۱
۳
خبری بد برای زنگنه

بهروز نعمتی رد صلاحیت شد

​پس از زمزمه‌هایی مبنی بر رد صلاحیت فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، بهروز نعمتی یکی دیگر از حامیان اصلی وزیر نفت هم جزو فهرست ردصلاحیت شدگان قرار گرفت.
بهروز نعمتی رد صلاحیت شد
به گزارش میز نفت، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه برگزار می‌شود و کمیته‌های تائید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در حال بررسی صلاحیت نامزدهاست. چندی پیش بود که شنیده شد فریدون حسنوند توسط هیئت‌های بررسی رد صلاحیت شده است که سکوت وی در این باره، این گمانه را تقویت کرد.

حالا در خبری که رسانه‌های رسمی کشور اعلام کرده‌اند، نام بهروز نعمتی نیز در این فهرست قرار گرفته که قطعا خبری تلخ برای بیژن زنگنه است. نعمتی از اعضای کمیسیون انرژی است که نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات بهارستانی وزیر نفت داشته و با وی در سفرهای خارجی نیز همراه بوده است.

نکته دیگر درباره نعمتی آن است که شائبه‌هایی درباره استخدام وی در وزارت نفت وجود دارد ولی وی ترجیح داده در این باره روشنگری نکند. با پایان عمر نمایندگی حسنوند و نعمتی در مجلس، زنگنه بزرگترین حامیان خود را از دست می‌دهد و تنها گزینه‌ای که برای او باقی می‌ماند، غلامرضا تاجگردون است.

علی لاریجانی، پشتوانه اصلی زنگنه در عالم سیاست و بهارستان نیز در انتخابات پیش رو شرکت نمی‌کند تا سال پایانی وزارت زنگنه با خالی شدن سنگر مجلس روبه رو شود.
 
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 25838
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


هموطن
Iran, Islamic Republic of
اینطور که معلومه یه هفته فرصت دادن ،اینا هم کلی باج به این و اون میدن تا دوباره انتخاب بشن ،مملکت نیست که دیوونه خونس
Iran, Islamic Republic of
درودبرمسعولان شورای نگهبان که با برسی درست بهروز نعمتی را رد صلاحیت کردند.امیدواریم که بعداز انتخابات با پیگیری اقای رئیسی جواب گوی فساد مالی که از بیت المال بالا کشید راباشد
بی نام
Iran, Islamic Republic of
طبیعیه کسی که بدون هیچ زحمتی ماهانه بیست میلیون تومن از وزیر نفت دریافت می کنه حامی پروپاقرص وزیر میشه دیگه و دم رشیدپور گرم که پته مته ی نعمتی مفت خورو ریخت رو آب