اندازه چهار برابر یه کارمند عادی در ماه حقوق میگیری من نمیدونم مگه سود و درآمد شرکت نفت چرا فقط مال کارکنان خودشه،،،مگه بقیه ملت بوعن
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم قربون صداقتت
Japan
باز خوبه نصفشو لو دادی
Iran, Islamic Republic of
وخوش بحالتون،حقوق چهار ماه ما معلم ها رو یک ماه میگیرید
United Kingdom
خدا پدرتو بیامرزه ک نزدیک ب حقیقت گفتییی....مادر من ۳۰ سال خدمت اموزش و مرورش با عنوان مدیری حقوق الان تازه شده با افزایش حقوق ۵ تومن...بدون هیچ امکان رفاهی 😐😐😐
Denmark
خیلی بیشتر از اینها میگیری.
Iran, Islamic Republic of
نوش‌جون
Iran, Islamic Republic of
سلام درست حرف بزن و بنویس کور بشه یعنی چی درسته سختی شغل داره ولی مزایا هم داره تو فک میکنی اون معلمی که باید بره سر کلاس یا من کارمند سختی نداریم نه اونم همش حدود سه میلیون ،،منصف باش تو نوشتن،،،البته میدونم تو شرکت نفت نیروهای دست پایین زحمت می کشن و حقوقای بالا بالا را مدیران زیر کولر نشین میگیرن
Iran, Islamic Republic of
احسنت درسته من خودم چن سال تو ماهشهر و عسلویه پتروشیمی بصورت قراردادی با مدرک لیسانس مشغول بکار بودم نفرات رسمی شرکت نفت اکثرا کار دفتری و زیر کولر و فقط کارگران ساده در گرما بدون کولر زحمت میکشند که همگی قراردادی و با حقوق ناچیز کار می‌کردند و حتی خود ما فقط برای نظارت به کار هر از گاهی به سایت سرک می‌کشیدیم
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
هی عمو اگه اینجوریه حق یه عمله باید 50 میلیون باشه چون کارش از تو که نمیدونم زحمت کارت چیه دقیقا بیشتره... در ضمن به جوانهای بیکار ایرانی ماهی 5 تومن بدید نامردند اگه تو گرمای 100 درجه هم کار نکنند... نفت مال همه مردم ایرانه... این مازاد حقوق نفتی ها حق حداقل بگیر هاست که تو جیب اینا مونده.... واااعدالتا
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏واقعا چشم حسودا کور زشه انشالله
Japan
حق داری منم اگه فیش حقوقیم ۱۸ میلیون بود زیر کولر لم میدادم همینو میگفتم
Japan
از رو شکم سیری ببین چی گفته ...
Iran, Islamic Republic of
هر حقوقی ک بگیرن حتی نجومی نووووووش جانشون خدا برکتشون رو زیادتر کنه
United Kingdom
من میام😐..شماهم برو جای ما شیفت بده توی بیمارستان...با در معرض صدتا بیماری بودن و سختی کار..بخصوص با این وضع کرونا...
Iran, Islamic Republic of
اگه مشکل اب و هوای خوزستان هست باید برای همه کسانی که در این استان کار می کنند در نظر گرفته بشه. فقط شرکت نفتی ها تو گرمای خوزستان کار می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
آفرین دقیقاً خیلیا دارن دق می‌کنند از حقوق ما نفتی ها سختی هامون که ندیدند فقط چشم باز کردند این حقوق می‌بینند اگه جایی هم متوجه بشوند نفتی هستیم سرکیسمون می‌کنند میگند شما حقوقتون زیاد ما هم سهم داریم ازش واقعا جای تأسف تا کور شود هر آن که نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
بقیه ملت چی مگه نفت سهم شماست
همین روزها ملت حقشونو میگیرن سوراخ موش
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
خوده ما خوزستانیا حاضریم تو گرمای ۶۰ درجه و با این آب و هوا حقوق ۵ میلیونی بگیریم و کار کنیم
Iran, Islamic Republic of
چقدر پول یامفت ادم را بی ادب میکنه
خوبه به ما از این حقوقها نمیدن
چسم رهبر عزیزمون روشن با این عدالت
هادی
Iran, Islamic Republic of
بنده یک کارمند وزارت نفت و شاغل در بخش عملیاتی این شرکت هستم و تا آنجا که به یاد دارم حقوقم با ۱۴ سال سابقه کار هنوز هم به ۸ میلیون هم نرسیده است البته مدرک تحصیلی ام کارسناسی است،لطفا در بیان اخبار حقایق و زحمتهای این قشر را نیز در نظر بگیرید که تمام مدت با جان فشانی در سخت ترین شرایط کار میکنند.
Iran, Islamic Republic of
هادی جان اگه رسمی شرکت نفتی که دارن حقتو میخورن
پیگیر باش حقوقتو کامل بدن
نتیجه پیگیراتم به ما خبر بده نگران حقوقتیم به والله
خیلی بیجا کردید! حقوق ما سال ۹۷ نسبت به ۹۶ فقط ۶ درصد افزایش پیدا کرد.شرم کنید از خدا بترسید. ننگ بر شما
Iran, Islamic Republic of
خون جوانان ما می‌چکد از چنگ تو
مردم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت فقط به پولدارها توجه میکنه نداره وداره شکاف طبقاتی رو به فلک میرسونه
یک کارمند نفت
سلام. این عددها از کجا میاد؟ لطفا گزارش تحلیلی از نفت تهیه کنید با توجه به توانایی میز نفت مطمئنم می تونه اطلاعات دقیقی بده. من سال ۹۲ وارد نفت شدم اونم با فوق لیسانس و وقتی حقوق ۸۰۰ هزار تومن در ماه داشتم تا یه مدت شوکه شدم. حالا که تازه وضع حقوق و مزایای نفت بدتره و هر سال رتبش تو دستگاههای دولتی پایین میاد تا جایی که رتبه ۱۶ و ۱۷ شنیدم. مثال مهمش از تسهیلات ضعیف وام ۵۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد خرید مسکنه که پنج شش ساله تغییر نکرده در حالی که من از دوستانی که تو جاههای مثل وزارت بازرگانی و دانشکده فنی حرفه ای داشتم شنیدم وامشون تو سال ۹۶ چهار و پنج برابر نفت یعنی ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون بوده. تو سال ۹۶ با این ۵۰ ملیون تو تهران فقط حدود ۱۰ تا ۱۵ متر میشد آپارتمان خرید اونم تو جای متوسط و ضعیف تهران حالا که با ۵۰ تومن ۵ مترم نمیشه خرید. نه حقوقش حقوقه نه مزایا و تسهیلاتش چیزی هست. فقط یه بیمارستان و اینا هست که اونم داره آب میره. من که منتظرم فرجی بشه برم از این شرکت رو به زوال
Japan
دروغ زشته... شوهر خاله من ۹۲ رفته فیشش الان ۱۸ میلیونه خجالت داره
Japan
خخخخخخخخ باور کردیم!! خخخخخ
حسام جوادزاده
Iran, Islamic Republic of
بنده بازنشسته نفت هستم با سه فرزند حقوق ماهیانه بنده۴ملیون است!
Iran, Islamic Republic of
خدا بده برکت بسه
Denmark
حتما شما قراردادی استخدام و بازنشست شدی.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا نگیرن حقوقشون باید زیاد باشه چون حق انهاست
Iran, Islamic Republic of
واقعاً تا این تفکرات تبعیض آمیز باشه چه انتظاری از همدیگه داریم
Japan
آره پشت کولر زحمت میکشن ۱۹ میلیون مگه چقده والا
Iran, Islamic Republic of
کدوم حق؟
سلام
ایا حقوق همگی یکسان است؟
ایا حقوق 8-9 میلیونی ناخالص اینجانب با مدرک فوق لیسانس هم 17 میلیون تومان است؟
چرا دروغ می گویید؟؟؟
خدا ازتان نگذرد
کارمند 15 سال سابقه
Japan
برو بابا تا کی درووووغ فیش ها موجوده
Iran, Islamic Republic of
حرف رسمی هاست
Denmark
حتما شما قراردادی هستی که کم میگیری. توی تمامی ارگان ها( شرکت ملی نفت،بانک ملی،وزارت بهداشت و...) قراردادی ها کمترین حقوق و مزایا رو دارن یکسری مزایا رو هم ممکنه بهشون ندن. البته کسی مقصر نیست که توی یه ارگانی قراردادی هستش.
