۰

آراهنر؛ برنده اثر برتر و فاخر جشنواره ملی چاپ

کاتالوگ آراهنر؛ برنده اثر برتر و فاخر در زمینه طراحی و پاسداشت زبان فارسی، بیستمین جشنواره ملی چاپ شد.
آراهنر | میز نفت
آراهنر | میز نفت
به گزارش میز نفت ، مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره ملی چاپ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی چاپ برگزار شد.

در مراسم اختتامیه جشنواره ملی چاپ که  با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دست اندرکاران صنعت چاپ از سراسر کشور در در سالن سینمایی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. کاتولوگ آرا هنر فاخر ایرانی به عنوان اثر برتر و فاخر چاپی در زمینه طراحی و پاسداشت زبان فارسی موفق به دریافت تندیس چاپ و لوح تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از پیشکسوتان، بانوی فعال چاپ، کارآفرینِ نوآور، صادرکننده برتر و دیگر برگزیدگان بخش رقابت‎های چاپ بسته ‏بندی معرفی و از آنها تقدیر شد.

وزیر ارشاد: صنعت چاپ پدیده فرافرهنگی است

در مراسم اختتامیه جشنواره، صالحی وزیر ارشاد با بیان اینکه در هر ۶ انقلاب بشری، صنعت چاپ جایگاه خاص و ویژه ای داسته که اگر نبود انقلاب های بشری که بخشی از توسعه اجتماعی را به وجود آورد، پدید نمی آمد. صنعت چاپ را در وجه دیگری هم می توان مورد توجه قرار داد. این صنعت چند وجهی و چند ضلعی است و همین ویژگی اجزا و اضلاع آن را در بخش های مختلف زندگی جاری و ساری می کند.

صنعت چاپ از یک طرف پدیده فرافرهنگی است و در حوزه های مختلف فرهنگی، کتاب، رسانه، علم، پژوهش، تبلیغات و … موثر است. این صنعت از طرف دیگر پدیده فراهنر است و در حوزه های طراحی، گرافیک، عکس، صنایع هنری مانند سینما و … تاثیر دارد.

آراهنر فاخر ایرانی

آرا هنر فاخر ایرانی با هدف حمایت از کالای ایرانی و عرضه متفاوت هدایای تبلیغاتی نفیس دست ساز و ارایه‌ی محصولات صنایع دستی شهرهای مختلف در قالب جدید و بسته بندی های فاخر در سال ۹۴ تاسیس شد.

در طراحی این محصولات سعی شده تا فرهنگ و هنر دیرین و فاخر ایرانیان در قالبی نفیس ارائه شود. تلاش ما در حوزه تولید هدایا و محصولات فرهنگی هنری، عرضه بسته‌هایی با ایده‌هایی خلاق و متفاوت، حمایت از تولیدات داخلی و گشودن افقی تازه در بازار هدایایی تبلیغاتی بوده است.

محصولات تولید شده در این مجموعه، علاوه بر بسته بندی‌های فاخر، دارای شناسنامه‌ای دو زبانه در خصوص مراحل تولید هر محصول است.

این مراسم به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره پخش شد.
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 29533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *