۰
۳
لابی برای رد حکم رئیسی

تلاش موسوی برای بازگشت به نفت

سید پیروز موسوی، مدیرعامل سابق پایانه های نفتی ایران، درصدد است تا دوباره به نفت بازگردد.
سید پیروز موسوی | میز نفت
سید پیروز موسوی | میز نفت
به گزارش میز نفت، سید ابراهیم رییسی هفته گذشته در جلسه هیات دولت تکلیف را برای وزیران خود روشن کرد؛ او در آن جلسه گفت: تاکید دارم حتما از بازنشستگان استفاده نشود، چون خلاف قانون است. نص صریح قانون است که نباید از بازنشسته استفاده شود. در مواقعی هم که یک ضرورت جدی اقتضا می‌کند، باید مورد اضطراری را به صورت اضطراری حل کنیم، و نه اینکه دائمی شود.

با تعیین تکلیفی که رئیس جمهور انجام داده، تیر بسیاری از بازنشستگان نفتی برای بازگشت به سمت های مدیریتی به سنگ خورد اما با این وجود، بسیاری از آنها هنوز در تلاش هستند تا با لابی هم که شده، به نفت بازگردند بویژه در مناصب مدیریتی صندوق بازنشستگی نفت.

این صندوق، چون در ظاهر دولتی نیست، محل اشغال مناصب توسط بازنشستگان بوده است و به همین دلیل، مدیرانی که مثلا خود را انقلابی می دانند اما بازنشسته شده اند، به درو کردن سمت های این سازمان دل خوش کرده اند.

یکی از این افراد، سید پیروز موسوی مدیرعامل سابق شرکت پایانه های نفتی ایران است. او که روزگاری از زنگنه حمایت می کرد و روزی دیگر در ستاد رستم قاسمی حاضری می زد ، امروز به جریان حاکم وزارت نفت متمایل شده است و می خواهد در صندوق سمت بزرگی از آن خود کند.  باید دید اوجی و بیات، به تاکید رئیس جمهور عمل می کنند و یا مقهور لابی های بازنشستگان از حمله موسوی می شوند؟!
چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 31086
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سید سیروس
Iran, Islamic Republic of
مقهور قلوهای آبادانی میشوندد...خدا ابزارهای لابی مانند اقای م.ن را از سید نگیره!!!
عادل
Iran, Islamic Republic of
از سوابق مدیریتی و انقلابی جهادی ایشان مشخص میباشد که در راستا تعالی وشکوفایی مملکت و خدمت از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده است برای ایشان ارزوی موفقیت میکنیم
Iran, Islamic Republic of
در شرکت پایانه ها که حسابی سود برد و در منطقه ویژه که نگو حال رییس باید عملکرد ایشان را بررسی کند که ایا خادم بوده یا...