۰
۳

توضیح وزارت نفت درباره یک استخدام پرحاشیه

میز نفت - اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به انتشار سند استخدام دختر یکی از نمایندگان وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.
وزارت نفت - میز نفت
وزارت نفت - میز نفت
به گزارش میز نفت، متن توضیحات روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است:

«در پی بازنشر نامناسب مکاتبات حوزه منابع انسانی در فضای مجازی درباره به‌کارگیری در قالب قرارداد مدت‌معین فرزند نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی لازم است نکاتی به سمع و نظر مردم شریف رسانده شود:

به‌منظور به‌کارگیری متقاضیان واجد شرایط جذب در قالب جذب نوین، مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت مهارت‌های زبان انگلیسی، کامپیوتر، توانمندی‌های شناختی و سلامت روان افراد مذکور را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت کسب حدنصاب لازم و اخذ مجوز مقام عالی وزارت، انعقاد قرارداد مدت معین ایشان تحقق می‌یابد. طی موفقیت‌آمیز فرآیند فوق برای همه متقاضیان واجد شرایط ضروری و لازم بوده و برای نامبرده و دیگر افراد مشابه وضع ایشان بر همین منوال عمل شده است. در ضمن با توجه به لغو دستورعمل نظام جذب نوین قبول‌شدگان بر اساس مصوبه ۱۶۶۲ درقالب مدت معین به‌کارگیری می‌شوند.

درباره کارکنان قرارداد مدت موقت پذیرفته‌شده برای  ادامه فرآیند تبدیل وضعیت به مدت‌معین موضوع در آخرین نشست شورای مدیران توسعه منابع انسانی تصمیم‌گیری و نتایج حاصله  پس از دریافت موافقت مقام عالی وزارت برای اجرا ابلاغ می‌شود.»
 
 
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 31349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زنگنه و ختلان و ربیعی و مینو و بحرینی حداقل هزاروپانصد نفر فرزندان مسئولین و اقوام خویش را استخدام رسمی کردند حالا این بدبخت اوجی آن هم کسی که کارشناسی IT داشته را استخدام کرده نه رسمی اونم قراداد معین.حالا همه دوستان زنگنه افشاگری میکنند بحساب خودشان.واقعا شرم آوره
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اولا: به نظر نمی رسه استخدام رسمی حداقل 1500 نفر رسمی! صحت داشته باشه و در زمان حضرات قبل هم در قالب نمایش جذب فارغ التحصیلان ممتاز، نورچشمی ها به صورت قرارداد مدت معین نوین، جذب شدند. هر چند شاید افراد معدودی واقعا دارای شرایط لازم بودند.
دوما: مردم با رای دادن به آقای دکتر رییسی خواستند دولت تغییر کنه و با عوض شدن مسئولان قبل، شاهد چنین مواردی نباشند.
سوما: این همه دانش آموخته با شرایط بهتر هستند، چرا این افردا استخدام نشدند؟ نیاز نیست به عدم پذیرش ایشان در آزمون هم اشاره کرد.
باید جلوی رانت و این موارد به دور از گرایش سیاسی و تعصب، گرفته شود.
و از همه جالب تر پاسخ وقیحانه نماینده محترم به یکی از خبرگزاری هاست ...
ان شااالله مجلس با لغو مجوز و اختیار وزرا برای جذب بدون آزمون و با یک امضا، جلوی این موارد و رانت ها برای همیشه گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
دروغ محضه.
کاملا ماله کشی کرده و چرت و پرت گفته