۰
۴
آغاز انتقادات به استخدام گرایی در نفت

معطلی 4 ساله یزدانی برای استخدام در نفت

میز نفت - پس از بالا گرفتن حواشی استخدام محمدعلی گرایی در وزارت نفت، تعدادی از نمایندگان مجلس به این موضوع اعتراض کرده و آن را تبعیضی علیه سایر قهرمانان ملی دانستند؛ مانند نماینده مردم قائمشهر،سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سواد کوه شمالی.
حسن یزدانی | میز نفت
حسن یزدانی | میز نفت
به گزارش میز نفت ، پس از قهرمانی محمدعلی گرایی در رقابت های جهانی کشتی فرنگی، وزیر نفت با درخواست این کشتی گیر جهت استخدام در وزارت نفت موافقت کرد که همان شب، این خبر اعلام شد.

در فضای مجازی واکنش های مثبت و منفی بسیاری درباره دستور اوجی شنیده شد طوری که برخی، شائبه همشهری بودن گرایی با جواد اوجی را مطرح کردند.

واکنش منفی میان نمایندگان مجلس بیشتر دیده شد؛ به عنوان نمونه کیوان مرادیان  نماینده مزدم قائمشهر،سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سواد کوه شمالی، درنامه ای به وزیر نفت نسبت به این موضوع انتقاد کرد و خواستار استخدام سایر قهرمانان ملی کشورمان در مسابقات جهانی کشتی شد.

مرادیان در نامه ای که به اوجی نوشته، عنوان کرده است با آقایان حسن یزدانی، امیرمحمد یزدانی ، محمد نخودی، کامران قاسم پور نیز باید چنین برخوردی صورت گیرد و تبعیضی وجود نداشته باشد.



نکته جالب در این نامه آنحاست که حسن یزدانی، چهار سال پیش درخواست استخدام در وزارت نفت را داده بود که مورد بی مهری و بی توجهی بیژن زنگنه 
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 31259
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچکدام نباید در وزارت نفت استخدام شوند اینها باید در وزارت ورزش استخدام شوند
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام نباید در وزارت نفت استخدام شوند اینها باید در وزارت ورزش استخدام شوند
United States
آقای مهندس اوجی همشهریشان استخدام کردند فقط!!!!!
سیروس
Iran, Islamic Republic of
این نماینده فکرکرده که اگراوجی رادکترخطاب کندتقاضایش اجابت میشود!