۰

بدترین روزهای پالایشگاه‌های آمریکا به خاطر کرونا

انتظار می‌رود پالایشگاه‌ها در آمریکا برای سه ماهه دوم سال جاری یکی از بدترین گزارشات مالی خود در 10 سال گذشته را ارائه دهند.
پالایشگاه‌های آمریکا | میز نفت
پالایشگاه‌های آمریکا | میز نفت
به نقل از رویترز، با توجه به کاهش شدید تقاضا برای حامل‌های انرژی به خاطر اعمال محدودیت‌های کرونایی محصولات تولیدی پالایشگاه‌ها در آمریکا خریدار کمتری داشته و به همین خاطر انتظار می‌رود پالایشگاه‌های آمریکا بدترین گزارش عملکرد خود برای سه ماهه‌های دوم 10 سال گذشته را منتشر کنند.

از طرف دیگر شدت گرفتن شیوع کرونا در آمریکا فصل مسافرت‌های تابستانی در این کشور را تحت تأثیر قرار داده و باعث شده است مصرف سوخت در این کشور به شدت پایین بیاید.

بر اساس آخرین گزارش‌ها مسافرت با وسایل نقلیه جاده‌ای 25 درصد و مسافرت‌های هوایی 75 درصد کاهش یافته‌اند.

بخش قابل توجهی از درآمد پالایشگاه‌ها در آمریکا از محل عرضه سوخت به بازار داخلی این کشور تأمین می‌شود و همه ساله در ماه ژوئن با توجه به شروع مسافرت‌های تابستانی سود آنها به بیشینه خود می‌رسید.

انتظار می‌رود 7 پالایشگاه بزرگ آمریکا نظیر والرو، فیلیپس و ماراتون پترونیوم برای سه ماهه دوم سال جاری گزارش ضرر بدهند.

بنا به اطلاعات مؤسسه رفینیتیز انتظار می‌رود به عنوان مثال فردا پالایشگاه والرو به ازای هر سهم خود  1.41 دلار ضرر اعلام کند و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته این پالایشگاه به ازای هر سهم خود 1.65دلار سود تقسیم اعلام کرده بود.

بنا به آمار سازمان اطلاعات انرژی آمریکا، در حال حاضر میزان پالایش نفت در آمریکا 2.8 میلیون بشکه در روز است که همچنان 17 درصد پایین‌تر از متوسط فصلی 5 سال گذشته است.
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 27923
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *