۰

سمت مدنظر زنگنه برای الیاس حضرتی

میز نفت - بیژن زنگنه قرار است الیاس حضرتی را در اداره بازرسی وزارت نفت به کار بگیرد.
الیاس حضرتی | میز نفت
الیاس حضرتی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، از وزارت نفت خبر می‌رسد پس از پایان پروسه نفتی شدن الیاس حضرتی، این نماینده مجلس قرار است در بهار سال آینده مدیریت کل بازرسی وزارت نفت را بر عهده بگیرد. حالا مشخص نیست دلیل زنگنه برای سپردن بازرسی نفت به نماینده‌ای که رد صلاحیت شده چیست؟ گفتنی است وزارت نفت چند ماهی است مدیرکل بازرسی ندارد و برای انتخاب مدیر این اداره، در یک اقدام عجیب فراخوان داده است!

لیاس حضرتی در دوران نخست حضور زنگنه در صنعت نفت، کارمند این وزارتخانه بود که پس از پایان دوره زنگنه خود را بازنشسته کرد؛ بازنشستگی وی با پرداخت حدود 20 میلیون تومان پاداش، روابط کاری و مالی او را با نفت به اتمام رساند اما در جدیدترین اقدامی که زنگنه با آن موافقت کرده ، او دوباره به نفت بازگشته است.

با این وجود، منع قانونی برای حضور مجدد وی در صنعت نفت وجود دارد مگر آنکه وی پاداش بازنشستگی خود را به نفت بازگرداند و چند سال دیگر با پاداشی حداقل 10 برابری، بازنشسته شود.

حضرتی که از دوستان نزدیک زنگنه و مدافعان وی در مجلس شورای اسلامی است، بارها به حمایت از وزیر نفت پرداخته و به همین دلیل است که زنگنه با حضور مجدد وی در وزارت نفت موافقت کرده است.

حضرتی متولد سال 1340 است و با 58 سال سن در شرایطی قرار است نفتی شود که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت و سایر مراکز آموزشی، با مخالفت وزیر نفت برای استخدام مواجه شده‌اند.
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 26213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *