۰

تولید نفت شیل آمریکا باز هم کاهش یافت

تولید در تمام ساختارهای شیل آمریکا کاهش می یابد چون تولیدکنندگان پس از سقوط قیمت نفت در آوریل و منفی شدن قیمت این کالا به خاطر کاهش تقاضا در اثر همه گیری ویروس کرونا، هزینه های خود را کم کرده اند.
نفت آمریکا | میز نفت
نفت آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می‌رود تولید نفت آمریکا از 7 ساختار بزرگ شیل این کشور تا ماه جولای به 7.63 میلیون بشکه در روز برسد که پایین‌ترین حد طی دو سال گذشته است.

 تولید در تمام ساختارهای شیل کاهش می یابد چون تولیدکنندگان پس از سقوط قیمت نفت در آوریل و منفی شدن قیمت این کالا به خاطر کاهش تقاضا در اثر همه گیری ویروس کرونا، هزینه های خود را کم کرده اند.

 کل هزینه ها در میادین نفتی شیل آمریکا احتمالا 35 درصد کاهش می یابد. تعداد چاه های نفت فعال آمریکا اخیراً به پایین ترین حد رسیده و انتظار می‌رود تولید 91 هزار بشکه در روز در ماه جولای کاهش یابد.

 ‌بینی می‌شود تولید در حوزه پرمین تگزاس و نیومکزیکو برای چهارمین ماه متوالی پایین بیاید و به 4.26 میلیون بشکه در روز برسد، یعنی پایین ترین حد از ماه مه 2019.

 حوزه پرمین از کم‌هزینه‌ترین میادین نفتی آمریکاست که این کشور را تبدیل به بزرگترین تولیدکننده نفت دنیا کرده است.

 طبق گفته شرکت خدمات انرزی بیکر هیوز، تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید این کشور در آینده است، در هفته منتهی به دوازدهم ژوئن به پایین ترین حد 279 رسید.

 انتظار می‌رود بیشترین کاهش تولید در ماه جولای مربوط به حوزه‌های ایگل فورد و آنادارکو باشد و تولید در این میادین نفتی به ترتیب 28 هزار و 26 هزار بشکه در روز پایین بیاید.

 طبق گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تعداد چاه های حفاری شده و تکمیل شده در این کشور  به پایین ترین حد از  ژانویه 2014 رسیده است.

 این اداره پیش بینی کرده تولید گاز طبیعی آمریکا هم برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافته و به 80.6 میلیارد فوت مکعب در روز در ماه جولای برسد.



منبع : تسنیم
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 27568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *