۰

توصیه بانک امریکا به مشتریان خود

بانک امریکا به مشتریان خود توصیه کرد در شرایطی که قیمت نفت خام به پایین ترین حد خود رسیده، زمان مناسبی برای خرید سرمایه‌های مرتبط با نفت است.
بانک امریکا پ میز نفت
بانک امریکا پ میز نفت
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فایننشال تایمز، بانک امریکا به مشتریان خود توصیه می کند در شرایطی که قیمت نفت خام به پایین ترین حد خود رسیده، زمان مناسبی برای خرید سرمایه‌های مرتبط با نفت است.

بازار نفت در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا تحت فشار قابل ملاحظه ای قرار دارد چون ترس از کاهش بیشتر تقاضا و نبود فضای کافی برای ذخیره نفت، قیمت آن را برای اولین بار در تاریخ به محدوده منفی کشانده است.

 قیمت شاخص نفت برنت که حساسیت کمتری نسبت به نگرانی موجود درمورد ذخیره‌سازی نفت دارد هم 70 درصد در سال جاری میلادی پایین آمده و به بشکه ای 20 دلار رسیده است که پایین ترین حد از اواخر دهه 1990 است.

 سقوط قیمت نفت باعث شده تولید کنندگان طرح های هزینه ای خود را کاهش داده، هزینه ها را پایین آورده و به دنبال خطوط جدید اعتباری باشند. سهام بزرگترین شرکت های نفت و گاز آمریکا بیش از 40 درصد در سال جاری میلادی سقوط کرده و اقتصاد کشورهای تولید کننده نفت ضربه سختی خورده است.

این بانک وال استریت در حمایت از پیشنهاد خود برای خرید سرمایه های نفتی اعلام کرد کاهش تعداد چاه های فعال نفتی در آمریکا عرضه نفت را مدیریت کرده و به افزایش قیمت نفت کمک می کند. 

 در بازار اوراق قرضه شرکتی، پاداشی که سرمایه‌گذاران برای مالکیت سهام پرخطر شرکت های انرژی به جای اوراق قرضه  دولتی ایمن آمریکا می خواهند، در این ماه به بالاترین حد رسیده و استراتژیست ها عقیده دارند الان زمان خرید آنهاست.


منبع : تسنیم
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 27076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *