۰

حال و هوای بحران بنزین در لندن

رانندگان انگلیسی از ترس کمبود سوخت صف‌های طولانی را در برابر پمپ بنزین‌های این کشور تشکیل داده‌اند تا خودروهای خود را پر کنند.
بحران بنزین در لندن | میز نفت
بحران بنزین در لندن | میز نفت
به گزارش میز نفت ، در حالی که انتظار می رود دولت بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس قوانین ویزا را تغییر دهد تا زمینه لازم برای کار و فعالیت رانندگان خارجی کامیون در این کشور فراهم شود، نگرانی از کمبود سوخت موجب شده تا صف های طولانی در برابر پمپ بنزین های این کشور تشکیل شود.

بر اساس این گزارش، کمبود رانندگان کامیون در انگلیس طی روزهای اخیر موجب کمبود شدید سوخت و مواد غذایی شده است. دولت انگلیس مذاکره درباره اعطای گواهینامه کار اضطراری به رانندگان اروپایی را که پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا دیگر اجازه کار در انگلیس را ندارند، آغاز کرده است. تعداد زیادی از رانندگان انگلیسی به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند.

وزرای کابینه انگلیس روز گذشته برای مذاکره درباره چگونگی حل و فصل معضل مربوط به کمبود بیش از 100 هزار راننده کامیون دیدار و گفت وگو کردند.

منتقدان بر این باورند که دولت انگلیس برای جلوگیری از بروز وضع موجود پیش‌بینی لازم را صورت نداده و حتی این احتمال وجود دارد که فروش سوخت در روز‌های آینده سهمیه ‌بندی شود.



منبع : تسنیم
يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۸
کد مطلب: 31035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *