۱
۱۰
کارساز شدن رفاقت قاسمی و زنگنه

صادق آبادی در راه شرکت انرژی پاسارگاد

میز نفت - علیرضا صادق آبادی با حکم مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مدیرعامل شرکت انرژی پاسارگاد می شود؛ قرار است روز شنبه حکم وی ابلاغ و جلسه معارفه وی هم همان روز برگزار شود.
علیرضا صادق آبادی | میز نفت
علیرضا صادق آبادی | میز نفت
به گزارش میز نفت، صادق آبادی از شاگردان زنگنه بود که در ابتدای وزارت زنگنه، مدیریت طرح سیراف را بر عهده گرفت که در سال 96 با حکم زنگنه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش شد.

او چهار سال در این سمت حضور داشت تا روزی که اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم شد و جلیل سالاری را جایگزین صادق آبادی کرد.

میزنفت یک ماه پیش در خبری نوشت که او قرار است راهی انرژی پاسارگاد شود که پس از کش و قوس های فراوان، او به صندلی مدیریت شرکتی می شود که ماه ها بود مدیرعامل نداشت.

صادق آبادی، جایگزین سید مهدی میرمعزی می شود تا پروژه های مهمی که زنگنه به این شرکت اعطا کرد، راهبری کند. 

گفتنی است شرکت انرژی پاسارگاد از جمله شرکت های اکتشاف و تولیدی است که زنگنه آن را پایه گذاری کرد و پروژه های مهمی را از نیز طی سالهای گذشته مصادر کرد.

تفاهم‌‎نامه‌های مطالعاتی توسعه میدان مشترک آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت انرژی پاسارگاد - میز نفته از وزارت نفت برای خود *تفاهم‌‎نامه‌های مطالعاتی توسعه میدان مشترک آزادگان بین شرکت ملی نفت ایران و شرکت انرژی پاسارگاد 

حالا شاگرد زنگنه، باید این پروژه ها را راهبری کند؛ وزیر سابق هم قرار بود به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت معرفی شود که حکم او، قرار است چند هفته دیگر امضا و ابلاغ شود چراکه حساسیت های زیادی درباره بیژن زنگنه وجود دارد.
پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب: 31281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تاسف و بازم تاسف
United Kingdom
خب پس نوچه هایش رضایی و صفیری در شرکت پالایش و پخش را هم با خود میبرد که آنجا را پارو کنند
Iran, Islamic Republic of
خب خداروشکر یکی پیدا شد که کار کنه و درست کار کنه ولی نتیجه زحمتش احتمالا به نام دولت و وزارت نفت جدید ضعیف، تموم بشه
Iran, Islamic Republic of
.... الله علی گلهم اجمعین
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا هنوز تپه های گل کاری نشده داریم!!
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری میرسد حیف و صد افسوس
کارکنان نفت
Iran, Islamic Republic of
واقعا بایدکسانیکه به امانت مردم وصنعت نفت کشوردربیت المال خیانت کردند بایدبجای کشیده شدن به مراجع قضایی عالی کشور عهده دار این سمت در بانکی شودکه با سپرده های همین مردم شریف جان گرفته است؟؟!!اف برزنگنه وتمام ایادی سرسپرده اصلاح طلبش
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت بایستی در‌قراردادهایی که به صورت مشکوک در دولت قبل به شرکت گسترش انرژی پاسارگاد واگذار شده ورود و از تعبیر مثل اول کندن چاله و بعد دزدیدن منار جلوگیری کند! صادق آبادی باید اول در‌مورد مفاسد چپاول فرآورده به نام صادرات و بعد در‌مورد ریخت و پاش مفسده دار پروژه جدید گازسوز کردن خودروها (یک میلیون و چهارصد و خورده ای خودرو) پاسخگو باشد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
گروه آقای مهندس زنگنه به شرکتهای اقماری که ایشان بانی آنها بوده اند کوچ میکنند
متاسفانه مدیر عامل بانک پاسارگاد متوجه نیست بکارگیری آقای زنگنه و منتخبین ایشان در هر شرکتی منجر به تعطیلی این شرکتها حد اقل در هشت سال آینده شده و مشکلاتی که با کارفرمای حاضر پیدا خواهند کرد باعث ورشکستگی آنها خواهد شد مخصوصا اگر انتخابها نظیر آقای صادق آبادی باشند که فردی خود شیفته وامانی کار است
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن درپیشگاه خداوند جواب دارد