بینام
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به گرانی و کارسخت شرکت نفت این حقوق اصلا بالا نیست و رقمی نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت نزن. یه معلمو 2 تومن میدن صداش درنمیاد اونوقت شما
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیز ای گفتی حقوقای نجومی میگیرن بعد میگن حقشونه معلم بدبخت چی بگه که اعصاب براش نمی مونه و آموزش و پروش کو هتل هاش کو اماکن رایگان تفریحیش کوووو
Denmark
معلم های رسمی و پیمانی حقوق و مزایاشون خیلی خوبه الان سال 99 هستش کسی بالیسانس معلم رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش بشه 4میلیون و نیم حقوق میگیره. درضمن شغل معلمی خیلی آسونه برف میشه تعطیل آلودگی هوا میشه تعطیل، کرونا هم که شد همشون تعطیل شدن و درس نمیدن میگن تدریس تلویزیون رو نگاه کنییو. شغل معلمی آسونه معلم ها مفت خور هستن
Iran, Islamic Republic of
درجامعه ای که حقوق دکترا ومهندسا ازمعلمین بیشتر است آن جامعه هیچ حقوقی نسبت به همدیگر نخواهند داشت زیرا معلم می‌سوزد تا بسازد...... بنده ن مهندسم ن معلم...
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
یه معلم همون دو تومن هم زیادشه
Iran, Islamic Republic of
احمق..از حسادتت میخای بترکی خب توهم عرضه داشته باش معلم شو و پول مفت بگیر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر معلمای بی فکر مرگ بر امیرکا
United Kingdom
پس دیگه چرا بچهاتونو میفرستید مدرسه..خودتون درسشون بدین🥴
Iran, Islamic Republic of
متاسف برای شما که در مورد معلم‌ها اینجوری حرف میزنی! معلم‌ها چه چوب تری به شما فروختن! برو اسمت عوض کن، چون تو بنده خدا نیستی! تو بنده شیطان هستی!!!
Japan
از کار من که دوماه دورم از خانواده تو دمای ۵۰ درجه سختره کارشون گوشتو بوقلمونم نمیخوریم قوت بگیریم حقوق مون هم ۱۷ میلیون نیست انگیزه بگیریم سرمون بالا باشه
United Kingdom
اینم بگید ک نسبت به تمام ارگان های کشور بالاترین حقوق هست
بابک
United Arab Emirates
کوفتشون بشه
سید یعقوب خلف زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام.کجای کار هستین.این حقوقهارو ولش.دزدیهای درمجمو عه های شرکت نفت بیداد میکنه.من یه بازنشسته حراست پخش فراورده های نفتی هستم.دو بار ار مسئولین دزدی گرفتم.بجای اینکه تشویق بشم..هرروز جایم رو عوض میکردن.مسئول داشتیم برای تعمیر ماشینش فاکتور میکرد.رئیس امور مالی بود.یه مسئول دیگه چند سری کولر برای کارکنان خریدن.استعلام خرید مثلایه کولر ۳۴۰ هزار تومانی او جنرال بود.من اینو نصادفی متوجه شدم.وقتی کولر رو تحویل گرفتم تیپ یا شماره کولر با اون کولری که شرکت قراداد بسته بود فرق میکرد.فرقش ۱۵ سال بیش ۴۵۰۰۰تومان بود حساب کنید.سر هرکولر ۴۵ هزارتومان مسئول روابط عمومی ورئیس امور اداری میخوردن.مسئولین پخش اهواز خیلی دزدی کردن.
رشید
Iran, Islamic Republic of
آیا میدونستید مناطق نفت خیز جنوب امسال روزی ۱۵ تا ۲۰ نفر بازنشسته داشته وآیا میدوستید همین مناطق نفت خیز جنوب بدست توانمند نیروهای پیمانکاری و قراردادی اداره میشه قابل توجه.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
سلام اصلا چنین موضوعی صحت ندارد بنده با حدود چهل سال خدمت که اکثرا در مناطق جنوب بوده و اکنون بازنشسته میباشم حدود شش ملیون تومان دریافتی دارم چرا این شایعات نادرست را دامن میزنید کار درستی نمیکنید
مالک
Romania
من خودم کارمندعسلویه هستم ورسمی هستم.اگه جایی این حقوقهارامیدندبه ماهم بگیدبریم.روزنامه ازمعلم هاهست و۱۲ماه سال چندماه فقط تعطیل وکارمندهانفت جنوب تابستان زیرشرجی وگرماودورازخانه ومعلم هازیرکولرگازی
فرزند یک معلم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز همون معلم اگر نبود شما الان تو وزارت نفت جولان نمیدادی که به دریافتی ۲ میلیونیش و تعطیلی تابستون خرده بگیری برو ببین تو کشورهای توسعه یافته درآمد یه معلم چقدره اونا هم نفت دارن و مهندسین نفتشون درآمد پایین تری دارن!!
فرزند ک شرکت نفتی
Iran, Islamic Republic of
چرا توهم زدید؟؟ کجای دنیا و کدوم کشور دقیقاً حقوق شرکت نفتی ها از معلم ها کمتر است، اتفاقا تو کل دنیا سرکت نفتی ها بیشترین میزان حقوق را دارند اونم تو آب و هوای خوب برعکس ایران که بدترین مناطق آب و هوایی هست، درسته اونجا حقوق معلم ها بیشتر از ایرانه ولی هرگز بیشتر از یه مهندس نفت نیست و نخواهد بود
پرستار
Iran, Islamic Republic of
حالا که دارم حساب میکنم میزان تعطیلی معلم ها: سه ماه تابستان+ ۱۵ روز عید+ ۵ روز قبل عید+ روزهای پنج شنبه و جمعه هر ماه+ تعطیلی های رسمی= تقریبا 6 ماه در طول سال کار میکنند که تازه همون 6 ماه هم مفید نیست، از ساعت 8 صبح میرن تا 12 ظهر، بعد زبانشان از همه ی کارمندان دولت درازتر است، همیشه خودشون را با کارمندان دیگر مقایسه می‌کنند و انتظار دارن بدون کار کردن اندازه آنها حقوق بگیرند ......
Iran, Islamic Republic of
تحصیلات در آموزش و پرورش بالاتره کما اینکه خیلی از معلمها در روستاها و مناطق دور افتاده بدون هیچ وسیله یا هزینه ای کار می کنند با حقوق بخور و نمیر
Iran, Islamic Republic of
میگیری یشتر هم میگیری
United States
بدبختیش رو کارمندای عملیاتی تو جنوب میکشن پولش رو کارمندای خیابون جمهوری
دست رو هر جای این مملکت میذاری سردرد میگیری
یاسین
Iran, Islamic Republic of
عالی
محمد
United States
سلام من کارمند رسمی نفت هستم با پنج سال سابقه منطقه عملیاتی تو بدترین آب و هوا در یکی از محرومترین شهرهای ایران کار میکنم و با گازهای ترش وسمی سر وکار دارم ، دریافتی من سه میلیونه فیش حقوقی رو حاظرم به عالم وآدم نشون بدم،
شرکت نفت فقط 120 هزار نیروی رسمی دارد و همین تعداد نیروی قراردادی
،
Japan
خخخخخخخخ
United Kingdom
حق ماموریت ها و مزایای زیادتونم نشون بدین بی زحمت
Iran, Islamic Republic of
ممد جان مابه التفاوت 15 میلون و 3 میلیون رو بعد از اینکه حکم رسمی شدنت اومد یکجا میگیری نگران نباش( فعلا تو پیمانی هستی)
و البته اگه با لیاقت خودت رفتی نوش جونت و اگه با پارتی و.. رفتی بفهم حق الناسه خوردن نداره!!!!
میثم
Iran, Islamic Republic of
سلام
این میانگین حقوقی رو که شما عرض فرمودید مربوط به یک کارمند با سابقه کاری بسیار بالا هست( حداقل ۲۰ سال) ضمنا خیلی از دوستان در شرکت نفت بصورت قراردادی هستن که حقوق آنها نهایتا به ۵ تومان هم نخواهد رسید و خیلی از بندگان خدا نظیر ما با شرکت های خصوصی تحت نظر شرکت نفت هستیم که متاسفانه بدون اهمیت دادن به این قشر علی رغم اینکه در حیطه های خود حرفه ایی هستند به راحتی با اتمام قرارداد برکنار می شوند. لطفا اطلاعات درج شده رو بصورت تکمیلی تر درج فرمایید.

با سپاس و احترام
Romania
عرض فقط برا خود بکار میبرند نه دیگران!(دیگران هیچ وقت عرض نمیکنند)
شاقلی الهی
Iran, Islamic Republic of
الان که با ۱۰میلیون بسختی میشود زندگی کرد ما کمتر از این حرفهایم اونم تقریبآزیر نصف .درود بر تمام زحمتکشان و متخصص ها
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام خوب با این تفاسیر صد رحمت به دوران رضا شاه انگلیس‌ها و روس‌ها و آمریکا کمتر میبردن الان دارم فکر میکنم شک کردم به ایرانی بودن خودم پس سهم ملت چیه فقط نگاه ویا زمان انتخابات فقط رای دادن!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والا من خودم کارمند نفت هستم و از این خبر تعجب کردم چون همچین خبری نیست
جناب وزیر حتی از پرداخت ماده ۱۰ که در برخی وزارت خانه ها اجرایی شد امتناع کردن و چند ساله این موضوع اجرایی نشده
اینقدر اخبار کذب پخش نکنین
Iran, Islamic Republic of
با سلام .چرا شایعه پراکنی می کنید لطفا با کمی تحقیق بیشتر در مورد حقوق کارکنان نفت سخن بگویید من کارمند شرکت نفت وگاز اغاجاری با بیست سال سابقه و مدرک لیسانس هنوز حتی حقوق ناخالصم به نه میلیون هم نمیرسد چه برسد به ۱۷ میلیون . تازه اگر در طول ماه اصافه کاری کمتری داشته باشیم از این هم کمتر میشود . واقعا از حرف شما در تعجبم که ندانسته به قشر زحمتکش شرکت نفت این حقوق های نجومی را نسبت میدهید!!!!!!
Japan
ههههههه باور کردیم!
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا جو میدین من کارمند شرکتم توی مناطق کارمیکنم اونم عملیات هنوز حقوقم به 5 تومن هم نرسیده.
بله آقایونی که توی تهران دارن از بهترین امکانات شرکت استفاده میکنن و برای خودشون بریز و بپاش میکنن، حقوق 15 تومنی میگیرن.
خیلی از تهران نشینها حتی یک دقیقه هم تو عملیات نبودن ولی ما توی اوج گرمای 60 درجه جلوی آفتاب باید بسوزیم تا آقایون حقوق 15 تومنی بگیرن.
لطفا همه رو جمع نبندید.
Romania
احسنت حرف ما هم همینه
Iran, Islamic Republic of
تکبییییییر
مهرداد
United Arab Emirates
سلام
من کارمند رسمی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هستم . چرا آمار و خبر دروغ منتشر میکنید . در مورد حقوق پرسنل شرکت نفت .
Iran, Islamic Republic of
حاظری حقوقت رو با من عوض کنی ۶ ماهه نگرفتم
مهرداد
United Arab Emirates
آخه تا کی دروغ . تا کی آمار دروغ . مملکت رو نابود کردین . مملکت رو ب خاک سیاه نشوندین . من کارمند رسمی با ۸ سال سابقه کار . با حقوق ۵ میلیون . چرا میگین هر کارمند میانگین ۱۵ تا ۱۸ میلیون . واقعا کلمه دروغ گو برا شما کمه و شماها لیاقت کفتار . یا حتی روباه مکار رو دارین .
Japan
فیشا رو میبینن ملت چرا دروغ میگی؟
مهرداد
United Arab Emirates
اگه مدیرها و ریس ها خودشون دزد و رانت خوار هستن . خواهشا پرسنل بد بخت و زحمت کش مخصوصا بخش عملیات رو با حقوق ۵ میلیون با شب کاری و زحمت و گرما و بدبختی مناطق عملیاتی و نبود امکاتات . جزو آمار ۱۵ تا۱۸ میلیون نیارین ک دزدی های خود مسولین لا پوشانی بشه
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده یه نیروی قراردادی شرکت نفت هستم الان که حقوق را بردن بالا من وامثال من که ۴۰۰۰۰ نفر هستم حقوقی حدود۳م می گیریم لطفا بررسی بشه این همه بودجه به جیب چه کسانی مبره
United Kingdom
احتمالا شما همون دیپلمه ها هستین...دیگ دارین در حد لیسانس بقیه ارگان ها میگیرید ک...با مدرک دیپلم الان فقط جاروگری بهت میدن
عباس
Canada
با سلام. اگر برای ادمین محترم مقدور هست سندی رو که نشون میده حقوق پرسنل رسمی و قراردادی چقدر هست رو منتشر کنید؟ رقم شش تریلیون تومن تقسیم بر تعداد بیست و هشت هزار نفر پرسنل رسمی شده. پس حقوق پرسنل قرار دادی که قرارداد مستقیم با شرکت دارند از کجا تامین میشه؟
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
با این دروغا فقط دارین تیشه به ریشه ما کارکنان وزارت نفت می زنید. مطمینم کسانی که این خبرو پخش کردن دنبال هدفی جز تخریب نیستند و همچنین مطمینم تاوان پخش این اکاذیبو یه جایی پس میدین. از جایی که قابل جبران نباشه.
United Arab Emirates
اینم ازنفت ملیییییئیی.....
علی
Iran, Islamic Republic of
واقععا مفت خوریه، تازه اینکه حقوق باهیانشونه، پاداش هم چندین و چند برابر میدن بهشون کاملا تبعیض
احمد
Iran, Islamic Republic of
جای اینکه خواستار کم کردن حقوق بقیه باشید اعتراض کنید تا حقوق شماهارو ببرن بالا
Iran, Islamic Republic of
نوينده لطفا انصاف رو رعايت كن.
Iran, Islamic Republic of
تککیییییییییرررر
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
پول باد آورده اقازادگان نفتی نهایت در جیب پزشکان میرود چون همه یا بیماران جسمی یا روحی اند بیمه ملت فقیر آه میکشند
حسین
امیدوارم هرکی این پول میگره خرج دوا دکتر کنه چون این پول باید بین مردم تقسیم بشه نه یک عده مفت خوربخورن
پردیس
Iran, Islamic Republic of
اینجوری نگو هرکی به هرجا رسیده براش تلاش کرده بیخودی تو این زمونه پولدار نمیشی دوست عزیز
امير
United States
بنده كارمند پيمانكاريه وزارت نفت هستم كاش حقوق و مزاياي ما هم مثل كاركنان رسمي بشود بنده فعلا چارونيم دريافتيم هست با ١٢٠ ساعت
.......
Iran, Islamic Republic of
خوشبحالشون
Iran, Islamic Republic of
چرا اینهمه تبعیض وبیعدالتی بین کارکنان کشور در وزارتخانه های مختلف است. باید بین همگان عدالت باشد. تبعیض در زمان حکوت عثمان کار دست وی داد واو را کشتند ومردم رو به سوی حضرت علی آوردند. تبعیض عاقبت خوبی نخواهد داشت.
غلام کاظمی
Iran, Islamic Republic of
من با ۲۰سال سابقه ۶میلیون میگیرم در صورتی که نیروی پیمانکر ما ۸ تومن میگیره
Japan
همدیگه رو هم لو میدن هههه
احمدی
Iran, Islamic Republic of
معلم با۱۵سال از بازنشستگی با گروه ۱۵ گڋشته(۳۱۰۰ت همسر او با۲۰ سال بازنشسته ۸۳ (۶۷۰۰ت حودتان قضاوت کنید ./.
Denmark
شغل معلمی آسونه. بعدش توی شهرداری تهران و شهرداری مشهد کسایی رو داریم که با لیسانس از دانشگاه های تهران،شهید بهشتی،تربیت مدرس، و حکیم فردوسی مشهد هستن. رسمی هستن اما حقوقشون به رسمی های آموزش و پرورش نمیرسه. طرف معلمه با لسانس رسمی از دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان قبول شدن که خیلی ساده هستش اما دانشگاه تهدان اینطوری نیست باید خیلی خیلی خیلی زحمت بکشی. یارو که تو شهرداری تهران با لیسانس از دانشگاه تهران رسمی هستش از اونی که توی وزارت آموزش پرورش لیسانس داره از دانشگاه فرهنگیان رسمیه کمتر حقوق و مزایا میگیره. توی شهرداری تهران ما آدمهای خیلی خیلی با سوادی داریم با تحصیلات دانشگاهی از دانشگاه های(تهران و شهید بهشتی) رسمی هستن اما حقوقشون از رسمی های وزارت آموزش و پرورش کمتره. حقوق معلم ها خیلی خیلی زیاده و شغلشون راحت.
کارمند بیچاره
United Arab Emirates
خیلی گزارش مسخره و بی منطقی بود.
