۰
۵
زنگنه ابلاغیه دولت را اجرا نمی‌کند

تبعیض کرونایی در طبقات نفت!

وزیر نفت تا امروز از ابلاغ کاهش ساعات اداری وزارت نفت و شرکت‌های زیرمجموعه سرباز زده است.
تبعیض کرونایی در طبقات نفت!
به گزارش میز نفت، در حالی که ستاد ملی مبارزه با کرونا ساعات کار اداری تهران را کاهش داده و ساعت 13 را پایان کار اداره‌ها عنوان کرده، اما وزیر نفت روز گذشته این ابلاغیه را برای اجرا امضا نکرد تا نفتی‌ها مجبور باشند تا ساعت 16 در محل کار خود حاضر باشند.

این موضوع با اعتراضات کارکنان نفت مواجه شده است ولی زنگنه همچنان معتقد است کارکنان باید تا ساعت 16 در محل کار خود حاضر باشند.

گفتنی است علیرضا زالی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد تعطیلی ادارات اظهار داشت: از آنجا که طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کاهش ساعات اداری دستگاه ها به ستاد استانی سپرده شده با بررسی‌های انجام شده و به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ساعت پایان وقت اداری در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تهران 3 ساعت زودتر از روال معمول پایان خواهد یافت و ساعت کاری تا اطلاع ثانوی به 8 تا 13 و کارکنان شش روز کار در هفته کاری به 8 تا 12 تقلیل پیدا کرد..
 
وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست کرد تا فعالیت کارکنان را به گونه‌ای تنظیم کنند که کاهش ساعت کار سبب خدمات رسانی نامطلوب به مردم نشود.

با این وجود،اوضاع عجیبی در وزارت نفت دیده می‌شود؛ فارغ از اینکه شخص وزیر مخالف سرسخت کاهش ساعت کار است، وضعیت بهداشتی ساختمان مرکزی و سایر شرکت‌ها در نوع خود جالب است.

در ساختمان مرکزی، ساعت 8 صبح دو مامور با تب سنج در ورودی می‌ایستند و تب مراجعین و کارکنان را می سنجند و ساعت 9 نیز کار را تعطیل می‌کنند. به عبارت ساده‌تر، کنترل ورودی‌ها در یکی از پر رفت و آمدترین ساختمان‌های دولتی ایران یک ساعت صورت می‌گیرد.

توزیع ماسک و تجهیزات ضدعفونی‌کننده هم در بدترین شرایط خود قرار دارد بطوری که تنها یک محلول ضدعفونی کننده در طبقه همکف وجود دارد و در سایر طبقات خبری از لوازم مورد نیاز نیست. البته این کمبود امکانات فقط برای طبقات همکف تا 13 است و طبقات 14 و 15 که برای معاونین وزیر و شخص وزیر نفت است، چنین وضعیتی دیده نمی‌شود گویا که این دو طبقه ماجرایی متفاوت‌تر از سایر طبقات دارند.

در برخی دیگر از ساختمان‌ها و شرکت‌ها خبری از مراقبت‌ نیست بطوری که کارکنان در صورت تمایل می‌توانند برای چک کردن تب، به واحد مربوطه مراجعه کنند. چند مخاطب با ارسال پیام‌هایی از بی تفاوتی مدیران به راهکارهای ساده و پیش افتاده انتقاد کردند که مجموع پیام‌ها و پیگیری‌ها نشان می‌دهد با وجود اطلاع رسانی ‌های فراوان، ساختمان‌های نفت به حال خود رها شده‌اند.

با وجود اینکه در دوران پیک انتقال کرونا قرار داریم، اما وزارت نفت بی توجه به این موضوع، به کار خود مشغول است و خود را هم ملزم به تبعیت از تصمیمات ملی نمی‌داند.
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 26372
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي وزير اگر امروز «مدیریت بحران» نداشته باشیم، بحران «مدیریت بحران» دامن تنها صنعت زنده ایران را خواهد گرفت
United Arab Emirates
این اندازه بی تفاوتی نسبت به شرایط کارکنان زیرمجموعه خود واقعا جای تأسف دارد و نشان از عدم وجود حس نوع دوستی این وزیر می باشد
معترض
خوب شما باید از نهاد های بالاتر پیگیزی کنید روشنگری شما ها باعث میشه این ها این مصوبه رو اجرا کنند
کارشناس نفت
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا ی سری هم به طبقات 14 و15 بزنید خصوصا دفتر زنگنه را وتبعیض را به عینه مشاهده کنید
Iran, Islamic Republic of
اقلام بهداشتی اصلا در اختیار کارمندان قرار نمی دهند فقط مختص به قشر خاصی قرار گرفته وضعیت بهداشت در سطح بسیار ضعیفی می‌باشد با ااین وضعیت جطور امکان دارد تا ساعت چهار در اداره حضور داشته باشیم