۰
پاسخ مقتدرانه انصارالله به تهدیدها

آماده جنگ هستیم

انصار الله یک نیروی نظامی بسیار منسجم است که مانند حزب‌الله لبنان،حشد الشعبی عراق و جهاد اسلامی فلسطین تحت نظر سپاه پاسداران عمل می‌کند و اگر کوچک‌ترین تجاوزی به ایران شود ما آماده جنگ هستیم.
یحیحی سریع، سخنگوی انصارالله| میز نفت
یحیحی سریع، سخنگوی انصارالله| میز نفت
به گزارش میز نفت، سید محمد علوی از کارشناسان حوزه خاورمیانه در رشته توئیتی نوشت: یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن امروز نکات مهمی رو به خبرگزاری «رأی الیوم» گفته که مختصر شرح خواهم داد؛ سریع تأکید کرده است که ده پهپادی که در حمله به عربستان استفاده‌شده، ساخت یمن بوده و از خاک یمن پرواز کرده است. این پهپادها طوری ساخته‌شده که سیستم دفاعی عربستان نمی‌تواند آن‌ها را پیگیری کند؛ کنترل این پهپادها از یمن صورت گرفته است.

آقای سریع تأکید کرده که ما دروغ‌گو نیستیم و تمام حقیقت را می‌گوییم و اعلام می‌کنم در حال آماده‌سازی حمله‌‌ای هستیم که ۵۰۰ کیلومتر در عمق سعودی نفوذ خواهیم کرد و هزاران اسیر خواهیم گرفت؛ سریع تأکید کرد وقتی گفتم از شرافتمندانی در داخل عربستان برای کمک تشکر می‌کنم منظور برادران شیعه ما در عربستان نیست منظور افرادی شریف در داخل خاندان حکومتی عربستان است.
 
سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد در حال حاضر روزانه ۶ پهپاد می‌سازیم که این پهپادها مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهان است سریع ادامه داد که از ما می‌پرسند که چرا امارات را نمی‌زنیم اول آنکه امارات از میزان حملات خود بشدت کاسته است و بسیاری از نیروهای خود را عقب نشانده ،اما اگر امارات از این خط خارج شود پاسخ قوی‌تری از عربستان خواهد گرفت

انصار الله یک نیروی نظامی بسیار منسجم است که مانند حزب‌الله لبنان،حشد الشعبی عراق و جهاد اسلامی فلسطین تحت نظر سپاه پاسداران عمل می‌کند و اگر کوچک‌ترین تجاوزی به ایران شود ما آماده جنگ هستیم این گفته‌های سریع حاوی نکات مهمی برای کارشناسان است.
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب: 24759
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *