۴
۹
اختصاصی میز نفت/

لیست نمایندگانی که در نفت استخدام شدند

میز نفت - بر اساس فهرستی که به دست میز نفت رسیده است، بیژن نامدارزنگنه طی سالهای گذشته 60 نفر از نمایندگان مجلس را به صورت رسمی به استخدام نفت در آورده است.
زنگنه در مجلس | میز نفت
زنگنه در مجلس | میز نفت
به گزارش میز نفت ، در دوران 16 ساله وزیر سابق نفت، بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال درخواست استخدام در نفت، با پاسخ مثبت زنگنه مواجه شدند و به استخدام نفت در آمدند.

زنگنه هم در مجلس از استخدام آنها حمایت کرد و تا توانست نماینده مجلس جذب کرد؛ افرادی مانند بهروز نعمتی ، عبدالله کعبی، الیاس حضرتی ، فتح الله حسینی ،  ناصر خالقی ، رضا یوسفیان، اخحمد ناطق نوری و ...؛ همه این نمایندگان در حالی استخدام نفت شدند که مدارک تحصیلی شان شامل رشته های فقه، تاریخ، زبان عرب، جغرافیا، شهرسازی و ... است.

در مورد دیگری، جلیل مختار، نماینده مردم آبادان توانسته از سازمان بهزیستی به وزارت نفت منتقل شود، آن هم با مدرک تحصیلی غیرمرتبط.

اما نکته جالب در میان افرادی که راهی وزارت نفت شدند، این است که همه آن‌ها طی سال‌های گذشته هرگاه انتقادی به زنگنه وارد می‌شد، به میان می‌آمدند و از او دفاع جانانه‌ای می‌کردند. با زنگنه به سفر‌های خارجی می‌رفتند و برای خوشامد مقام عالی وزارت، مصاحبه می‌کردند. شدت این مصاحبه‌ها به قدری فراوان بود که به «مصاحبه‌های استخدامی» معروف شده بودند.

لیست کامل نمایندگان استخدام شده را از اینجا دانلود کنید.
سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب: 31417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


فرهاد
United Kingdom
در لیست فوق اسامی خیلی از نمایندگان من جمله جناب آقای سهراب بهلول قشقایی دیده نمی شود
مهدی
Iran, Islamic Republic of
زنگنه را باید ... نه زندان مدارک کارمندان رسمي نفت که نیاز سازمان بود تعديل نمی کرد ولی این آقایان را استخدام کرده با چه مدارکی کشور صاحب ندارد
United States
لیستتان ناقص است.
Iran, Islamic Republic of
جالبه در عکسی که گذاشتید عکس آقای بهرام نیا نماینده مجلس و مجری پارس شمالی هست ولی در لیستی که گذاشتید اسم ایشون نیست
Iran, Islamic Republic of
همیشه همین بوده و خواهد بود.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
به فهرست فوق آقایان حمید کریمی نماینده سابق ایلام رو که سال ۱۳۸۰ از سپاه و مجلس به نفت پیوست و جناب آقای مرتضی زرین گل نماینده کردستان رو هم اضافه بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
نام آقای ادیانی نماینده جویبار و قائمشهر از قلم افتاده
Iran, Islamic Republic of
شبان پور نماینده اسبق مرودشت هم نیست
نفتی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
زنگنه راز بقا را با خرید نمایندگان و باج دهی از اموال نفت یافته بود.