اینجانب کارمند وزارت در معاونت پتروشیمی با سیزده سال سابقه کاری،شاغل در خوزستان،در ابتدای اسفند 98،هنوز حقوقم به 8ملیون هم نرسیده،
خواهشا اینقدر مطالب بی پایه نشر ندین.
البته مدیرعامل مفتخور ما،دریافتی بالای 150 ملیون دارن و این ارقام که شما اینجا فرمودین در حد شاید یه آیتم راننده شخصیش باشه.
شاد باشین
Iran, Islamic Republic of
چرا آمار غلط میدید فیش حقوقی رو منتشرکنید
میلاد
Iran, Islamic Republic of
ی مشت حسودبیسواد
Maryam
Germany
با سلام ،
اگه امکانش هست کمی بیشتر راجب بخش های مختلف برای مدارک تحصیلی متفاوت اطلاعات در اختیار کاربران قرار دهید (همراه با حقوق حدودی یا دقیق انها)
ممنون.
بازنشسته شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
این شخصی که مدعی است میانگین حقوق بازنشستگان شرکت نفت 15ملیون است بنابراین بسیاری از همکاران مبالغ هنگفتی طلبکار خواهند بود .آخه 90دصدمون از این مبالغ خیلی دوریم
Iran, Islamic Republic of
خیلیها هستندنظامی مدت سی سال سرمرزهاخدمت کرده که زمان شاغل چه بازنشسته هنوزبه ۵میلیون نرسیده باشراخیلیسخت
محمد
Iran, Islamic Republic of
واقعا ناعدالتیه بعضی از شرکت نفتیها تصور میکنند نفت و گاز ارثیه اونهاست,در صورتیکه انصافا بایستی همه کارمندهای دولت تقریبا توی یک رنج حقوق بگیرند(البته طبیعتا تفاوتهایی هم برای سختی کار و مدارک تحصیلی میبایست مد نطر قرار بگیره اما نه اینقدر فاحش!!! در ضمن در مناطق گرم جنوب و بد اب و هوا هم سایر کارمندان دولت با سختی کار مشابه و یا بیشتر و با حقوق و مزایای بمراتب پایین تر در حال خدمتند!!!)
استعلام
Iran, Islamic Republic of
اخر معلوم شد تعداد کارکنان نفت چند نفر است
کارمندان رسمی
کارگران رسمی
کارمندان پیمانی
کارمندان قرارداد مدت معین
کارمندان قرارداد مدت موقت
کارگران پیمانکاری
کارگران حجمی کارگران روز مزد
کارکنان پروژه ای
مسعود
Singapore
طرف صحبتم با اون احمقی هست که این مطلب رو برای دلخوشی سردبیر مزخرفش نوشته.احمق دنبال چی هستید؟ اینکه آشغالهایی مثل شما این صنعت رو به لجن بکشونید که نابود کردید و میکنید.....مزخرف من کارمند همین نفتم که توی اشغال کله بدون هیچ مطالعه ای حرف مفت زدی و میزنی...28 سال سابقه دارم و رییس یه قسمت هم هستم .داری مدرک فوق لیسانسم و میدونم احمق هایی مثل تو حتی درک درستی از زندگی روزمرگی خودشون ندارند چه برسه که بخواهند در مورد تخصص و توانایی مهندسین این صنعت اظهار نظر کنند.توی بچه ننه میدونی دو هفته با آتش و فلز کار کردن و دور از خانواده یعنی چی؟ میدونی وقتی بچه ات مریض بشه و تو نتونی کاری بکنی یعنی چه؟ میدونی یه زن توی یه شهر بی در و پیکر بچه ها رو بزرگ بکنه که از نظر تربیتی هم سالم و برای جامعه مفت باشند یعنی چی؟ تو اینقدر احمقی که لیاقت هم کلامی نداری.این حقوقی که غلط اضافی کردی به بابا میدند و اگر میدند کجاست که ما نمی بینیم.بر قبر پدر هر چی آدم دروغگو هست لعنت....به مادرت بگو شیرش رو حلالت کنه و افتخار کنه که چنین احمقی رو تحویل جامعه داده
مجید
Iran, Islamic Republic of
اول که این میانگین حقوق به هیچ عنوان صحیح نیست.
بنده با مدرک کارشناسی ارشد در نقطه صفر مرزی در استان خوزستان با ۸ ساعت اضافه کاری( که شبانه روز باید در محل کار حضور داشته باشم) حدود ۸ میگیرم .
در ثانی اگه به دلار همین عدد رو حساب کنی
میشه 1000$ که رقم آنچنانی نیست.
مشکل اقتصاد کشور اختلاس و حیف و میل کردن
هست.
ن اینکه حقوق چند میلیونی به کارکنان نفت که زندگی و خانواده آن فدا شده اند .
امید
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا بحث هر ارگانی میشه کارمندای اموزش پرورش سریعا میخوان حقشون رو تو سایتا بگیرن.اولا که کارمند رسمی اموزش پرورش با سابقه ده سال الان کمتر پنج میلیون پونصد نمیگیره و من کارمند نفت سابقه هشت ساله رسمی حقوقم حدود سه و دویست تا پونصده.بعدش شرکت نفت پونزده درصد رسمی هستن بقیه پیمانکار پیمانی قراردادی یا در استخدام نفت هستند با حقوق بسیار پایین و زحمت فراوان.الان حفاری یا بانک یا صنایع فولاد یا دادگستری یا گمرک و خیلی کارمندا هستن و همگی زحمت کش حدود شش تا هفت میلیون با سابقه ده ساله میگیرن.رسمی نفت هم بعد بیست سال زحمت و مشقت زیاد حدود نه تا ده تومن با اضافه کار میگیرن.شما میزان کار و شرایط کار یک معلم که سالی شش ماه اونم روزی پنج ساعت کار میکنه رو نباید با هیچ ارگانی مقایسه کنید چون حجم کار بسیار پایین و شرایط مطلوبتری دارن.برای اثبات تک تک حرفام سند دارم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
سلام اینا همه به کنار اگه بدونید که حقوق کارکنان نفت به دلار برق از سرتون میپره بله عزیزان حقوق اونا به دلار اونم دلار ۴۲۰۰ بعد هر معموریت بهشون نقدا پرداخت میشه که میارن داخل بازار ازاد میفروشن به قیمت روز حالا ببین چقدر میشه
sadan
Iran, Islamic Republic of
:| اول خودت یدور کامنتتو بخون ببین خودت باورت میشه
یھ نفر
Iran, Islamic Republic of
با سلام الان فامیل ما کارمند بازنشسته شرکت نفتھ ماهی ھشت میلیون حقوق میگیرھ با اضافه اینکه ھردو سال چهار میلیون بهش میدن که برھ سفر بعد اگھ دکتر برھ ھرچقدر ھزینش باشھ میدن بھ جز دندونپزشکی کھ فقط نصفشو میدن حالا اگھ فامیلای نزدیکشون مریص بشھ دفتر چه خودشون و میدن تا پزشک نسخشو تو اون بنویسھ تا ھزینھ دارو رو از شرکت نفت بگیرن ، ماهی پانصد ھزارتومان فقط برا پول اسخررفتن بھش میدن،الانم بھش 80 میلیون وام میدن
Iran, Islamic Republic of
اینا نصفه امکاناتی که دارنم نمیشه من فیشای کرمندای رسمیشون رو دیدم ۱۶ به بالا همه
بی نام
United Arab Emirates
عدالتی وجود نداره منه ماما باید سی روز ماهو شیفت میدادم تو سخت ترین شرایط و بخش شلوغ تا صب بدو بدو و خیلی وقتا شامو ساعت ۵ صب وقت میکردیم بخوریم ،ده شب کشیک سخت توماه و بقیشم شیفت عصر و صب مرخصی کم واسه ماهی دو میلیون بحث حسادت نیس بحث تبعیض ...درسای خیلی سخت و شیفت سخت و استرس جون مریض واقعا چرا بعد طرحم که انداختنمون بیرون و استخدامیم که نداریم ینی اون همه تلاش هیچ شد ...نا امیدم از این همه تلاش و زجر بیهوده تا کی دنبال کار بدوام
الهام
Iran, Islamic Republic of
سلام. بنده همسرم کارمند رسمی شرکت نفت هست. همسر بنده تا به این ساعت و این تاریخ همچین حقوقی دریافت نکردن. (شاید با سابقه های بالاتر این حقوق دریافت کنند ولی شرایط سخت و طاقت فرسای آب و هوا رو دوستان مد نظر داشته باشن)
سعید
Iran, Islamic Republic of
من کارگر نفتی ام.لیسانسه..اوضاعم خرابه..عزیزان نفت کجا بود..اینقد اوزاع خرابه.ن خبری از حقوق های قبل نیست خبری از غذاهای قبل نیست.چند وقته غذای ما شده کنسرو ماهی..گذشت..بخدا حقوق یک ماهم شد یه گوشی متوسط ۴و خرده ایی..فقط دنبال اینم ب اندازه ی مغازه پول جم کنم و بدرود گرما و شرجی ودوری و مریضی..معلمان گرانقدر هم ۱ماه قبل عید نمیره ۱ماه بعد نمیاد .خرداد و ک هیچ.۳ ماه تابستونو واوایل پاییز هم هیچ .جمعه ها و مراسمات و راهپیمایی.و سطح سواد بعضیشون و کتکاریاشون بعد افزایش ۲ملیونی حقوقشون در امسال ..بعد میگه شرکت نفت..عکس پاهام ک چار بار پوست انداخته تو کفش از شرجی رو گوشیمه کسی خواست بگه بفرستنم تا ببینه.ولی سرطان پوست نیست ی چیزعادی برانفتی ها ک جنوبن.برا قراردادیا..
