۰

افزایش شدید قیمت بنزین در آمریکا

میز نفت - بحران انرژی در ایالات متحده آمریکا در حال گسترش است بطوری که این بحران، موجب شده تا قیمت بنزین در ایالات های آمریکا بسرعت افزایش پیدا کند.
پمپ بنزین در آمریکا | میز نفت
پمپ بنزین در آمریکا | میز نفت
به گزارش میز نفت، آخرین قیمت‌هایی که برای بنزین در ایالات متحده به ثبت رسیده نشان می‌دهد در منطقه گوردا اسپرینگز، مردم باید برای هر گالن بنزین حدود 8.5 دلار پرداخت کنند که با نرخ دلار امروزی در ایران، هر لیتر بنزین در این منطقه بیش از 60 هزار تومان است. 

این منطقه از اهمیت بسزایی در آمریکا برخوردار است زیرا یک منطقه گردشگری است و افزایش قیمت بنزین موجب شده تا گردشگران بهای بیشتری برای بنزین بپردازند که قاعدتا برای جذابیت‌های گردشگری کالیفرنیا یک خطر بزرگ محسوب می شود.

روند افزایش قیمت بنزین در آمریکا طی یک سال گذشته در حال افزایش است بطوری که فقط در شهر لس آنجلس بهای بنزین 30 درصد افزایش یافته است. رقمی که برای خانواده‌های کم بضاعت و کم در آمد امریکا قابل هضم نیست و آنها نمی توانند بیش از 10 درصد درآمد خود را برای خرید بنزین هزینه کنند.

کالیفرنیا بیشترین مالیات و عوارض را در سراسر آمریکا بر سوخت بسته و 66 سنت از پولی که مردم به ازای هر گالن بنزین پرداخت می‌کنند مالیات دولتی است البته 18.4 سنت دیگر نیز مالیات فدرال است.
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 31404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *