آخرین تلفات چاه‌های نفت و گاز آمریکا

6 ارديبهشت 1399 ساعت 11:54

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا طی شش هفته گذشته ۳۲۷ حلقه کاهش یافته و به ۴۶۵ رسیده است که ۵۲۶ حلقه کمتر از همین زمان در سال گذشته است.


به گزارش میز نفت ، شرکت نفت و گاز بیکر هیوز گزارش داد تعداد چاه های نفت آمریکا در این هفته کاهش می یابد و به 465 می رسد. به این ترتیب تعداد کل چاه های نفت و گاز 526 حلقه کمتر از همین زمان در سال گذشته است. شرکت های حفاری آمریکا تغییرات قابل توجهی در عملیات های خود داده اند. تعداد چاه های نفت و گاز طی شش هفته گذشته 327 حلقه کاهش یافته است.

 اطلاعات بیکر هیوز نشان می‌دهد تعداد کل چاه های فعال گاز در آمریکا 4 حلقه پایین آمده و به 85 رسیده است در حالی که این رقم در سال گذشته 186 بود.

 تعداد کل چاههایی که طی شش هفته گذشته بسته شده اند نشان می دهد صنعت نفت آمریکا تحت فشار است تا تغییرات قابل ملاحظه‌ای در برابر پر شدن ظرفیت ذخیره سازی نفت و قیمت پایین آن انجام دهد.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می زند تولید متوسط نفت در آمریکا تا پایان هفته منتهی به بیست و چهارم آوریل به 12.2 میلیون بشکه در روز رسیده باشد که 900 هزار بشکه در روز کمتر از اوج تولید آن و 100 هزار بشکه در روز کمتر از هفته پیش از آن است.

 قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت 17.03 دلار در هر بشکه است و نفت خام برنت با 1.78 درصد افزایش، 21.71 دلار در هر بشکه معامله می‌شود.

 تعداد چاه های کانادا هم چهار حلقه در این هفته پایین آمده و به 26 حلقه چاه رسیده است. تعداد چاه های نفت و گاز در کانادا در حال حاضر 37 حلقه کمتر از سال گذشته است.




منبع : تسنیم


کد مطلب: 27030

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/27030/آخرین-تلفات-چاه-های-نفت-گاز-آمریکا

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir