۲
۳
معاون جدید وزیر نفت منصوب شد

زیدی فرد جایگزین محمدزاده

میز نفت - با حکم جواد اوجی وزیر نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری شد.
وحیدرضا زیدی فرد معاون پژوهش وزارت نفت - میز نفت
وحیدرضا زیدی فرد معاون پژوهش وزارت نفت - میز نفت
به گزارش میز نفت، زیدی فرد از چهره‌های حوزه HSE وزارت نفت است که با حکم اوجی، جایگزین محمدزاده شد.

زیدی فرد معاون وزیر نفت - میز نفت
وحیدرضا زیدی فرد در سال 91 با حکم رستم قاسمی، به عنوان « مدیر کل پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت نفت» منصوب شده بود.

دکتر وحیدرضا زیدی فرد با حکم وزیر نفت، معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری شد. وی که در سال 1372 وارد صنعت نفت شد، دارای سوابق روشنی همچون مدیر کلی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت نفت است.

زیدی فرد از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت است که دکترای خود را از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرده است. | انتصاب او را می‌توان یکی از انتصاب‌های خوب جواد اوجی به شمار آورد.
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 31278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United States
یه همشهری دیگه
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه رزومه از تخصصی ترین معاونت وزیر نفت بدید، جایی که می خواد برای صدها نخبه و پژوهشگر و شرکت دانش بنیان تصمیم گیری کنه. من که هرچه اینترنت رو گشتم سوابق پژوهش و فناوری از ایشان ندیدم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
آقای رسانه آرام باش. زمانی که اوجی معاون شرکت گاز بودند ایشان را به عنوان رییس دفتر منصوب کردند. مدت کوتاهی بعد به دلیل ناکارآمدی عزلش کردند. نه در حوزه HSE و نه پدافند غیر عامل هیچگونه کار مثبتی ندارند. شما بفرمایید غیر از همان مدت کوتاه مدیر کل بازی, چه سابقه درخشانی داشتند که مستعد این پست شدند. البته معاونت مهندسی 10 سال است که کاملا تعطیل می باشد.