۰

پیگیری مطالبات کارکنان صنعت نفت در قالب پویش 1400

بیش از ۶هزار نفری کارکنان صنعت نفت با تشکیل بیش از ۱۰۰ گروه واتس آپی در صفحات مجازی به حمایت از حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تلاش برای توسعه و خودکفایی و بالندگی صنعت نفت اقدام کردند.
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی | میز نفت
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، در اواخر سال ۱۳۹۹ جمعی از کارکنان صنعت نفت با توجه به ارزیابی که از وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور و به خصوص صنعت نفت داشتند بر آن شدند تا با انتخاب فردی اصلح و معرفی آن به  سایر همکاران در تعیین دولت آینده نقش موثری ایفا نمایند.

پس از تشکیل جلسات متعدد و همفکری با متخصصین، صاحب‌نظران جناب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را گزینه اصلح برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری آتی  تشخیص دادند و پویش دعوت از ایشان را  تحت عنوان «دعوت‌نامه ۱۴۰۰» راه‌اندازی و در شبکه‌های مجازی اعلام موجودیت و عضوگیری کردند.

این پویش با نام و یاد امام‌شهدا، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به خصوص شهدای عظیم‌الشأن صنعت نفت اعلام موجودیت کرد و هم اکنون با ۶ هزار عضو که فرم ثبت نام در پویش را تکمیل کرده‌اند، به کار خود ادامه داده است.

پس از ثبت نام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در انتخابات، پویش دعوت به پویش حمایت از ایشان تغییر نام‌ یافت. به عنوان اولین حرکت مردمی در تشکیل ستادهای انتخاباتی مجازی پویش حمایت کارکنان صنعت نفت از آیت‌الله رئیسی با تشکیل کمیته‌های فرعی و تخصصی این پویش فارغ از جنجال‌های سیاسی و رقابت‌های عادی روزمره توانسته است، قدم‌های موثری در جهت ترغیب همکاران و آحاد مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح بردارد.

این پویش تاکنون هشت بیانیه صادر کرده است و ضمن نقد و بررسی وضعیت موجود صنعت نفت، توانسته است ۳۱ مورد از خواسته‌های کارکنان رسمی و ارکان ثالث را شناسایی و در معرض دید افکار عمومی قرار دهد. تهیه و انتشار بیش از ۵۰ مستند تصویری از دیگر فعالیت‌های این پویش بوده است.

جهت گیری این پویش در بیانیه‌هایی که تاکنون صادر کرده است و محتوای برنامه‌های تصویری منتشر شده توسط پویش حاکی از جهت‌گیری ارزشی و ولایت‌مدارانه این پویش می‌باشد. این پویش نه تنها خود را در تعارض و تقابل با ستادهای دیگری که در حوزه نفت تشکیل شده است قرار نداده است، بلکه فعالیت‌های خود را مکمل فعالیت‌های همه عزیزانی که در کارگروه‌ها و کانون‌های متعدد شکل گرفته در نهادهای سیاسی و ستادهای مردمی می‌داند.

هم اکنون با تشکیل ۱۰۰ گروه  متحد و یکپارچه در واتساپ  بزرگترین شبکه مجازی صنعت نفت توسط پویش حمایت کارکنان صنعت نفت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی  راه‌اندازی شده و شاهد فعالیت انتخاباتی بیشتر این عزیزان در روزهای آینده خواهیم بود.



منبع » فارس 
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 30171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *