بازرسان وزارت نفت در راه عسلویه

21 مهر 1400 ساعت 11:49

پیرو وعده اخیر وزیر نفت مبنی بر اعزام گروه کارشناسی به استان بوشهر، هیاتی ۱۲ نفره به ریاست مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت برای بررسی مسائل شغلی، قراردادی و معیشتی کارکنان غیررسمی صنعت نفت راهی بوشهر شدند.


به گزارش میز نفت ، وزیر نفت در سفر اخیر خود به استان بوشهر، در جمع مردم شهرستان جم حضور یافت و پس از استماع نظرات مردمی، اعلام کرد گروهی را برای بررسی بحث معیشت و قراردادهای کارکنان حجمی در بخش‌های مختلف صنعت نفت اعم از بخش خدماتی، پالایشگاهی و تعمیراتی به این استان اعزام کند. حال در شرایطی که هنوز یک هفته از وعده وزیر نفت نمی‌گذرد، با هماهنگی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هیئتی ۱۲ نفره متشکل از نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ریاست مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری منابع انسانی راهی بوشهر شده‌اند تا به مشکلات کارکنان رسیدگی کنند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره گفت: این هیئت که پیرو دستور وزیر نفت تشکیل و به عسلویه اعزام شده است، روز گذشته (۱۹ مهرماه) نشستی با مسئولان و رؤسای منابع انسانی شرکت‌های مستقر در عسلویه (نفت، گاز و پتروشیمی) برگزار کرد و امروز (۲۰ مهرماه) نیز نشستی با حضور همکاران قراردادی شاغل در شرکت‌های مستقر در عسلویه برگزار خواهد کرد.

مهدی علی‌مددی افزود: این هیئت ضمن برگزاری جلسات کارشناسی به‌منظور شناسایی مشکلات کارکنان، امروز با هماهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تأسیسات صنعت نفت مستقر در عسلویه بازدید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، وی تصریح کرد: پس از بازگشت هیئت و ارائه گزارش‌ها، تمامی مشکلات مطروحه از سوی کارکنان بررسی می‌شود و رفع آنها در اسرع وقت در دستور کار قرار می‌گیرد.



منبع : ایسنا 


کد مطلب: 31261

آدرس مطلب: https://www.mizenaft.ir/news/31261/بازرسان-وزارت-نفت-راه-عسلویه

ميز نفت
  https://www.mizenaft.ir