۰

سربازان ارتش انگلیس پشت تانکرهای بنزین

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند دولت این کشور احتمالا از راننده کامیون‌های ارتش برای رساندن سوخت به پمپ بنزین‌ها استفاده کند.
بحران بنزین در لندن | میز نفت
بحران بنزین در لندن | میز نفت
به گزارش میز نفت ، رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که دولت این کشور می خواهد از پرسنل نظامی برای رساندن کامیون‌های حامل سوخت به پمپ بنزین‌ها استفاده کند.

طی روزهای گذشته دولت انگلیس از برخی اقدامات احتمالی خود برای حل بحران کمبود سوخت در این کشور خبر داد، از جمله‌ آنها می‌توان به صدور ویزای سه ماهه برای 5500 راننده کامیون خارجی اشاره کرد. 

در روزهای گذشته شاهد تشکیل صف‌های طولانی جلوی پمپ بنزین‌ها در انگلیس بوده‌ایم و مردم این کشور تلاش می‌کنند در سایه نگرانی‌ها نسبت به بروز کمبود سوخت باک خودروهای خود را پر کنند.

گلدن بارمر، مدیرعامل انجمن پمپ‌ بنزین‌های انگلیس می‌گوید: صدور ویزاهای موقت ممکن است در کوتاه مدت به کاهش بحران کمک کند، اما کافی نخواهد بود. وی گفت که امیدوار است دولت انگلیس از ارتش کمک بگیرد. 

بارمر می‌گوید: در حالی که بسیاری از مردم به صورت عادی ماهی یک بار به پمپ بنزین‌ها مراجعه می‌کردند اما در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که مراجعه به پمپ بنزین‌ها به شدت افزایش یافته است. 



منبع : فارس 
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 31065
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *