ادامه بحران سوخت در انگلیس

6 مهر 1400 ساعت 8:57

زیر محیط زیست انگلیس با اشاره به ادامه بحران سوخت در این کشور مدعی شد افرادی که با وجودعدم نیاز به سوخت، اقدام به خرید بنزین می‌کنند، علت ایجاد صف‌های طولانی و خالی شدن پمپ بنزین‌ها هستند.


به گزارش میز نفت ، جورج یوستیس، وزیر محیط زیست انگلیس با اشاره به ادامه بحران سوخت در این کشور مدعی شد افرادی که با وجودعدم نیاز به سوخت، اقدام به خرید بنزین می‌کنند، علت ایجاد صف‌های طولانی و خالی شدن پمپ بنزین‌ها هستند.

وی طی اظهاراتی که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد که مقدار زیادی بنزین وجود دارد و از مردم خواست آن را به روش معمول بخرند.

این مقام انگلیسی در ادامه ابراز اطمینان کرد که وضعیت «آرام خواهد شد» و نبود رانندگان وسایل نقلیه سنگین یک مشکل بزرگ برای پمپ بنزین‌ها نیست.

وی گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای استفاده از نیروهای ارتش برای رانندگی تانکرهای سوخت وجود ندارد.

انجمن خرده فروشان بنزین انگلیس، که نماینده نزدیک به 5500 از 8000 جایگاه پمپ بنزین در بریتانیا است، روز یکشنبه هشدار داد که دوسوم از پمپ‌ها خالی شده است و سوخت بقیه نیز و به زودی تمام می‌شود.

این در حالی است که این وزیر انگلیسی مدعی شد که عرضه سوخت در این کشور در سطوح عادی است و ترس از اختلال که منجر به هجوم مردم برای خرید در روزهای اخیر شده، بی‌اساس است.

وی گفت: تنها دلیلی که بنزین در پمپ‌های بنزین نداریم این است که مردم در حالی بنزین خریداری می‌کنند که به آن نیاز ندارند.

طی روزهای اخیر، پمپ‌های بنزین در سراسر انگلستان شبانه روز توسط صف‌های طولانی خودرو تقریباً مسدود شده اند، چرا که رانندگان از ترس کمبود منابع می‌خواهند باک خود را پر کنند.




منبع : تسنیم


کد مطلب: 31058

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/31058/ادامه-بحران-سوخت-انگلیس

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir