۰

حضور ریلاینس در امارات

شرکت ریلاینس اینداستریز روز شنبه اعلام کرد یک شرکت در امارات متحده عربی برای تجارت نفت خام، محصولات پتروشیمی و کالاهای کشاورزی تاسیس کرده است.
ریلاینس | میز نفت
ریلاینس | میز نفت
به گزارش میز نفت ، شرکت "ریلاینس اینترنشنال" زیرمجموعه جدید شرکت "ریلاینس اینداستریز" است که هنوز فعالیتهایش را آغاز نکرده است. ریلاینس یک میلیون دلار در کسب و کار جدید سرمایه گذاری کرده است.

ریلاینس اینداستریز که بزرگترین مجتمع پالایش نفت جهان را در جمناگار واقع در غرب هند اداره می کند، در بیانیه کوتاه خود به دلیل تصمیم برای تاسیس واحد جدید و قرار گرفتن آن در امارات متحده عربی اشاره ای نکرد با این حال اقدام مذکور همسو با تلاش برای توسعه حضور بین المللی است.

این شرکت پیش از این در شماری از داراییهای اکتشاف و تولید خارجی سهم خریداری کرده بود و در ژوئن با شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) برای ساخت یک پروژه شیمیایی چند میلیارد دلاری در رویس توافق کرد که نخستین سرمایه گذاری این گروه در یک پروژه خارجی جدید بود.

بر اساس گزارش رویترز، ریلاینس اینداستریز در ژوئن از انتصاب یاسر الرومایان، رییس هیات مدیره آرامکو به عنوان یکی از مدیران هیات مدیره ریلاینس خبر داد و اعلام کرد این آغاز بین المللی شدن ریلاینس است. این گروه امیدوار است امسال قراردادی را برای فروش ۲۰ درصد سهم در کسب و کار تبدیل مستقیم نفت به محصولات شیمیایی به آرامکو بفروشد.



منبع : ایسنا 
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 31125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *