۰
۵
معاون وزیر نفت خبر داد:

برنامه وزارت نفت برای احیای سمت های سازمانی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از برنامه‌ریزی برای احیای ۱۰ هزار سمت سازمانی حذف‌شده در سطح صنعت نفت خبر داد و گفت: عمده اقدام‌های زیربنایی به این منظور انجام شده و احیای این سمت‌ها در شرف نهایی شدن است.
کارگر نفتی | میز نفت
کارگر نفتی | میز نفت
به گزارش میز نفت، مهدی علی‌مددی در گفت‌وگو با شانا، ضمن تأکید بر سخنان وزیر نفت درباره احیای سمت‌های سازمانی که اخیراً در نشست مردمی شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد، اعلام کرد: با توجه به رویکرد مثبت وزیر نفت در این زمینه و با در نظر گرفتن نیاز شرکت‌های تابع وزارت نفت، سمت‌های سازمانی حذف‌شده، احیا خواهند شد.

بر اساس این گزارش، جواد اوجی، وزیر نفت نهم مهرماه در جریان سفر به گچساران، در نشست مردمی شورای اداری این شهرستان به برنامه وزارت نفت برای احیای سمت‌های سازمانی اشاره کرد و گفت: در دولت گذشته، ۱۰ هزار سمت در صنعت نفت حذف شد که این خود چالشی بزرگ در مسیر تحقق فعالیت‌های صنعت نفت است.

علی‌مددی به رویکرد وزیر نفت درباره به کارگیری نیروهای بومی در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه در صنعت نفت نیز اشاره و عنوان کرد: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت همه تلاش و تمهیدات لازم را به‌کار خواهد بست تا استفاده حداکثری صنعت نفت از نیروهای بومی در سطح استان‌ها با دریافت مجوزهای لازم محقق شود.   

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: فرآیند تبدیل وضعیت حدود ۵۴۰۰ نفر از مشمولان ایثارگر که هم‌اکنون در قالب قراردادهای مدت‌معین و مدت‌موقت با صنعت نفت همکاری می‌کنند تا پایان سال نهایی می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره بحث تبدیل وضعیت بخشی از نیروهای قرارداد مدت موقت که در قالب طرح توانمندسازی، آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند نیز اعلام کرد: کارگروهی از حوزه‌های برنامه‌ریزی و تأمین نیروی انسانی شرکت‌های اصلی در حال بررسی هستند و تبدیل وضعیت پذیرفته‌شدگان در برابر نیازهای اعلامی شرکت‌ها، پس از صحت‌سنجی و انجام مصاحبه‌های فنی تخصصی، اجرایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، ساماندهی و توجه به سرمایه انسانی از اولویت‌های وزارت نفت دولت سیزدهم عنوان شده است و در همین باره، وزیر نفت و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به کارکنان صنعت نفت اطمینان‌خاطر داده‌اند که به مسائل کاری و قراردادی آنان رسیدگی می‌شود و تبدیل وضعیت مشمولان ایثارگر و پذیرفته‌شدگان آزمون کارکنان قرارداد مدت‌موقت نیز مطابق تعهدات داده شده، عملیاتی خواهد شد.
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 31131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United Kingdom
به عمل کار برآید
علی
United States
گروه الف دانشگاه صنعت نفت چی؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگر از مسایل ساختار سازمانی و مهندسی ساختار مطلع می بودید در شرایط فعلی این خبر را منتشر نمی کردید.
Iran, Islamic Republic of
بزرگ کردن سازمان با احیای سمتهای حذف شده خلاف سیاست های کلی نظام، هزینه بر و مقابل کارآمدی است. از نیروهای م. جود درست استفاده کنید و وقت و هزینه را صرف کارهای نمایشی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چرا قانونی که مجلس در ارتباط با تعدیل کارکنان دولت راتصویب کرده اعمال نمی کنید