۰
۱

تامین گاز خانگی و صنعتی در اولویت مجلس

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
گاز خانگی | میز نفت
گاز خانگی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، احمد مرادی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته به منظور تامین گاز و برق در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را آغاز کرده و در جلساتی که با وزیر نفت داشتیم ایشان نیز یکی از دغدغه های اصلی خود را تامین گاز در فصل سرما چه در بخش خانگی چه در بخش نیروگاه ها و چه در بخش صنایع مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر نفت قول دادند تا با اتخاذ تدابیر لازم و پیگیری این موضوع در کارگروهی تخصصی آن را دنبال کنند. ما نیز از وزیر نفت تقاضای ارائه برنامه ای دقیق برای تامین گاز در فصل زمستان را مطرح کردیم که به احتمال زیاد در جلسه بعدی به اعضای کمیسیون ارائه کنند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید برنامه ای داشته باشیم تا با نگاهی جامع به مشکلات موجود، جلوی تکرار مشکلاتی که در تامین گاز و برق در زمستان سال گذشته و سنوات قبل با آن مواجه شدیم؛ گرفته شود. تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در حوزه نیروگاه ها و صنایع از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت بوده و ما این موضوع را دنبال خواهیم کرد تا ان شاءالله در فصل سرما یا این مشکل به حداقل رسیده و یا کلا مرتفع گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس گفته وزیر نفت گویا رایزنی ها از طریق وزارت خارجه در حال انجام است تا کسری گاز در فصل سرما از طریق واردات از کشورهایی که رابطه خوبی با آنان داریم، جبران شود.



منبع : ایسنا 
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 30933
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
خوب چیزی دیگه هم هست که اولویت نباشه ؟! شیخ ما شیره را خورد و گفت شیرین است !
وقتی بین سه گزینه الف و ب و ج ، بگوییم اولویت ما هم الف و ب و ج است ؟! این جمله واقعا چه معنی دارد؟!