امیر
Iran, Islamic Republic of
نفتی ها بندگان خدا همیشه در عذاب هستن.خودم 2 تا عمو دارم همیشه از کمی حقوق می نالن .هر دو هم بالای شهر خانه ویلایی دارن.استخر و سفر و درمان و غذا و ...... هم مجانیه.هر روز به حالشون گریه می کنم.موقع قیانه گرفتن هم که میشه می گن حقوق تو به اندازه دنگ و فنگ 5 روز اول عید 2 تا بچه هامون هم نمی شه.آخییییییییییییییییییییییی.ما مفت خور ها هم در سایه از صبح تا شب دنبال ماشین آلات سنگین می دویم برا ماهی 4 تومن.چه قدر ما بی رحمیم آخه
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام...
کاری به اداری ها ندارم... ولی من یه کارمند عملیاتی نفت هستم... با، 10 سال سابقه دریافتی من 3 میلیونه... منظورم خالص حقوقه... نزدیک یک میلیون حق بازنشستگی و... کم می شه... سه میلیون که نه سی میلیون هم به من بدن باز کمه اگر گفتید چرا...
1. خطر انفجار
2.خطر سقوط از ارتقاع
3.خطر رادیوگرافی
4.خطر کار با مواد نفتی که سرطان زاست
5.خطر اشتباه سهوی در حین کار که اگر منجر به اسیب به تاسیسات یا نفرات شود منجر به اخراج می شود...
و...
حالا سوال من اینست که کدوم شغل هست که اینقدر خطر دارد...
نکنه می خواید بگید معلمی... که با دوتا گچ و خودکار سروکار دارد
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من برادرم شرکت نفتی است . خیلی شرایط کاری سختی دارن ،بویایی شون رو از دست دادن. خیلی از گازها وارد خونشون شده، در هوای ۵۴ درجه کار میکنن، 14 روز وسط دریا هستند و از خانوادشون دور هستند. مشکلات خانوادگی زیادی با همسر براشون ایجاد میشه . بچه هاشون یتیم بزرگ میشن چون پدر 14 روز روی سکو وسط دریاست.
Iran, Islamic Republic of
نظامی در مرزها خدمت میکنه بچش یتیم بزرگ نمیشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام من کارمند شرکت نفت هستم با ماهی 40 تومن ولی به کسی ربط نداره اون موقع که شما توی کوچه ها ول بودین ما یکسره داشتیم درس میخوندیم
Iran, Islamic Republic of
خوب چرا ترش میکنی اونقدر بخورکه بترکی به کسی هم ربطی نداره اصلا
Iran, Islamic Republic of
خفه خون بگیر ملت حقشونو از حلقومتون بیرون میکشن
Iran, Islamic Republic of
والا من هم همیشه شاگرد اول بودم و درس خوندم ولی مثل شما خوش شانس نبودم
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت وواااای ما ارزو نان داریم خدا بیشتر بهت بده
Iran, Islamic Republic of
آفرین داداش منم مهندس حفار چاه نفته واقعا سخته پونزده روز توی شرایط سخت روی دکل توی هوای بسیار گرم با شرایط سخت درس خوند با نداری الانم حقشه خدا بیشتر بهش بده
عرفان
Ukraine
بعضیا خیلی احمق هستن که فکر میکنن این پولا برای مهندسین شرکت نفت پولیه..این نخبه ها اگر اینجا هم نبودن،خارج از کشور ماهانه حداقل دویست میلیون تومان درامد داشتند،چهل‌ پنجاه میلیون برای مهندسین نخبه ی شرکت نفت پولی نیست ..این مردم فکر میکنن مهندسین شرکت نفت ادمای عادی هستن،نخیر فارغ التحصیلان بسیار نخبه ی دانشگاهای برتر کشور هستن،نوووووووش جونش هرچی میگیره چون زحمت کشیده...
Iran, Islamic Republic of
ما هم خیلی درس خوندیم مفت خور
ما می شویم
Iran, Islamic Republic of
پول مفت آدم رو خدا میکنه منم و هیچکس نیست یه خرده از مسند خدایی بیا پایین زیر دستاتم ببین
Iran, Islamic Republic of
فقط شما درس خوندی مگه
سینا23
South Africa
یه رییس دستگاه توی شرکت نفت هر ماه چقدر حقوق می گیره؟؟؟؟؟؟
فرزند یک بازنشسته نفت
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر دروغ میگین؟ یا شایدم حق کارمندا رو میخورین و ما خبر نداریم. پدر من تو سخت ترین شرایط کار میکرد و خیلی وقتا ماموریت میرفت چند ماه ازمون دور بود با اضافه کار و... الان بعد از چند سال بازنشستگی حقوقمون ۵ تومنه (۳۸ سال سابقه) آخرم به خاطر همون مواد سمی و ابتلا به سرطان فوت کرد. خیلی از همکاراشم مریض شدن. قابل توجه بعضیا که میگن کارمندی شرکت نفت رو میخوان مریضی و سختیشم باید بخواین. پسرعموی خودم یک سال نتونست دوام بیاره اومد بیرون اونم از پالایشگاه آبادان.
Iran, Islamic Republic of
ای عزیزان به این حرفهای مفت کار در ست نمیشه . در حرفهایتان خدا را در نطر داشته باشید ؟؟ در ضمن معلم یا نفتی فرزندان این کشور نیستند مگه بچه تو معلم کارمند این وزارت خانه نیست ویا تو ای عزیز شرکت نفتی بچه تو معلم یا دبیر یا استاد دانشگاه این کشور نیست ‌ چرا به هم تهمت می زنید مخصوصا به توی معلم که شغل تو شغل انبیاست وبایستی در حرف زدن دقت بیشتری داشته باشی . پس انسان باش و انسان بمیر ؟
Iran, Islamic Republic of
۵ تومن به خانواده متوفی بدم نیس
به پدر من که بازنشسته تامین اجتماعیه کمتر از ۲ تومن میدن
PN
Romania
خودتون میگین میانگین پس این حقوق میانگین حقوق آقایون مدیر و کارمندان هست!!!
عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان.ببخشید حقوق شخصی که تو آزمون پالایشگاه نفت قبول شده در بدو ورود به شرکت چقدره با قرارداد مدت موقت؟من تازه قبول شده ام خواستم نظر بزرگواران شرکت نفت و بپرسم ببینم آیا ارزش کار کردن دارع؟
غلام علی مکتبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام / اگر اطلاع رسانی کافی در مورد مشقت کاری پرسنل نفت می شد این عزیزان اینگونه نمی نوشتند.از فردی که در گرمای 55در جه روی سکوی نفتی کار می کند وچندین روز فقط لوله های بلند جلو چشمش است واب یا در پتروشیمی ها که تماما مخازن تحت فشر و دستگاه های دوار که سالانه چندین نقص عضو دارند یا اتاق های کنترول که همیشه استرس در انجا هست یا در معرض کازها و محصولات سمی که تولید می کنند یا پالایشگاه ها که خطرات گازهای سمی و خطر اتش سوزی قراز دارند . در خاتمه بودند افرادی که امدند و دوام نیاوردند .
راد
Iran, Islamic Republic of
سلام بنظر می رسد دوست عزیزی که این مطلب رو تهیه کرده هیچگونه آشنایی با شرایط کارکنان نفت نداره، و متاسفانه این شرایط رویایی که از کارکنان نفت ترسیم شده به هیچ وجه با واقعیت منطبق نیست،
بعنوان نمونه خود بنده با 11سال سابقه کار و مدرک لیسانس مدیریت حداکتر حقوق ماهیانه ام به 6میلیون تومان نمی رسه، امیدوارم این تصویر اشتباه واقعا یک روزی اصلاح بشه
(((فیش حقوقی هم موجوده))
مهران - امیدیه
Iran, Islamic Republic of
با توجه به نرخ تورم ارزش مبلغ دریافتی بازنشستگان نفت در سال 1399 بیست و پنج برابر کمتر از دریافتی بازنشستگان سال 1396شده است این به آن معنیست فعلاپرداخت وجه نقد به ضرر بازنشستگان است ضرورت دارد برای ممانعت از ضرر و زیان بیشتر کارکنان شریف و مظلوم نفت به جای پول به آنها ملک واگذار شود یا چنین انتخابی برایشان در نظر گرفته شود.
1399/08/06
کارمند
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک شرکت نفتی اعلام میکنم بخدا قسم شرکت نفت پر مفت خور بی خاصیت هست که اتفاقا همگی توی تهران جمع هستند. و تمامی مزایا را براخودش.ون جمع کردند. لعنت بر پدر و مادر کسی که وزات نفت و دفتر شرکت های نفتی برد تهران.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
با چند تا استدلال مسخره یک نتیجه مسخره حاصل میشه! من کارمند رسمی با 32 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس در منطقه عملیاتی با افزایشات سال 99 حدود 10 میلیون تومان حقوق می گیرم. لطفا حقوق چند تا مدیر غیر نفتی مثل نماینده های مجلس که وارد نفت شده اند و بدون حساب و کتاب حقوق می گیرند را به کل کارکنان زحمت کش نفت تعمیم ندهید.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه عزیزان
من واقعا به همه اقشار ارادت دارم ولی معلم ها جایگاه رفیعی دارند واقعا حقوق معلمین کمه وباید به وضعیت انها رسیدگی بشه که البته امسال یه مقدار بهتر شده ولی باور کنید این تحلیل بالا کاملا اشتباه است و مثال تحلیل مرغ ملانصرالدینه واقعا من حاضرم از حقوقم کم بشه و به معلمین اضافه بشه چون پیشرفت جامعه در گروی کار خوب معلمینه و از همکاران نفتی خواهش میکنم توی نوشته هاشون جانب احترام معلمین رو رعایت کنن بنده به نوبه خودم از همه فرهنگیان و خانواده هاشون عذرخواهی میکنم اگه بهشون توهینی شده کاری که معلمین انجام میدن واقعا ارزشمنده و قرار نیست تمام وقت کار کنن
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
هر چقد میگیریم به کسی ربطی نداره .
عاشق درس
Iran, Islamic Republic of
حقوق مهندسی پتروشیمی چقدره
milad
Iran, Islamic Republic of
سلام.خسته نباشید.والا بنده فیش حقوقی یک حسابدار شرکت نفت رو دیدم . سال 96 حقوقش15 میلیون بود.هرکی رو میپرسم میگه حقوق کارمندای شرکت نفت بالای ده میلیونه.تعجب میکنم اینجا خیلیا گفتن حقوقشونو که خیلی کم بودش.مثلا بگین اینقدره ازتون میبریم؟نه عزیز من نوش جونت.ولی میگیم چرا اینقدر اختلاف و تبعیض.مگه نفت فقط برای کارمندای شرکت نفته؟
نازکی
Iran, Islamic Republic of
به قول قدیمی ها صدای دهل از دور خوشه دوست دارم یه اورهال بیایی یک روز در گرمای تابستان با بوی گس گوگرد وانواع گازهای سمی و آلودگی صوتی صدها موتور جوش کمرسورهای هوای صیار بزرگ فقط بایستی تماشا کنی فکر نمیکنم ده دقیقه بتوانید تحمل کنید البته مثال معروف کارکردن خر و خوردن یابو هست در اوج کار سری به کارمندان دفتری که حداقل دو برابر کارگران بیچاره در صحنه اورهال حقوق و دستمزد میگیرن بزنید کاملا حق باشماست
دانشجوی نفتی
Iran, Islamic Republic of
این حقوق ها خنده داره، حقوقای دانشگاه نفت رو چک کنید، ماهی 35 ملیون، 50 ملیون، ....
Iran, Islamic Republic of
ادمی که اصلا فعال نیست واقعا مفت خوره میبنم حقوق بالا میگیره ...نمیدونم چرا اینقدر حتی بین کارمندا و غیر رسمی شرکت نفت با بقیه اینقدر متفاوته
محمدخدابخشی غلامعلی
Iran, Islamic Republic of
3/4کارکنان نفت وانرژی وپتروشیمی ساکن تهران هستند...مرجان شیخ الاسلامی چه ازنفت میفهمیدکه باسفارش استخدام وسپس اختلاس وعزم کانادانمود.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید.
عنوان: متعادل سازی حقوق کارکنان رسمی وزارت نفت و استخدام نیروی دولتی از طریق درآمد حاصله
خواهش میکنم مطالب این نامه را به عنوان یک طرح اقتصادی به رییس جمهور آینده که احتمالا جناب آقای ریسی می باشد برسانید. از کار کنان این رسانه که دارای ضریب نفوذ بالاتری نسبت به افراد معمولی جامعه دارند تقاضا دارم این طرح را به رییس جمهور آینده بدهند.
حوضه¬ی فعالیت اینجانب برق قدرت می باشد و در شرکت های برق منطقه ای، پالایشگاه، خاتم الانبیائ پدافند هوایی ارتش و ... سابقه ی فعالیت دارم.
متاسفانه نیروهای رسمی نفتی در پالایشگاه و پتروشیمی حقوقی 3 تا 6 برابر نیروهای شرکت¬های دولتی و وابسته دولتی دیگر می¬گیرند.
من با داشتن کارشناسی ارشد و تجربه ی کاری در ارگان های مختلف صنعتی به وضوح دیده ام که این حقوق زیاد به خاطر تخصص بالاتر نیست. برای مثال در زمینه ی برق کارهای برق منطقه ای چند مرتبه از کارهای برقی سایر ارگانها بالاتر و سخت تر است. من قطعا با توجه به سوابقی که دارم میگویم که در زمینه برق کارهای انجام گرفته در برق منطقه ای به مراتب سخت تر از پالایشگاه است. و این تبعیض حقوقی به خاطر تخصص نیست.
خودتان می دانید انسانها در زمانهای گذشته شرایط زندگی سختی داشتند پس انسان از لحاظ بدنی این مقاومت را دارد. اما تبعیض روح آدم را می آزارد و انسان را متلاشی می¬کند. متاسفانه نماد تبعیض حقوقی مهندسان و کارکنان نفتی هستند.
با توجه به حقوق بالای افراد رسمی نفتی که به طور متوسط 5 برابر مهندسان سایر ارگان هاست می توان یک طرح ارایه کرد که حقوق افراد نفتی از بازنشستگان نفتی تا کارکنان فعلی اگر حقوقشان نصف یا ثلث بشود می توان افراد تازه نفس را به صنعت تزریق کرد و کار ایجاد کرد. البته این یه طرح خارق العاده نیست که شما از آن اطلاع نداشته باشید، ولی بینهایت ساده و تاثیر گذار و عملیاتی است.
من خواهش میکنم حقوق افراد رسمی نفتی را به شدت تعدیل کنید و نمیگویم مانند حضرت علی باشید و عطف به ماسبق کنید و هرآنچه در گذشته گرفته اند از آن ها پس بگیرید.
خواهش میکنم این فریب را نخورید که رسمی نفتی ها بگویند مثلا ما مهندسان درجه یک هستیم. من با تجربه ای که در خیلی از ارگان ها دارم در زمینه برق قاطعانه میگویم که مهندسان برق منطقه ای و بتانیر خیلی از افراد پالایشگاه نفت سطح کاری بالاتری دارند.
با این طرح می توان شاید خیلی و خیلی بیشتر از 100 هزار نفر جدید را استخدام کرد که برای کنترل و خنثی کردن احتمالی اعتصابات و ... نفتی ها این افراد را استخدام همان پالایشگاه نفت بکنید که هم کار آنها راحت تر شود و هم نتوانند اعتراض کنند.
با توجه به آمار مرکز ایران در سال 97 کارکنان وزارت نفت 112 هزار نفر هستند که این آمار شامل بازنشستگان نمی شود و قطعا تعداد بازنشستگان در همین حدود یا بیشتر از اینهاست.
لذا خواهش میکنم این طرح را جدی بگیرید جدی بگیرید جدی بگیرید و عمل کنید.
مطمئن باشید این یک گام عالی برای تحول اقتصادیست.
یا خدا میشه از زالوهای اقتصاد ایران کند و به جیب مهندسان جویای کار ریخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میدونستی متوسط درآمد کارکنان وزارت نفت تو سال 97 برابر 17 میلیون تومن بوده
وزارت نفت 65 هزار کارکن رسمی داره
متوسطش 17 بوده
اگه دولت حقوق نفتی ها رو نصف یا ثلث کنه میتونه 100 هزار نفر دیگه رو استخدام کنه از راه این درآمد
کل جامعه مهندسی و ما تحول پیدا میکنه
کاش که این طرح یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری بود
در حالی که کار کارکنان برق منطقه ای و شرکت های تکنسینی وابسته شون مثلا در اراک بتانیر خیلی سخت تره ولی اونا نصف نفتی ها هم نمی گیرن
با طرح تعدیل حقوق نفتی ها هم تبعیض که نابود کننده روح مردمه از بین میره هم 100 هزار نفر میتونن بدون هیچ هزینه ای استخدام بشن
به این میگن یه طرح عالی
کاش میشد
مهندسان جهاد کشاورزی یک پنجم نفتی ها هم نمیگیرن
کل جامعه مهندسی یه طرف این زالو های اقتصادی یه طرف
تبعیضه که قلب آدمو درد میاره مگرنه انسان از لحاظ فیزیکی میتونه مثل قدیم فقط شب عید ئپولو بخوره
میتونی صحت این ارقام رو تو خبرگزاری مشرق نیوز که اصولگراست تحت عنوان عجایبی از شرکت نفت ملی ایران سرچ کنید
البته من به شخصه از خدامه که نفتی بشم و منظورم شخصی نیست
گام های لازم برای اینکار:
1- استخدام 100 هزار نفر جدید
2- برای جلوگیری از اعتراضات نفتی ها این افراد برای چند ماه به صورت کار آموز در خود پالایشگاه ها کار کنند تا هم کار یاد بگیرند و هم کارکنان رسمی نفتی به این نتیجه برسند که فرد جایگزین آموزش دیده جای آنها وجود دارد
3- اگر رسمی نفتی ها اعتراض کردند و خواستند از پالایشگاه ها ی داخلی در بیایند و به کشورهای رقیب منطقه ای برونند حقوقهای نجومی و غیر منصفانه ی گذشته آنها مطالبه شود یعنی حداقل نصف حقوقی که تا به حال از جیب بیت المال خورده اند حضرت علی وار گرفته شود. و همچنین مقدار قابل توجهی جریمه به عنوان جریمه ی کار آموزی و حرفه ای شدن از آنها گرفته شود.
4- بعد از آرام شدن ماجرا می توان بخشی از 100 هزار نفر را به جاهای دیگر دولت تزریق کرد.

تبعیضه که قلب آدمو درد میاره مگرنه انسان از لحاظ فیزیکی میتونه مثل قدیم فقط شب عید پلو بخوره
قطعا باید بت بزرگ این تبعیض از بین بره
انشاله از رییس جمهور مطالبه بشه تا با ارایه لایحه به مجلس حقوق نفتی ها متعادل بشه
با انگیزه دادن به مردم با روش متعادل سازی میشه کوه رو جابه جا کرد
ما همه سربازای کشوریم چه برق باختری چه شرکت توزیع و .... مارو دور نندازید
اگه یه رسمی نفتی با این طرح ناراحت میشه کل ملت ایران شاد میشن
65 هزار نفر ناراحت شن
200 هزار نفر خوشحال
یک ملت امیدوار
انشاله
گرچه فقط یک آرزوست
جالبه که قراردادی های نفتی ها و برق منطقه ای ها و توزیع ها و ... در یک رنج حقوقی اند
یک مهندس با مدرک کارشناسی ارشد در برق منطقه ای نزدیک به زمان بازنشستگی در سال 99 نزدیک به 12 میلیون حقوق میگیره
در حالی که یک فرد با سمت مهندسی و بدون مدرک مهندسی که به صورت رسمی نفتی استخدام شده و هنوز در حال کاره بین 20 تا 30 میلیون حقوق میگیره
در حالی که برق منطقه ای از لحاظ ولتاژی خیلی بالاتره و کارش خیلی تخصصی تر و سخت تره
جالب نیست
متعادل سازی حقوق رسمی نفتی ها
وحید
Iran, Islamic Republic of
عالی بود جناب باید قدرت نفت رو کاست
نفتی
Iran, Islamic Republic of
شما یه مشت چرت و پرت نوشتی به خیال خودت خوب نوشتی . ولی از نوشته هات مشخص است تا به حال اصلا جنوب ایران سفر نکرده ای . بسیار سفر باید تا پخته شود خامی ....
حقوق نفتی ها یک رویایی است که نه خود دیده اند و نه دیگران! داخش خودشون رو کشته بیرونش مردم رو
Iran, Islamic Republic of
حقوق چهارتا مدیر مفت خوررو با کل کارکنان نفت مقایسه میکنی ؟ هر چند معلمین همین حقوق هم زیادشونه یه مشت بیسواد
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
به نظرم به هرکس باید به اندازه تلاش و زحماتی که میکشد و به اندازه ای که خسته و کوفته میشود پول و حقوق داد و ای کاش یه دستگاهی بود بنام، زحمت سنج، تا روشن بشه به کی چقدر پول برسه اونوقت هیچ کس اعتراض نمی‌کرد و کار به دعوا و فحاشی نمی‌رسید ،...
Iran, Islamic Republic of
واقعا که دستمریزاد همه جور حرف و حدیث از همه کس گفته میشه در مورد حقوق نفت اما یکبار هم از کارکنان بدنه شرکت نفت که بار کاری رو دوش این افراد هست نمی‌خواهند با مدرک مستند وفیش به مردم بگن اصلا چقدر حقوق میگیرین که چشم بعضی از حدقه بیرون زده؟!!! بنده کارمند نفت با 26 سال خدمت و مدرک تحصیلی فوق دیپلم فقط دومیلیون و 900 پایه دریافتی دارم و خدا گواه است که حتی دریافتی من به 5میلیون هم نمی‌رسد!! چطور است که میانگین حقوق ما را 15میلیون نوشتید!!!!! اندکی تامل سپس بسیار شرم بفرمایید. اون دنیا جواب باید بدهند ایشان. البته اگه اعتقاد دارند!!!!
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام . بنده فارغ التحصیل ارشد شیمی محض هستم و حدودا 6 سالی است که شاغل هستم . ابتدا در شرکت نفت و در حوالی خوزستان و دکه فعالیت میکردم، بنا بر سختی مضاعف و خطرات در این موضع کاری تسهیلات و سنوات اضافه تری تعلق میگرفت، ( خانه سازمانی و سختی کار) که حکم اینجانب 11میلیون و 200 هزار بود
که با توجه به مشکلاتی و دنگ فنگ های فراوان این شغل ( دوری از خانواده و ...) پتروشیمی شازند واقع در استان مرکزی نقل مکان نمودم که به محل زندگیم ( کرج) نزدیک تر باشم .
علی ایحال با این اوصاف کمی در نگارش و تحریر مطلب، اغراق به عمل امده چرا که با وجود افزایش بیمه و سابقه کاریم حکم بنده 9 میلیون و 870 در برج 1 زده شده بود،
لطفا و لطفا پیش از نگارش متن اقدام به برسی های واقعا تخصصی و خبرنگاری حرفه ای بکنید ، با تشکر
کارکنان تابعه وزارت نفت
United States
چرا به جان هم افتاده اید ؟
تا وقتی اتحاد نباشه همین آش و کاسه است.
مدیریت کلان نفت در این سال ها کلیه شرکت های تابعه نفت را به سوی نابودی کشانده تا در نهایت ضرر ده شوند و در لیست تبدیل به خصولی سازی قرار گیرند.
نیروهای شرکت نفت از به قول شما بی آزمونی های نورچشمی تا نخبگان و رسمی و کارگر حجمی و... تحت ظلم آشکار قرار دارند.
تمام شرکت های نفتی به دلار حقوق می دهند بجز شرکت نفت ایران !
