روش عجیب ذخیره سازی بنزین

10 مهر 1400 ساعت 21:50

میز نفت - کمبود بنزین در انگلستان، روش های عجیبی را برای ذخیره سازی بنزین خلق کرده است.


به گزارش میز نفت ،  بریتانیا تنها کشوری نیست که کمبود راننده کامیون دارد، اما عملکرد ضعیف آن در تامین سوخت مورد نیاز خود احتمالا در جهان بی‌نظیر باشد. در روزهای گذشته کمبود سوخت موجب شد بریتانیایی‌ها ساعت‌ها در پمپ‌بنزین‌ها صف بکشند.

زنجیره تامین این کشور که تحت فشار برگزیت و کرونا قرار داشت با وحشت مردم برای خرید و صف‌کشی‌ها تحت فشار مضاعف قرار گرفت و در برخی پمپ‌بنزین‌ها محدودیت‌هایی برای پر کردن باک خودروها درنظر گرفته شد. در برخی از ایستگاه‌ها هم افسران پلیس مجبور شده‌اند حضور یابند و دولت برای کمک به حل مشکل ارتش را نیز به حالت آماده‌باش درآورد.

در تازه‌ترین به‌روزرسانی، اسکای‌نیوز روز جمعه گزارش داده جنوب شرقی انگلستان با بیشترین مشکل روبرو است و ذخایر سوخت در این کشور به دلیل کمبود راننده کامیون زیر 20 درصد قرار دارد. ذخایر ایستگاه‌های سوخت در لندن و انگلستان شرقی اندکی بالاتر از 20 درصد است. 


در بقیه نقاط انگلستان، تمامی ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی وضعیت به حالت نرمال بازگشته و ذخایر سوخت بالای 40 درصد قرار دارند. روز دوشنبه راننده‌های ارتش برای تحویل سوخت و آزاد کردن ظرفیت راننده‌های غیرنظامی دست به کار شدند. با وجود این، «انجمن خرده‌فروشان» دولت را به اولویت‌گذاری اشتباه متهم کرده و هشدار داده که سوخت در حال ارسال به بخش‌های غلطی از کشور است. 


برای دانلود اینجا کلیک کنید.


کد مطلب: 31123

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/31123/روش-عجیب-ذخیره-سازی-بنزین

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir