اولین تشکر رئیسی از وزارت نفت

18 مهر 1400 ساعت 12:39

میز نفت - تشکر رئیسی از وزارت نفت | حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در حاشیه جلسه هیئت دولت با تشکر از وزارت نفت و جواد اوجی، ضمن تشکر از تلاشهای این وزارتخانه در سوخت رسانی به لبنان به مجموعه وزارت نفت خسته نباشید گفت.


به گزارش میز نفت، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با قدردانی از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه، تصریح کرد: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

رئیس جمهور افزود: البته این مسئله گواه آن است که دشمن مترصد ضربه زدن به مردم و زندگی شهروندان است و همه مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید اقدامات پیشگیرانه و اصول مراقبتی را بیش از گذشته مدنظر داشته باشند.

دکتر رئیسی در ادامه حفظ انسجام و هم‌افزایی در رفع مشکلات و حل مسائل را وظیفه همه اجزا و ارکان کشور دانست و با توصیه مسئولان و مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌ها به ضرورت توجه به اخلاق عمومی، حرفه‌ای و سازمانی در مجموعه‌های تحت مدیریت خود، گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در کنار توجه به پیشبرد امور اداری، به توسعه و ارتقای موازین اخلاقی در جهت افزایش بهره‌وری در خانواده اداری کشور نیز اهتمام داشته باشند.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گزارشی درباره توسعه زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در کشور، خاطرنشان کرد: تعداد روستاهایی که در مدت سپری شده از دولت مردمی به اینترنت متصل شده‌اند، برابر با دوره چهارساله قبل از این دولت است.

وزیر راه و شهرسازی نیز ضمن اشاره به رشد معنادار و دو برابری وام ودیعه مسکن که در جلسه دیروز شورای پول و اعتبار مصوب شد، از انعقاد قرارداد با 30 شرکت تخصصی در راستای اجرای توصیه رهبر معظم انقلاب برای توجه بیشتر به «اقتصاد دریامحور» خبر داد که روز گذشته در سازمان بنادر و دریانوردی منعقد شده و می‌تواند باعث تحولی بزرگ در زمینه رشد و بالفعل شدن ظرفیت‌های اقنصادی کشور در حوزه دریا و سواحل شود.


کد مطلب: 31222

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/31222/اولین-تشکر-رئیسی-وزارت-نفت

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir