۳
۲۵
دستور عجیب مشکین فام

بازرسی کیف کارکنان نفت و گاز پارس

میز نفت - در حالی که بسیاری منتظرند مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب شود، محمد مشکین فام در یک اقدام معنادار دستور داده کیف کارکنان این شرکت بازرسی شود!
نفت و گاز پارس - میز نفت
نفت و گاز پارس - میز نفت
به گزارش میز نفت، مشکین فام یکی دیگر از مدیرانی است که هنوز جایگزین مشخصی برای آن معرفی نشده است اما وی که از حضور محمد فکور، در راس این شرکت نا امید شده دستور عجیبی صادر کرده است.

ده‌ها نفر از کارکنان شرکت نفت و گاز پارس با تماس با میز نفت، از استقرار یک دستگاه ایکس ری در ورودی شرکت نفت و گاز پارس خبر داده‌اند که کارکنان باید کیف خود را هنگام ورود و خروح، درون آن قرار بدهند.

این گونه اقدامات که سال‌هاست منسوخ شده، در شرایطی توسط مشکین فام بکار گرفته شده که حتی دستگاه ایکس ری در ورودی وزارت نفت هم حنبه تزئیتی دارد مگر در شرایط خاص.

با این وجود، مشخص نیست چرا مشکین فام چنین تصمیمی گرفته است؛ شاید قرار است این گزاره در ذهم کارکنان ایجاد شود که دوران تجسس در امور کارکنان آغاز شود!
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 31270
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كافر همه را به كيش خود پندارد اين مشكين فام كه يه روز ديگران رو مگس خطاب ميكرد و خودش رو عقاب چون همه رو دزد ميبنه ولي دير يادش افتاده چيزي ديگه براي ... از داردسته مشكين فام و علي ابادي و حكمت شريفي نموده كه كسي ...
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض احترام
اولا به دوستان توصیه می کنم در همه حال خدا را مدنظر قرار دهند و بدانند دیر یا زود شما نیز قضاوت خواهید شد ؛متاسفانه ی رسم زشت بین ما ایرانی مرسوم شده همیشه مدیران قبلی را کوبیدیم لذا هر مدیری ی روزنه کاری داره که خود آن بیانگر تخصص یا عدم تخصص اوست .
در خصوص دستگاه ایکس ری هم نمی شود شما هم به دنبال حفظ امنیت و حفاظت از اموال شرکت باشید و هم پز روشنفکری بدید ؛آیا به زعم شما چنانچه ارباب مرجوعی(از قبیل میهمان ؛پیک نامه بر و....) به داخل ساختمان تردد می نماید و چنانچه خدایی ناکرده سرقتی واقع شود همین امثال اشخاصی که الان دارن ندای وامصیبتا سر میدهند حراست را متهم به کم کاری نمی کنند ؟؟؟
بهرحال حراست صرف ی واژه نیست و مستلزم داشتن تجهیزات مناسب جهت حفاظت از خود کارکنان و اموال و تاسیسات است و احدی حق نداره اگر تجهیزات مورد نیاز را به این واحد ندهد توقع حفاظت صدرصد باشد .
در آخر من نمیفهمم کجای این کار زشت هست اگر شخصی شیله پیله ای نداشته باش باید استقبال کنه .
ح
Iran, Islamic Republic of
در دوران مدیریت مهندسی و ساختمان و همچنین مدیر عاملی، خیلی از کارکنان مورد ظلم و بی حرمتی ایشان واقع شدند.ایشان بر خلاف ظاهر ...اصلا مبادی آداب اولیه اسلامی نیز نیستند.به راحتی توهین می کنند،...میگویند. به عنوان نمونه حدود پنج سال قبل بابت هر کدام از فازهای 15-16 و 17-18 سیصد وپنجاه میلیون تومان پاداش گرفتند در حالی که به کارمندان شاغل مطلقا مبلغی پرداخت نشد.
انشاءالله: "ومن یعمل ذره شرا یره"
حسینی
Iran, Islamic Republic of
باسلام بیش از یک سال است که درخواست خرید ایکس ری انجام شده که این هفته خرید و نصب آن انجام شد . از ایکس ری برای کیف و ساک افراد و بسته های مشکوک استفاده می شود . ولی عده ای از برقراری و ارتقای امنیت ناراحت و اقدام به نوشته های تخریب کننده در فضای مجازی می نمایند
سلمانی
Iran, Islamic Republic of
نصب و راه اندازی ایکس ری برای تامین امنیت و ارتقای حفاظت و حراست انجام شده و آقای مشکین فام دستور نصب ان را صادر نکرده که برعلیه ایشان مطالب نوشته می شود
Iran, Islamic Republic of
مگر می شود بدون اطلاع مدیر عامل یه همچین دستگاهی نصب بشه
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
بله می شود
مگر مدیرعامل مسئول حفاظت است
حفاظت برعهده حراست است و حراست شرکت متبوع زیر مجموعه حراست نفت و سازمان حراست و حراست کل کشور و در نهایت زیر مجموعه واجا است.
حالا شاید بیشتر بتوانید تمیز قائل بشید بین وظایف مدیرعامل و حراست .
متاسفانه اکثر کارمندان فکر می کنند چون مدیرعامل مسئول حراست را منصوب می نماید پس همه کاره تو بخش حراست است !!!خیر مدیرعامل با هماهنگی مدیر حراست نفت و سازمان حراست نفت می بایست شخصی را انتخاب نماید که مورد تائید مراجع مربوطه باشد و آن هم بخاطر تسریع در اقدامات حفاظتی است ولاغیر .
احمدی
Iran, Islamic Republic of
در خواست خرید و نصب و راه اندازی تجهیزات حفاظتی مثل ایکس ری از سوی حراست صورت می گیرد
امیر آرین
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران محترم مجموعه نفت همانطور که اطلاع دارید خرید تجهیزاتی نظر ایکس ری با توجه تشریفات اداری خرید کالا زمانبر بوده و اینطور نیست که یک شبه خریداری بشه به نظرم هدف از مطرح نمودن چنین خبری صرفا تخریب اقای مهندس مشکین فام بوده و این سری تجهیزات صرفا جهت بسته های مشکوک استفاده میشود.
جباری
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض ادب و احترام
درخواست خرید و نصب و راه اندازی ایکس ری از سال 1399 در دستور کار قرار گرفته و با توجه به زمانبر شدن مراحل اداری خرید آن ، این هفته نصب آن انجام شده است که استفاده از آن هم به جهت ارتقای حفاظت و حراست می باشد.
میزان
Romania
با سلام
خرید دستگاه از سال ۹۹ایندنت شده وامسال خریداری گردیده است و فقط جهت بسته های مشکوک است و جلوگیری از خروج هارد و لپ تاپ های تحویلی شرکت به گفته نیروهای حراست است حالا یکسری که از امکانات شرکت برای مصارف شخصی استفاده میکنن ناراحت هستند از نصب دستگاه و شروع به تخریب در فضای مجازی یا ابراز ناراحتی در هنگام خروج میکنن بهتر بجای تهمت زدن واقع بینانه قضاوت نمود
منصف
United Kingdom
دستور آقای مشکین‌فام را از کجا آوردید؟ مگر یک شبه دستگاه خریداری و نصب میشود؟ شما که سالها است در مورد نفت گزارشگری و خبرنگاری میکنید، هنوز نمی‌دانید پروتکل‌ها و موازین حفاظتی و حراستی را مدیران عامل تعیین نمیکنند؟
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن اززبان ما میگویید

اینا فکر میکنن پرسنل ازپشت کوه آمدن
اون خدمه یا همکاری که ی بسته دستمال کاغذی برمیداره مطمن باش انقدرحقوقش کفاف نمیده ..ومدیرعاملی که درد اونو نمیفهمه
درد همکار سرطانی نمیفهمه که هزینه های دارویی بیچاره اش کرده برای ی اضافه کاری التماس به مسیول دفترمیکنه باید تومدیر بدونی که نشستی اون بالا ازهیچی خبر نداری
نمیدونی اداری داغونه مالی داغونه مسوول دفاترت جواب سربالا میدن
توچی میدونی از درد کارمتدات

هرکی تواداره پارتی داره کارش ی روزه حله
محبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام؛
جناب آقای مهندس اوجی وزیر محترم نفت چرا مدیران نزدیک به زنگنه امثال مشکین فام ، نجومی و...هنوز در راس امور هستند لطفا تدبیری اندیشیده شود...
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیرتمامی مدیران زمان زنگنه رابلاسمت کنید

کارشناسانی که باحقوق دلاری عازم شدند اینجارا وزارتخانه را گند زدند حالا رفتن آبروی نفت را درخارج ازکشورببرند.

اینا مال کدوم قوم هستند که به سرمایه ملی که مال همه است رحم ندارن
حاج
Iran, Islamic Republic of
این موضوع در پتر‌وشیمی فجر سال هاست در حا اجراست
نمیدونم دنبال دزدند یا کارمند
آقایی
Iran, Islamic Republic of
ما کارکنان وزارت نفت به اقای ایت الله رییسی رای دادیم که امثال اقایان مشکین فام ، رشیدی ، علی ابادی ، نجومی و..‌. را در شرکت نفت و گاز پارس نبینیم ولی متاسفانه این اقایان هنوز بر روی سمت های خود ، به دنبال لابی جهت ارتقا شغلی هستند. جناب اقای مهندس اوجی لطفا از جوانان انقلابی استفاده نماید این اشخاص صنعت نفت را ویران کردند.
Iran, Islamic Republic of
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
سلام،وقت بخیر، بنظرم این اسمش تجسس نیست، یه احتیاط کاری خیلی ساده هست که نه دردسر داره و نه هزینه ای...پس بودنش بهتر از نبودنش هست، احتیاط شرط عقل هست، بنظرم کارمندان شرکت نفت هم اینقدر فهمیده و عاقل هستن که این رو «تجسس» به حساب نیارن.
فقط نظرات موافق این خبر برام جالبه. جوری از ارتقای امنیت نوشتن انگار هفته‌ای یه مشکل امنیتی و بمب گذاری و دزدی تو نفت و گاز رخ میده
اسیابانی
Iran, Islamic Republic of
مدیران ویرانگر ، کسانی که با کم کاری باعث زیان به صنعت نفت شدند .(مشکین فام ، رشیدی ، علی آبادی، نجومی...
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
دستیاران قدیمی و مسببان وضعیت فعلی در صنعت نفت.
صدای مظلوم
Iran, Islamic Republic of
🚨خودکشی درشرکت نفت وگاز پارس

▪️شب گذشته یکی ازکارکنان شاغل درشرکت نفت وگاز پارس عسلویه در سایت ساحلی شیرینو با خودکشی به زندگی خود پایان داد.

▪️این فرد سابقه دو دهه فعالیت را دراین شرکت داشته است.

▪️برگه ای که درکنار جسد متوفی یافت شده ،حکایت ازآن دارد که این فرد انگیزه خودکشی را فشارهای اقتصادی ناشی ازحقوق پایین وسیاست ها وتبعیض های ناروای مدیران این شرکت دانسته است ./نصیر بوشهر

🌐 به واتساب عسلویه نیوز بپیوندید
‏ https://chat.whatsapp.com/D6w8B5GM7Qp74NJyCuqKSL
➖🌐با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews

➖🌐 به اینستگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.official
قنبری
Iran, Islamic Republic of
حاصل همکاری محرمانه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت با آقای سنگدوینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی =استخدام دختر نماینده گرگان بصورت مدت معین با شماره پرسنلی نفت
در حالیکه ۳۰هزار نفر نیروی قرارداد مدت موقت نگون بخت شاغل در مناطق عملیاتی و صعب العبور صنعت نفت، پس از چندین سال به بهانه های مختلف در صف انتظار تبدیل وضعیت مانده اند و فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه صنعت نفت به کوله بری و دستفروشی روی آورده اند، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر هم به بهانه نبود سمت انجام نمی شود، دختر نماینده مجلس بدون حتی یک روز سابقه کاری و با معدل ضعیف با امضای طلایی و تخصیص سمت توسط معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت، بدون طی کردن هر گونه تشریفاتی بصورت مدت معین استخدام می شود.!
کارگران منطقه عسلویه عزادار همکاری هستند که سالها نیروی پیمانکاری ماند و امیدی به آینده نداشت.آقای معاون محترم، اگر سِمَت را بجای بذل و بخشش میان مجلسیان و صاحبان قدرت، به امثال حاجت پورها تخصیص می دادند و حق و حقوق کارگران مظلوم را تضییع نمی کردند، امروز حاجت پور در کنار زن و فرزندانش بود. گناه شما بس عظیم است و نابخشودنی.! آقای اوجی و آقای علی مددی شما هم شریک در گناه نابخشودنی خودکُشی کارگران صنعت نفت هستید.آقای اوجی، امروز با خاطیان برخورد نمایید و جلوی ریشه دار شدن فساد را بگیرید و از مجموعه خود شروع کنید.
حضرت آقای رئیسی! شما قول دادید برای مبارزه با فساد و تبعیض به دولت می آیید.
دختر نماینده مجلس ارجحیتی نسبت به ۳۰هزار کارگر در صف انتظار تبدیل وضعیت ندارد تا با امضای طلایی آقای معاون وزیر نفت تبدیل وضعیت شود! و ما همچنان چشم انتظار یک مصلح بمانیم؟!شخصاً ورود نمایید و با خاطیان برخورد کنید.
Iran, Islamic Republic of
آقای مشکین فام.آقای علی آبادی بفرمایید این بچه آقا تااخر عمرش بی پدرشد ...اگه وجدانتان بیداربود شبها قبل خواب ببوسیدش...متاسفم