۰

آماری از تعداد چاه های نفت آمریکا

تعداد چاه های نفت آمریکا در این هفته ۷ حلقه کاهش یافته و به ۱۹۹ رسیده است.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت بزرگ خدمات نفتی بیکر هیوز گزارش داد تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا دوباره در این هفته پنج حلقه کاهش یافته و به 279 رسیده است. در حال حاضر تعداد کل چاه های نفت و گاز آمریکا 690 حلقه کمتر از همین زمان در سال گذشته است.

 در حالی که تعداد چاه های فعال در آمریکا طی 14 هفته گذشته همواره رو به کاهش بوده ولی کاهش تعداد آنها در هفته جاری کمتر بوده است.

اطلاعات بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاه های نفت در این هفته 7 حلقه کاهش یافته و به 199 رسیده است. در حالی که سال گذشته در همین زمان آمریکا 788 چاه فعال نفتی داشت. این اولین بار از اوت 2005 است که تعداد چاههای نفت آمریکا به زیر 200 حلقه می‌رسد.

تعداد کل چاه های فعال گاز در آمریکا دو حلقه پایین آمده و به 78 رسیده است. تعداد این چاه ها در سال گذشته 181 بود.

کاهش قابل ملاحظه تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا طی دو ماه گذشته در پیش بینی تولید نفت آمریکا توسط اداره اطلاعات انرژی این کشور هم دیده می‌شود که روند نزولی دارد.اداره اطلاعات انرژی آمریکا در این هفته پیش بینی خود از کاهش تولید نفت این کشور را دوباره پایین آورد و برای هفته منتهی به پنجم ژوئن 11.1 میلیون بشکه در روز اعلام کرد که 2 میلیون بشکه در روز پایین تر از اوج تولید آمریکا و 100 هزار بشکه در روز کمتر از هفته قبل از آن است. این دهمین هفته متوالی کاهش تولید در آمریکاست.

نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا امروز 36.82 دلار در هر بشکه معامله شد که 1.32 درصد افزایش داشت. شاخص نفت برنت با 1.89 درصد افزایش به 39.28 دلار رسیده است یعنی 3 دلار در هر بشکه کمتر از گذشته.



منبع : تسنیم
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 27534
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *