۰
۲

حکم سینمایی برای اوجی!

میز نفت - در یک حکم عجیب، وزیر ارشاد ، جواد اوجی وزیر نفت و مسعود مسرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه را به عضویت هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی در آورد.
میرکاظمی و جواد اوجی | میز نفت
میرکاظمی و جواد اوجی | میز نفت
به گزارش میز نفت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رییس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

اعضای هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت ۲ سال منصوب شدند.
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 31341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
بالاخره عمری مردم و اکنون کارکنان صنعت نفت را فیلم کرده است و ادامه می دهد. بعد از دوره اول ( اگر استیضاح نشوند و مجلس با همین فرمان جلو برود) سیمرغ بلورین در نفاق و ریا هم می برند.
Iran, Islamic Republic of
آخر این چه انتصابی است؟ ایشان در اداره وزارت نفت نیز دچار مشکلات عدیده ای است. خود ایشان بدون هیچگونه تخصص و تجربه ای در این حوزه چرا باید این مسئولیت را قبول کند؟ چگونه میتواند با این جهل مرکب، یکی از بانیان عدالت گستری در جهت توسعه و تعمیق زیر ساخت های فرهنگی کشور باشد؟