در واقع نفت صد و بیست دلاری تا نفت ۵ دلاری تفاوتی برای نیروهای شاغل ندارد.
حقوقی که میفرمایند برای یک متخصص نجومی است بسیار خنده دار و باعث فرار مغزها می شود.
حقوق کارگر ساده و بومی در شرکت نفت و گاز در کشورهای اطراف و کشورهای عضو اوپک مثل لیبی و عراق و .. با شرایط کار سخت و شرایط رفاهی مناسب در حدود سالی ۸۰هزار دلار است (یعنی حداقل ماهی ۱۵۰میلیون تومان) .حال دوست و مدیران و کارشناسان بماند.
بنده با مدرک فوق لیسانس و ده سال سابقه بدون کسورات ۹ میلیون میگیرم (فیش میفرستم) .
حقوق مسئولین بسیار ناچیز است. حقوق کارگرها هم بدتر از این. شرایط کاری و نبود ابزارآلات و فشار شدید کاری نیز اضافه کنید.
بفرمائید کدام رئیس دستگاه حفاری تا سن ۷۰ سالگی در صورت زنده بودن سالم است؟ حال اگر یک هشتم پول کارگر خارجی (ماهی ۲۰تومن) بگیرد کلی حرف هم باید از مردم بخورد.
لطفا به گوش مسئولین برسانید هیچ کس در شرکت نفت دیگر توان کار ندارد! و بهره وری در حد صفر است و نتیجتا" روی درآمد کشور اثر منفی خواهد گذاشت.
حقوق تمام کارکنان فوق العاده ناچیز است و می بایست همه به یک نسبت افزایش حقوق داشته باشند .
این سیستم همسان سازی حقوق یک سیستم مارکسیستی است که بر خلاف اسلام برابری و عدالت را یکی میداند!
طبق این همسان سازی حقوق کارگر زیاد نمیشود ! بلکه حقوق کارکنان ارشد کاسته می شود! عزیزان یادتان باشد تا متحد نباشیم همه متضرر می شویم
ما هم حق داریم مثل متخصص های پزشک،آرایشگر زنانه،دلال و بازاری ها و وکیل و مجلسی و ... درآمد داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
حقوق ما بیکارا خیلی زیاده ماهی ۴۵۵۰۰ من حقوق میگیرم😂🤣😂🤣
Iran, Islamic Republic of
چرا باید کارمندان شرکت اینقدر حقوق بگیرن و معلمان بدبخت ماهی ۶ میلیون دریافتیشون باشه؟
خاک بر سر این عدالت احمقانه ای که در این جامعه هست.
میلاد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همیشه کارگران در ایران و نظام جمهوری اسلامی مثل برده بوده اند و با دریافت مبلغ خیلی و نبود امنیت شغلی همیشه مجبور به انجام سخت ترین کارها بوده اند و حق اعتراض هم نداشته اند چون امنیت شغلی نداشته اند و این است اسلامی که اقایان دوست دارند کارگر کار کنه مثل خر و انها غارت کنند خدا اگر هست و اون دنیا اگر وجود داره من کارگر هرگز از حق زن و بچم نمی گذرم نفرین به حکومت برده داری اسلامی
رضا
United Kingdom
من یه کارمند قراردادی نفت هستم بعد 17 سال سابقه تو منطقه عملیاتی 6 تومن حقوومه...
Iran, Islamic Republic of
منم ۸سال داخل پروژه های عسلویه زحمت کشیدم الان هم کار بلدم ولی بیکار .حقم ضایع شده
بازنشسته‌مستاجر‌نفتی
Iran, Islamic Republic of
والله‌‌من‌همیشه‌گفتم‌حقوق‌مازیاد‌نیست‌حقوق‌معلمان‌ودیگر‌اقشار‌کمه‌من‌بازنشسته‌خدا‌گواهه‌۶/۵ حقوق‌میگیرم‌اقای‌معلم‌محترم‌من‌دست‌شما‌را.میبوسم‌ولی‌ساعات‌کاری‌خودتان‌را‌با‌ما‌که‌۱۲ ساعت‌در‌گرمای‌جنوب‌وسوز‌سرما‌راهم‌مقایسه‌کنید‌که‌با‌یک‌حساب‌سرانگشتی‌وتعطیلات‌عید‌وتابستان‌با‌ایام‌کارکرد‌ما‌ازنظرزمان‌به‌جای‌۳۰سال‌حدود۹۰سال‌میشود‌
ناهید خسروی نجف ابادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید من مستمر بگیر وزارت نفت وامور پخش وپالایش همسرم مدیر عامل در چهار استان تهران کرمان وشاهرود وقم با مدرک لیسانس ودارای سمت مدیر عامل در امور پخش وپالایش نفتی وحداقل حقوق ثابت همسرم را نمی‌دانم وطی سالها سوع استفاده شده وبا اطالعات شخصی همسرمرحوم ام که مدت ۴ سال است فوت کرده من مورد سوع استفاده از حقوق ام وتمامی سهام های همسرم واطلاعات شخصی ام در تمامی امور وبانگها وتمامی ستاد های وابسته وسازمان بازنشستگی وزارت نفت واعلام کردم با مراجعه بسیار طی سالها ومتاسفانه هیچ همکاری نکردن ومتاسفانه متوجه شدم از سال گذشته با اطالعات شخصی اینجانب از همه امکانات وزارت نفت متخلفین سوع استفاده شده وام های گرفته شده واز حقوق اینجانب کم می‌شود چرا حق من زن بی سرپرست دارای چند فرزند پامال بشود طی این سالها وکسی جوابگو نیست عاجزانه خواستارم کمک کنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
پول نفت باید به خزانه بره و به عدالت بین کارکنان تقسیم بشه کسانی هم که و اگر کسی کاترش در هر قفسمت از کشور سنگینتره خوب بیشتر بگیره ولی دیگه نباید اینهمه فرق باشه همون شرکت نفت جاهایی داره که از همه مشاغل راحت تره
Iran, Islamic Republic of
بخدا معلمان زیادحقوق میگیرن درضمن پنج شنبه‌ها بیکارن حتی کل ایام نوروز و تابستان اما بنده ۲۲ ساله دریک ارگان دولتی بعنوان راننده کامیون آبرسانی کار میکنم بابرج ۷تومان بخدا درحق ما یک جنایته آن‌هم بدون کولر درتابستان گرم چندین‌ بار گرما زده شدم حتی روزی نیست که پیمانکار مارا تهدید به اخراج نکنه حالا شما قضاوت کنید درضمن روزهای تعطیل هم آب میبرم با کامیون های قراضه
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان چرا به هم توهین می کنین هم معلمان عزیز زحمت می کشن هم شرکت نفتی ها این حرفایی می گین قبول ندارم من اداره برق کار می کنم ده سال سابقه کار با لیسانس عدالت نیست در مملکت ما چرا مگه شرکت نفت حقوق به معلم میده یا اموزش پرورش به شرکت نفت هرکار سختی خودشه داره حقوق من هشت میلیون هست همه کارها خطر خودشو داره وسختی خودشو حقوق دادن دست منوشما نیست
محمدمصانب
Iran, Islamic Republic of
بنده خط لوله جوشکارم روزانه سه میلیون میگیرم
آرمین
Iran, Islamic Republic of
الان من خودم کارمند شرکت نفتم ساله۱۴۰۲با ۱۲۰ساعت اضافه کاری میگیرم ۱۵تومن چجوری زدی ساله ۹۵ طرف ۱۷ میگرفته نفت تموم شد دیگه دورانه خوبش الان دوره ی سازمان مالیات و مدریت و برنامه ریزیه
الیاس
United States
سلام همیگی خسته نباشید نیرو کاری وزرنگ هستم خیلی دوست دارهم یک روزی کارهم بگیرشرکت الیاس نیکوکار تولد۱۳۷۱بندرعباس
سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام....بنده دارای مدرک کارشناسی حسابداری میباشم و الانم شرکتهای پتروشیمی خلیج فارس استخدامی زده وآزمونش سوم اسفند ماه هست دارمم مطالعه میکنم..به نظر شما حقوقش چقده ارزش داره یان
آگاه
Iran, Islamic Republic of
حداقل ۳۰ میلیون
حسن
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز نفت حسابی کیف میکنند ماهی۱۲ تومن فقط رفاهیات داره ۷۲۰۰ نفت کارت ۵ تومن تارا کلی هم مناسبتی البته رسمی و آزمونی اگر قبول بشی به کسی گوش نده بیا که بخور بخوره