۰

ضربه بنزینی به رونالدو!

میز نفت - بحران کمبود بنزین در بریتانیا باعث شده تا میلیون ها نفر در روزهای اخیر نتوانند از خودروهایشان در این کشور استفاده کنند و صف هایی طولانی پشت پمپ بنزین ها ایجاد شده است.
خودروی لوکس رونالدو | میز نفت
خودروی لوکس رونالدو | میز نفت
به گزارش میز نفت، سان گزارش داده است که حتی رونالدو هم این روزها به بنزین دسترسی نداشته است. در حقیقت دو تا از ماموران امنیتی رونالدو در روز چهارشنبه به پمپ بنزین رفته اند. رونالدو در این لحظه در اردوی منچستر برای بازی  مقابل ویارئال حضور داشت که در این بازی خوش درخشید و گل مهمی را به ثمر رساند.

در حقیقت رونالدو نگران کمبود بنزین بود و به همین خاطر دو تا از کارمندانش را به پمپ بنزین فرستاده بود تا به خودروی بنتلی او بنزین بزنند. کارمندان رونالدو 6 ساعت و 40 دقیقه منتظر تانکر بنزین بودند اما در نهایت با دست خالی به خانه برگشتند. در حقیقت هیچ تانکر سوختی در این مدت به این  پمپ بنزین نیامد و بدین ترتیب رونالدو همچنان نمی تواند از خودروی بنتلی خود استفاده کند.

ضربه بنزینی به رونالدو! - میز نفت

به نظر می رسد که با ادامه این شرایط، رونالدو نیز مثل خیلی از افراد مجبور خواهد شد که در خانه بماند و نمی تواند با خودرویش تردد کند. در حقیقت کمبود راننده کامیون باعث شده تا انگلیس با بحران کمبود سوخت شدیدی مواجه شود.
شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب: 31116
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *