۰

تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا افزایش یافت

تعداد چاههای نفت آمریکا ۱۲ حلقه در این هفته بالا رفته و به ۲۵۸ حلقه و تعداد چاه‌های گاز بیشترین افزایش را طی یک هفته از آوریل ۲۰۱۹ داشته و به ۷۹ رسیده‌ است.
نفت و گاز آمریکا | میز نفت
نفت و گاز آمریکا | میز نفت
 به گزارش میز نفت ، شرکت‌های انرژی آمریکا در این هفته بیشترین تعداد چاه‌های نفت و گاز طبیعی را از ژانویه سال جاری میلادی اضافه کردند. در شرایطی که نفت حدود 45 دلار در هر بشکه معامله می‌شود، تولیدکنندگان بهره برداری از چاه‌های خود را از سر می‌گیرند.

 شرکت خدمات میادین نفتی بیکر هیوز اعلام کرد تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید آینده نفت در این کشور است، 15 حلقه در هفته منتهی به یازدهم دسامبر افزایش یافته و به 338 رسیده است.

 اطلاعات بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت آمریکا 12 حلقه در این هفته بالا رفته و به 258 رسیده است، در حالی که تعداد چاه‌های گاز بیشترین افزایش را طی یک هفته از آوریل 2019 داشته و به 79 رسیده‌است. تعداد چاه‌های گاز آمریکا 4 حلقه در این هفته بالا رفته‌است. تعداد کل این چاه‌هابه بالاترین رقم از ماه مه رسیده است.

 حفاران آمریکایی پس از کاهش تعداد چاه‌هایخود به پایین ترین رکورد 244، در ماه اوت دوباره فعالیت خود را آغاز کردند.

 علی رغم اضافه شدن تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا در ماه‌های اخیر، تعداد این چاه‌ها بیشترین کاهش سالانه را از 2015 تا حالا داشته است. تعداد چاه‌های نفت و گاز آمریکا در این هفته 58 درصد نسبت به 805 چاه پایان 2019 کمتر بود.

 تولید نفت خام آمریکا نسبت به ماه مه که به پایین‌ترین رقم طی دو سال و نیم گذشته رسیده بود، افزایش یافته ولی همچنان انتظار می رود 910 هزار بشکه در روز در سال جاری میلادی پایین آمده و به 11.34 میلیون بشکه در روز برسد.

 نفت خام آمریکا 148 درصد طی هشت ماه گذشته افزایش قیمت داشته که نتیجه امیدواری به موثر بودن واکسن کرونا و احیای اقتصاد جهان و تقاضای انرژی است. نفت آمریکا در روز جمعه کمتر از 47 دلار در هر بشکه معامله شد که 23 درصد پایین تر از آغاز 2020 است.




منبع : تسنیم
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 28998
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *