۰
۱۲
درخواستی از دوران زنگنه

گرایی چرا در نفت استخدام شد؟

میزنفت- با دستور جواد اوجی وزیر نفت، محمد رضا گرایی کشتی گیر تیم ملی فرنگی در وزارت نفت استخدام شد.
محمد رضا گرایی | میز نفت
محمد رضا گرایی | میز نفت
به گزارش میز نفت، پس از قهرمانی محمد رضا گرایی کشتی گیر فرنگی تیم ملی، با درخواست وی برای استخدام در وزارت نفت موافقت شد.

یک منبع آگاه در این باره به میزنفت گفت درخواست او برای فعالیت در صنعت نفت ، مربوط به دوران بیژن زنگنه بود که با توجه به ظرفیت‌های قانونی برای جذب گرایی، در نهایت  شب گذشته با درخواست وی موافقت شد و او قرار است بزودی جذب وزارت نفت شود.

البته طی سال‌های گذشته تعدادی از قهرمانان المپیک و جهان در وزارت نفت مشغول به کار شده بودند.

محمدرضا گرایی ، متولد مرداد ۱۳۷۵ در شیراز، کشتی گیر فرنگی از ایران است. وی قهرمان المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو، قهرمانی کشتی‌ جهان ۲۰۲۱ اسلو و دارندهٔ مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در وزن ۶۷ کیلوگرم و قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ و مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ در وزن ۷۲ کیلوگرم است.

گرایی در رقابت‌های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قزاقستان موفق به کسب مدال طلا و همچنین سهمیه المپیک شد. وی در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مقابل حریف اوکراینی خود پرویز نصیب‌اف به مدال طلای وزن ۶۷ کیلوگرم دست یافت. 
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 31240
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


وحید
United Kingdom
دوست عزیزم جناب اقای حاجی پور
با سلام
واقعیت فقط بخاطر شیرازی بودن ایشان و همشهری با شخص وزیر است.خیلی ها درخواستهای مختلفی داشتند که حقوق زن و بچه های انان در طول ۸ سال ضایع گردید ایا وزیر برای رفع مظالم کاری کرد.!!
از طرفی ورود ورزشکاران بهتر است در وزارت ورزش باشد چون از گذشته تا کنون ورود افراد ورزشی و قهرمانان هیچ دستاوردی برای صنعت نفت نداشته است
Iran, Islamic Republic of
آقای حاجی پور سهمیه خودش را از وزارتخانه جدید گرفته... دیگه قرار نیست اعتراض کنه به وزارت جدید! الان هم دقت کرده باشید فقط نوشته منبع آگاه ... حالا یکی نیست بگه چرا مستندات درخواست استخدام گرایی را منتشر نمی کنید؟ اصلا" فرض هم درست، چرا در مورد فارغ التحصیلان دانشگاه نفت سکوت کرده اید؟! خب اصلا" دانشجویان دانشگاه نفت هم بدردنخور، چرا بقیه کشتی گیران را استخدام نکردید؟!! یعنی کلا" در زمان زنگنه یک نفر درخواست استخدام داده بوده، اینم همین یک نفر؟!
Man
Iran, Islamic Republic of
ارج نهادن به ورزشکاران و افتخار آفرینان ملی بسیار پسندیده است اما مایه تأسفه که بعد از ۶ سال فارغ_التحصیلان_گروه_الف_دانشگاه_صنعت_نفت که فرزند صنعت نفت و پرورش یافته برای شرکت نفت اند همچنان بلاتکلیف اند. همین ها میشه باعث دلسردی و مهاجرت نخبگانمون. هرچند بعید می‌دونم برای کسی مهم باشه که نخبه ای در این مملکت بمونه یا نه. آقای اوجی لطفا این اندک دانش آموختگان باقیمانده دانشگاه_صنعت_نفت را دریابید. واقعا آدم دردشو به کی‌ بگه.. شرمتان باد
رضا
Iran, Islamic Republic of
بنده هم‌ پدرم چهل سال واسه شرکت نفت عمرشو داد در حین انجام وظیفه دچار درصدی نقص عضو هم شد اما متاسفانه نگاهی به زحماتش ننداختن و تک پسر خانواده با مدرک لیسانس مکانیک مشغول مسافر کشی هست
خدا از باعث بانی این نگذره که حق مردم رو میخورن
Esmail
Iran, Islamic Republic of
اگه آقای گرایی تو زمینه ی نفت و مهندسی نفت سررشته ای دارن که نوش جونش حداقل کاری هست که میتونن براش انجام بدن.
اگه سر رشته نداره میخواد بیاد تو صنعت نفت دقیقا چیکار کنه؟!
Iran, Islamic Republic of
اینها باید در وزارت ورزش استخدام شوند
امیر
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف که رسانه حرفه ای بی طرف , اینگونه نامتعادل قضاوت و تحلیل می کند.
United States
چون همشهریش بود عامو.
Brazil
منتظر انتصابات دیگه همشهریها باشید ,مثلا وحید زیدی فرد.
حسام
Iran, Islamic Republic of
آخه چه ربطی به نفت داره. ایشون کشتی گیر هستن و باید تو وزارت ورزش استخدام بشن نه وزارت نفت.
دانشجوی مهندسی نفت
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم متاسفم
دامون
United States
متأسفانه تنها دلیل استخدام ایشان شیرازی بودنش هست و بس. بعد از رفاقت بازی زنگنه با نمایندگان بازنشسته و افراد سیاسی غیر مرتبط و نا متخصص با وزارت نفت الان باید شاهد حضور شیرازی گرایی در وزارت نفت آقای اوجی باشیم .
ایشون به جای اینکارها به فکر سامان دهی نیروهای قرارداد مدت موقت باشه . چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . در بین نیروهای قراردادی و پیمانکاری هم ورزشکاران و قهرمانان بسیاری وجود دارند اگر راست می گویید آنها را استخدام کنید آقای وزیر .