۰

نیجریه چند ماه فرصت خواست !

رئیس شرکت ملی نفت نیجریه گفت نیجریه بزرگترین صادر کننده نفت قاره آفریقا است که قبلاً نتوانسته بود کاملاً به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس پایبند بماند ولی تا ماه جولای تولید خود را طبق این قرارداد تنظیم خواهد کرد.
نیجریه | میز نفت
نیجریه | میز نفت
به گزارش میز نفت ، نیجریه قبلاً نتوانسته بود کاملاً به قرارداد کاهش تولید اوپک پلاس در ماه‌های گذشته پایبند باشد. مله کیاری، رئیس شرکت ملی نفت نیجریه، گفت تولید فعلی نفت خام این کشور کاملا مطابق با قرارداد کاهش تولید است و حتی از سهمیه آن طبق این قرارداد هم پایین تر رفته است.

 کیاری گفت نیجریه بزرگترین صادر کننده نفت قاره آفریقا است که قبلاً نتوانسته بود کاملاً به این قرارداد پایبند بماند ولی تا ماه جولای تولید خود را طبق قرارداد کاهش تولید تنظیم خواهد کرد.

وی گفت« تولید روزانه فعلی ما نشان می دهد ما در شرایط سازگار با این قرارداد قرار داریم».

 اگر تمام اعضای ائتلاف اوپک پلاس به قرارداد کاهش تولید متعهد باشند، دیگر لازم نیست این قرارداد را تا ماه اوت تمدید کرد. وی همچنین اشاره کرد شرکت ملی نفت نیجریه اقداماتی اتخاذ کرده تا از توقف واردات سوخت به کشور طی یک دوره سه ساله مطمئن شود.

کیاری با توجه به مذاکرات نیجریه با شرکت‌های آمریکایی از جمله بکتل و کی بی آر در مورد پروژه های احتمالی پالایشگاهی، خط لوله و گاز، به تلاش‌های دولت برای تعمیر پالایشگاههای نه چندان مطلوب کشور اشاره کرد.

 تلاش های قبلی دولت نیجریه برای احیای پالایشگاه‌های این کشور سالهاست با شکست مواجه می شود، در نتیجه شرکت ملی نفت نیجریه این پالایشگاه ها را در آوریل کاملاً تعطیل کرد و گفت مطمئن است این پالایشگاه ها به زودی دوباره فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

 

منبع : تسنیم
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 27556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *