۰

موافقت دولت با اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه‌ها

دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت: آقای زنگنه در جلسه کمیسیون انرژی اعلام کردند در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی موضوع تنفس خوراک واحدهای پتروپالایشگاهی بررسی شده و مجوز آنها صادر شده است.
پتروپالایشگاه‌ | میز نفت
پتروپالایشگاه‌ | میز نفت
به گزارش میز نفت ، عبدالعلی رحیمی مظفری دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت توسعه پتروپالایشگاه‌ها گفت: آقای زنگنه در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون انرژی این موضوع را بررسی کردند و اعلام کردند در جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی موضوع تنفس خوراک واحدهای پتروپالایشگاهی بررسی شده و مجوز آنها صادر شده است. بنابراین مشکل این واحدها نیز حل شد و برای ابلاغ فرستاده شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی با اشاره به مهلت مجلس به دولت برای اجرای قانون پتروپالایشگاه‌ها گفت: با توجه به اینکه کار عملا انجام شده و پتروپالایشگاه‌ها و بی‌اثر کردن تحریم‌های نفتی وارد فاز اجرایی شده‌اند، نیاز به اعمال ماده 234 به منظور شکایت از دولت به خاطر استنکاف از اجرای قانون وجود ندارد.

رحیمی در پایان گفت: در حال حاضر اولویت‌های کمیسیون انرژی در کنار پیگیری پتروپالایشگاه‌ها، پیگیری دلایل قطعی برق و راهکارهای آن و تدوین سند هفتم توسعه است.



منبع : فارس 
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 30041
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *